stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Even een vraag...hebben jullie al bedacht hoe jullie het aan de aanstaande 'opa en oma' gaan vertellen mocht je zwanger zijn??
    Ik vind het wel leuk om iets 'origineels' te doen. Mocht het raak zijn met kerst/oud&nieuw, dan wil ik wel een felgekleurde speen in de kerstboom hangen bij mijn ouders en ouders van mijn vriend. Lijkt me grappig. Jullie andere ideeën??

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nog niet over nagedacht, ik zie het wel mocht het zover zijn!
    Jou idee is leuk, maar voor mij iig al niet meer haalbaar ;) (en ik hoop niet dat ik tot kerst en/of oud en nieuw 2011 hoef te wachten!)

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hallo iedereen!

Alles goed? Wat is er alweer veel gekletst ja :D

Ik had het vanmiddag met mijn vriend ook over hoe we het gaan vertellen.. stel ik ben nu zwanger.. dan wil ik het graag over 5 week gaan vertellen. Dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis.. als we het huis dan gaan laten zien willen we een maxi cosi of een babybedje ofzo alvast in de babykamer gaan zetten.. ( en ik bedacht me net, om daar dan een foto van de echo erin te leggen :D ) Ben benieuwd wat hun reacties dan zullen zijn:p Maja.. eerst maar eens zien of ik ongesteld word of niet!

Wachten duurt lang!!!

4. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Vind die speen in de kerstboom wel een heel leuk idee, maar ik denk niet dat we dat halen. Eerst maar eens kijken of mijn cyclus echt nog 28 dagen is. Stel dat het met kerst raak is en we zouden die speen in de kerstboom hangen dan weet ook meteen mijn hele schoonfamilie het en dan zouden we pas vier weken zwanger zijn. Is misschien ook wel een beetje vroeg.... Ik hoop dat we eind maart mijn schoonmoeder op haar verjaardag een fotolijstje met een echo daarin kado kunnen doen! Volgens de pendel zouden we dat moeten halen.

Pfff hier beginnen nu toch wel meer ontpil-verschijnselen op te komen: dat had vanmorgen erg last van chagrijnige (of zou het gewoon zijn dat mijn man zo vaak op zaterdagochtend heeft gewerkt dat ik het niet meer gewend ben dat hij dan in huis rondloopt ;))

5. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    hey meiden...

hoe is het hier? al iemand zwanger ? hihi..

ik heb trouwens erg last van diaree + nog steeds bruin bloed verlies.. zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?

xx

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames
    is weer lekker veel gekletst moest behoorlijk wat bijlezen.
    mijn ongesteldheid zit er weer op gelukkig. kunnen we weer gaan klussen:p
    ik heb niet zoveel last meer van ontpil verschijnselen geloof ik
    ben alleen best vaak een beetje duizelig en ligt in mijn hoofd als vanaf mijn eerste echte ongesteldheid. mss een afspraak maken met de HA mss dat ik een lage bloeddruk heb of zo. of zal het toch met het ontpillen te maken hebben??
    mijn vriend en ik hebben het er nog niet over gehad hoe we het gaan vertellen, maar in ieder geval met een cadeautje of zoiets.

heb vandaag eindelijk de kerstboom versiert! heerlijk met de kerstliedjes op en een wijntje erbij:D kan nu toch niet zwanger zijn dus lekker genieten. dadelijk naar vrienden toe spelletjes spelen hoop maar dat ik win want verliezen is niet mijn sterkste kant.:p
    en morgen weer werken:(
    gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

@chan en vin gaat je vriend niet stoppen met roken als je straks zwanger bent? dan kunnen jullie anders nu ook alvast samen stoppen of minderen. een tip: rook niet meer binnen dan rook je al een stuk minder.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo allemaal.. ook weer lekker bijgelezen nu..

idee hoe we het de ouders gaan vertellen hebben we nog niet.. ik denk iets van een echo foto met een speentje ofzo geven.. Gok niet dat we kerst halen haha.. Heb behoorlijk last van mn onderrug, vaak een teken dat de ongestelheid eraan komt :(

suuzie ik hoop voor je dat je toch zwanger bent.

JbG echt spannend nu voor morgen.. hoop dat je niet ongesteld wordt!

wel aparte droom inderdaad norah, kan me voorstellen dat het niet erg fijn wakker worden was..

Zo hier staat de kerstboom.. en de rest van de kerstversiering :) En vanmorgen even lekker met mn paardje kunnen rondrijden, hopelijk morgen ook nog even want volgende week zal er wel weer niks van komen:(

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo, een hele dag shoppen is daar echt niet teveel gezegt.. Waren er al voor 10 uur en zijn rond 5 uur weer naar de auto gegaan met de tassen :D. Echt een SUPER leuk winkelcentrum en zeker voor herhaling vatbaar!!

Echt een aanrader!

9. Chan en Vin

Chan en Vin Niet meer actief

Dat is misschien wel een goed idee om niet meer binnen te roken.

Ik weet ook niet hoe ik het zou gaan vertellen, wel over nagedacht maar nog echt geen idee! m´n zus heeft wel een hele leuke en die is nog geen eens bezig! Zij heeft een paar jaar geleden een kaars gekocht, en als je die aandoet komt er tekst in beeld: "Ik ben zwanger". Vond hem heel erg leuk!
    Misschien eens even op internet gaan neuzen naar leuke ideetjes.

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @chan en vin, zou echt proberen om wat te minderen met het roken. Het is echt niet goed. En dan bedoel ik niet alleen dat jij moet minderen maar ook je vriend. Maar zelf heb ik makkelijk praten want rook zelf niet.. Tip om buiten te roken vind ik dan ook een goed idee!

Wat betreft het pendelen heb ik nu 3 reacties terug gekregen. Alleen zijn ze allemaal anders :(.. Dus ben benieuwd welke er gaat uitkomen.

Liefs

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Ik heb jullie topic verplaatst naar de zwanger worden clubs.

Lotte

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    haha ik was t topic al aan t zoeken.. maar weer gevonden dus :)

13. Chan en Vin

Chan en Vin Niet meer actief

Ik kan hem elke keer niet vinden! :(
    Ga elke keer maar via zoeken:p

Hoe krijg ik die banner er bij???:(

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Toen ik zwanger was van onze dochter hebben we via een dvd van de eerste echo laten weten dat we zwanger waren.
    Heb het dus 8 weken verzwegen en dat was best moeilijk.
    De rede....niemand wist dat we er mee bezig waren, mijn zus was toen hoogzwanger en kon elk moment gaan bevallen, daarna dus haar kraamtijd, en we wilde niet haar momentje pakken zeg maar dus hebben het pas laat verteld.
    Als ik nu zwanger word zullen we niet zo lang wachten....ik denk aan mijn ouders, m'n zus en schoonmoeder vrij snel, en voor de rest wel pas na 1e echo.
    Ons idee is om een shirt of iets te laten maken voor onze dochter met een leuke tekst van hoera ik word grote zus, of mijn mama heeft een baby in haar buik ofzo....daar moeten we nog ff over na denken.

Ik was gister van m'n ongi af, maar vanavond had ik ineens weer bloed verlies.
    Ik heb ook heel de tijd pijn recht onder in m'n buik, net alsof ik een eisprong heb, maar dat lijkt me sterk....is wel erg vroeg.
    Ff kijken hoe het morgen gaat, ben liever bloed vrij hahaha.

@ anita1985, ik heb ook van die pendel aanvragen gedaan maar nog niks terug gehad , ben der erg beniewd naar.
    Hoe lang duurde het bij jou voor je wat terug kreeg?
    3 verschillende reactie, dat maakt het wel extra spannend.
    Ben benieuwd of er iets echt uitkomt.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier vanmorgen eindelijk ongesteld geworden, na 36 dgn.
    Wel ontzettend heftig, pff dat ben ik niet meer gewend zeg.
    Wel erg fijn dat na 10 jaar pil alles nog gewoon werkt hihi :D
    Nu kunnen we echt serieus gaan klussen.. en als ik uitga van een 28 dgn cyclus heb ik in het kerstweekend mn eisprong dus dat is leuk hihi!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    #596 liefebees, 12 dec 2010
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
    10 december: Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje)
    13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje)
    23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje)
    27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    troetjuh (26 jaar 1e ronde 1e kindje) vlissingen zeeland
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec)
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec)
    Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec)
    Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december)

17. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jeetje, was het allemaal even kwijt hoor! Even zoeken, maar heb jullie dan toch weer gevonden.

@sasje, fijn dat alles weer werkt joh! Bij mij duurde het inderdaad ook wat langer. Namelijk 35 dagen. Ben nu alleen ook weer uitgegaan van 35 dagen, zie dat jij er 28 hebt gepakt. Als ik jou was zou ik uitgaan van een zelfde cyclus. Ben namelijk ook met temperaturen begonnen en de cyclus van vorige keer gaat naar mijn mening weer goed uitkomen. Had vanochtend namelijk een dip in mijn temperatuur en volgens de banner die ik op 35 had ingesteld zou vandaag mijn meest vruchtbare dag moeten zijn. Dus volgens mij zit mijn eisprong er dan ook echt aan te komen!

We zijn gister wel aan het klussen geweest maar misschien vandaag ook nog maar even!

Liefs,
    en geniet allemaal nog van de zondag!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    10 december: Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje)
    13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje)
    23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje)
    27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    troetjuh (26 jaar 1e ronde 1e kindje) vlissingen zeeland
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec)
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec)
    Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec)
    Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december)

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita dank je voor de tip. Heb het aangepast en ben erg benieuwd!

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Sasjuh: fijn dat je weer ongesteld bent geworden, is toch een opluchting als het na zo'n lange tijd weer natuurlijk op gang moet komen!

@menP: Weet nog niet zeker hoe ik het zou vertellen, maar aan mijn moeder zou ik denk ik ingepakt mijn babyboek geven (die ligt half uit elkaar), want ik heb met mijn moeder afgesproken, als ik ooit zwanger ben, dan maak jij mijn babyboek! :)

Vandaag mijn NOD, ben nog niet ongesteld, maar de dag is nog vroeg. Ik heb geen positief gevoel dat ik zwanger ben en denk allemaal dat ik wel ongesteld zal worden... Afwachten maar, vind het wel spannend hoor!!

Deel Deze Pagina