stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @menp: We hebben een ford mondeo station gekocht! We rijden al jaren station en het werd weer tijd voor een andere auto met minder km's op de teller!

Ik ben in oktober gestopt met de pil, vandaar dat ik op het 'gewone' lijstje sta! Vind het wel spannend voor iedereen, je leeft zo met elkaar mee!

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ JBG
    Dat is zeker een mooie auto, en genoeg ruimte:)
    Voel je al wat? Heb je een idee wat het gaat worden als je gaat testen? Spannend hoor!

Ik heb vandaag echt ff een mindere dag. Hele dag al zeurende buikpijn. Lijkt een beetje op ongi-krampjes, maar toch net anders. Last van me rug en komt net van werk waar ik bijna in slaap viel:(
    Bah voel me echt ff rot! Geen idee wat dit kan zijn

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @norah: ik voel vanalles, maar door alle verhalen wat je leest kan je flink in de maling worden genomen door je eigen lijf. Merk wel dat ik meer de behoefte heb om wat te eten, met vlagen licht misselijk en plas zoveel, niet normaal en lichtgevoelige tepels en steken in mijn onderbuik.... Op zich niet veel geks, zou misschien ook ongesteld symptomen kunnen zijn verder, maar je weet het niet he!

Wat balen dat je een mindere dag hebt, misschien heeft het met een verlate eisprong te maken? Hoop voor je dat je je morgen beter voelt!

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @JBG,

Ja ik weet t ... Had ik de vorige periode ook, toen was ik er half van overtuigd, terwijl we alleen maar 1x geklust hadden 4 dagen voor de eisprong. Gek is dat.

Ik hoop niet dat t mn eisprong is, want ik voel me te beroerd om te klussen. Maar ik verwacht t niet, heb regelmatige cyclus, en meestal ook rond zelfde tijd eisprong. Alleen heb ik deze eisprong totaal niet gevoeld, maar mijn temp wijst er wel op dat ik een eisprong gehad heb.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @samantha gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis en met de nieuwe woning

@jbg gefeliciteerd met de nieuwe auto heb zelf ook net een nieuwe opel corsa.

@ireen, jbg, rose jullie kunnen al bijna testen!spannend hopelijk positief allemaal.

ik ga morgen de kerstboom versieren heb er al helemaal zin in.

hebben jullie eigelijk huisdieren? wij hebben 2 katten ben benieuwd hoe daat straks gaat als ik zwanger ben en als de kleine er is.

ik heb een 2de pendel binnen met de zelfde uitslag!! 2x januari 2011
    vind het wel spannend!! is al erg snel hopelijk hebben ze gelijk.

fijne avond nog.:)

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @jbg had t zelf kunnen schrijven voel wel veel dingen hetzelfde ik zou volgende week mogen testen denk niet dat ik t doe zou 1e x eigen cyclus zijn na stoppen.

Ja dat klopt op de reclame zien de huisjes er erg gezellig uit maar moet je er nog flink voor betalen helaas. Neem zelf wat kaarsen mee en hout voor de openhaart een kerstboom zie ik wel in de dome ;).

Een nieuwe auto is hier ook al ter sprake gebracht maar kijken eerst maat eens rond. We zijn ook aan het kijken voor een hond en eem station zou dan handig zijn. En ook groot genoeg mogen er kindjes komen

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankjullie wel voor de reacties :) is idd wel leuk bedacht van de makelaar!

@hip1983.. dat is inderdaad wel snel als dat uit gaat komen..spannend hoor :D

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Leuk een nieuwe auto! Wij hebben ook pas een Ford Mondeo gekocht omdat we op zoek waren naar een goede auto die de paardentrailer kon trekken.

Huisdieren: wij hebben 2 katten, 2 konijnen en een paard dan, al staat die natuurlijk niet in huis :D

Gisteravond dacht ik dat ik eindelijk ongesteld werd, beetje licht bloed maar vanmorgen niets meer te bekennen.. :(

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zitten we ook in de beginfase van een verhuizing. tja we hebben toch meer ruimte nodig he. En die grotere auto zal er op den duur ook wel gaan komen. Zo'n klein mensje en zo veel spullen die je mee moet gaan slepen. En vanwege die verhuizing helaas geen kerstsfeer dit jaar. Bovendien hebben wij poezenvrienden die zeer waarschijnlijk in teamverband de ballen uit de boom meppen. En dat vinden zij natuurlijk een leuk spelletje, maar of ik dat zo grappig vind....
    Nou meieden succes met wachten, klussen, testen of gewoon lekker je dingen doen als de kerstboom opzetten.
    Fijne dag!

10. mout83

mout83 Actief lid

17 nov 2010
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik pas het lijstje ook nog ff aan.
    Dit is eigenlijk mijn 1e ronde (had 2e ronde ingevuld) van menstruatie naar menstruatie.

10 december: Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje)
    13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje)
    23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje)
    27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    troetjuh (26 jaar 1e ronde 1e kindje) vlissingen zeeland
    Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Overijssel.
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec)
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec)
    Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec)
    Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december)

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG, rose en ireen kunnen bijna testen.. heel spannend..

smantha gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis en nieuwe huis.

pooh das altijd wel jammer he, dan krijg je zo'n mooie reclame voor zo'n huisje en moet je nog flink betalen..

JBG heeft een nieuwe auto gefeliciteerd ermee

norah vervelend dat je je zo beroerd voelt.. hopelijk vandaag wat beter?

hip spannend ben ook benieuwd of de pendels gelijk hebben.

sas irritant dat het dan niet doorzet he.. misschien komt het eind van de dag doorzetten?

Hier 2 katten, 2 ratten en ook een paard, maar die staat ook niet aan huis (helaas;))

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wij hebben een klein jong katje, die heel erg vervelend is en enorm druk/speels...
    Word nog wat met een kleintje in huis. Geluklkig zijn we dan minstens 9 maand verder, dus zal het wel goedkomen hoop ik:)

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad wat ik me ook afvraag, hoe zou het voelen en eruit zien als straks je buik gaat groeien. Bij mij zit het litteken ook onder mijn navel en dan +/- een litteken van 15 cm. Ben dus erg benieuwd.

Heb vorig jaar natuurlijk wel aan de chirurg gevraagd of zwanger worden in de toekomst een probleem zou geven maar dat was niet het geval :D.

Maar heb hier en daar natuurlijk wel wat vraagtekens over hoe één en ander zal meegroeien. Maar daar komen we natuurlijk maar op één manier achter ;)!

14. winnietje

winnietje Niet meer actief

leuk man zoveel meiden die in dezelfde periode zwanger proberen te worden. Ben zo benieuwd. Hopen op veel positieve testen. Hier gelukkig geen klachten meer :D Gister wel verschrikkelijke buikpijn gehad. BUik erg hard en allemaal knopen erin. Darmen grrrr. Maar nu gelukkig weer weg. Succes allemaal

15. winnietje

winnietje Niet meer actief

hier trouwens niet echt een buikoperatie gehad. Wel is mijn blinde darm operaitef verwijderd. Hier ook een litteken aan over gehouden. Geen last mee gehad bij mijn zwangerschap. Maar heb geen idee hoe dat is als hij verder omhoog zit

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38

Jaahh hoe jij dat zegt.. dat voelde ik gister ook! precies zo.. ;)

Wij hebben geen huisdieren. Hebben er ook geen tijd voor, aangezien we beiden veel van huis zijn. Misschien als er een kleintje is dat we dan een huisdier nemen.. :)

Ford Mondeo is wel een leuke auto JBG :D veel succes en plezier ermee! Rij zelf in een Ford Focus :)

Zoo.. nog een middagje werken en dan is het alweer weekend! :D

17. mout83

mout83 Actief lid

17 nov 2010
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag dat er nog meer meiden waren hier die paardrijden.
    Hoe gaan jullie dat doen mocht je zwanger zijn?
    Ik ben er zelf nog niet uit......

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    @Mout ,als het lukt blijf ik de eerste maanden wel gewoon doorrijden.. (alleen wel in de bak dan, die van mij is buiten een beetje onvoorspelbaar als ik alleen wegga.. met een ander paard erbij gaat het wel goed)

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik blijf zolang het kan ook nog gewoon rijden. Mijn pony is erg braaf, zowel buien als ik in de bak. Mocht het rijden niet meer gaan blijf ik longeren en daarna krijgt ie gewoon een welverdiende vakantie :D Ik doe hem zeker niet weg als ik een kindje zou hebben, daar is hij me te bijzonder voor!!

20. mout83

mout83 Actief lid

17 nov 2010
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is niet mijn eigen paard (deze heb ik helaas niet meer:(), maar die van mijn vriendin verzorg ik nu.
    Alleen is hij niet echt te vertrouwen (laat mij nu al alle hoeken van de bak zien),gelukkig zit ik het altijd uit maar toch ga ik nu twijfelen of ik er wel mee doorga tijdens een eventuele zwangerschap.

Deel Deze Pagina