stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chan en Vin

Chan en Vin Niet meer actief

Goedemorgen,

iedereen is er alweer druk mee bezig zo te zien.
    Kijkt jullie vriend ook mee hier dan??

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeimorgen..

sas fijn dat het nu heeft doorgezet..

JBG afwachten dus vandaag

Dvd en de eerste echo is ook een leuk idee..

Chan en vin. mijn vriend kijkt heel af en toe even mee als ik op deze pagina ben.. maar niet uit zichzelf ofzo.

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee vriendlief kijkt hier niet geloof ik, maar dat zou me ook niet uitmaken hoor als het wel zo was!

Net de kerstboom versierd, is mooi geworden!
    Vanmiddag lekker even met paardje naar buiten.

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja stiekem zijn ze wel nieuwsgierig naar wat wij dames allemaal te melden hebben en zo, maar aan de andere kant niet "mans" genoeg om zo'n vrouwen ding echt samen te doen. Al die klachten die wij hier ook bespreken en de termen die we bezigen. Volgens mij is dat gewoon een verschil tussen mannen vrouwen. Wij zijn veel van het delen met elkaar. Bovendien gaan alle veranderingen zich ook in onze lichamen afspelen en dat maakt denk ik wel een verschil. Hoe zit het nou? Zijn wij nu echt een club? En kan je daar lid van worden? Ik zit misschien tegen een blaasontsteking aan. Fijne timing. Als dat antibiotica wordt, dan helaas klussen met een "jasje" aan. Even duimen maar.

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @ Sasjuh83; fijn dat het allemaal werkt uit zichzelf. Dat lijkt mij ook wel fijn om dat te weten.

@ JBG; Toch een spannende dag, ookal denk je zelf dat het niet raak is. Leuk idee trouwens van jouw eigen babyboek!

@ Anita; Wie zal er nu gelijk hebben/krijgen met de pendel??!!

@ Chan en Vin; Mijn vriend kijkt niet mee maar ik vertel soms wel eens iets. Merk wel dat hij er steeds meer mee bezig is. Hij wil ook steeds meer 'weten'.

Mijn vriend stond gister onder de douche en zei....kunnen we niet alvast wat spulletjes kopen, lijkt me leuk!......huh....uit zijn mond? Degene die eigenlijk alles zeker wil weten voordat hij iets doet...Ik heb gezegd dat dat nog wat te vroeg is, eerst maar eens deze maand door. wel grappig.

6. Chan en Vin

Haha lijkt me wel grappig als mijn vriend dat zou zeggen:D
    Hij kijkt heel afentoe even mee en dan is het van , heb jij dat gezegt? Verder kijkt tie alleen als ik hem wat willaten zien. En nu worden we desperate housewives genoemd :p Nog steeds niet ongi....

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    haha nou wij zijn totaal geen desperate houswives:p haha..

@ jbg... het blijft spannend natuurlijk...ook al denk je zelf van niet :)

@sasjuh83.. "fijn" dat je ongesteld bent geworden..dan weet je idd zeker dat alles naar behoren werkt :D

Mijn vriend kijkt hier soms ook wel mee... nieuwsgierig aagje:p haha... hij vind de afkortingen die wij gebruiken vreemd:p ongi.. nod al dat soort dingen haha :D

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Het zijn ook vreemde afkortingen hihi.. dat zou ik 5 jr geleden ofzo ook hebben gevonden :D

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoi hoi dames
    mijn vriend kijkt ook wel eens mee als ik ermee bezig ben of met me flaptoppie op de bank zit :D
    hier ook nog geen tekenen van ongi pff
    duurt da lang zeg als je erop wacht haha vroeg had ik altijd zoiets van neeeehee ongi maar nu denk pff is het nu nog niet,

hebben jullie het ook allemaal zo druk?
    ik wel namelijk soms loop ik wel is een beetje mezelf voorbij heb ik het idd
    gisteren hebben we gekerst shopt voor alle 2 de fams nog een paar dingentjes halen en dan ben ik daar gelukkig klaar mee, dit jaar is geen kestkado stress hihi ik was er optijd bij :D:D:D (heb trowuens komende weken erg weinig tijd om op jacht te gaan naar kadootjes...
    maarja morgen middag nog maar effe de laaste dingentjes halen
    kerstboompje en alle andere dingen staan al paar dagen lekker kerst sfeertje, ik vind het zo gezellig he die kerstboom lichtjes kaarsjes :D vind altijd zo jammer als weer weg moet, dan is gelijk zo kaal:(,
    nou zo maar is effe weer eten gaan koken...

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook wel druk maar vind dat wel fijn.
    Wij doen gelukkig niet aan kadoos met kerst en 1e kerstdag gaan we uiteten dus dat scheelt al een hoop qua boodschappen.
    Na kerst heb ik een week vrij, dat is ook wel lekker!
    Balen trouwens dat je nog niet ongi bent, moet dat weer de 1e keer worden na het stoppen met de pil?

11. Chan en Vin

Zo eten zit er weer even in.
    Hmm druk, eigenlijk niet echt.
    hele dag beetje luieren eigenlijk mn serie kijken.
    Wacht alleen nog een was,afwas en eigenlijk t hele huis wacht op mij:p het is bes irritant ja om nu zo lang te wachen op de ongi tijd.:x

12. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Op de een of andere manier ben ik ook altijd druk. De dag is nooit lang genoeg, en het weekend is altijd veel te kort!

Wij doen gelukkig ook niet aan kerstkadootjes.

Wel 1ste kerstdag bij familie eten en 2e kerstdag gezellig thuis.
    Uitslapen, uitgebreid ontbijt en lekker niksdoen de hele dag.

Ik zit nog in ronde 0 en mijn vriend is er nog niet zo heel erg mee bezig als die van jullie.
    Na elke klusbeurt zegt hij: Zo dat was hem hoor! Nu ben je vast wel zwanger.
    En dat ik even met mijn benen omhoog moet blijven liggen.
    Dat had hij op intenet gelezen haha!

Ik vraag me alleen wat af:
    Wij hebben altijd met condoom geklust en nu dus zonder.
    Maar dat is wel een kliederboel..
    Hoe doen jullie dat zonder knoeien?

13. Chan en Vin

Haha wat een leuke vraag!!;)

Ik blijf altijd 10 min ongeveer op bed liggen met een handdoek onder mn bips. En daarna meteen naar de wc.

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38

Haha.. jups hier hetzelfde ;)

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik blijf ook altijd een poosje op bed liggen met een handdoek onder mn kont haha..

saxia minder dat je tegen een blaasontsteking aan zit..

wij eten eerste kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders.. lekker makkelijk.. haha of ja 2e kerstdag is zelf s uit eten geloof ik. Moeten nog wel even wat kleine kadootjes halen maar goed dat komt komende week wel

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hihi naja wij doen wel aan kerst kadootjes :D
    vind dat altijd gezellig die kadootjes erbij, en ook om het feit dat je voor een ander bezig ben,
    en idd weekend is altijd tijd te kort en ik werk dan ook nog is om het weekend :( achja
    hier hebben wij vandaag het hele huis weer gepoetst (grote beurt) door de weeks meestal om de dag kleine beurt
    nu nog me bedje in de droger doen en dan is alles weer klaar :D

@ suusje idd klieder boel he, ik doe altijd als mijn vriend hem eruit haal tiseus er even tussen of een handdoek onder de bibs
    daarna effe plassen of douche ligt der net aan welk moment;)
    ik vraag me af of dat helpt met je benen in de lucht liggen haha
    als goed is zijn ze ver genoeg gekomen door manlief...

17. Chan en Vin

Viewww ik ben dus niet de enige die dat zo doet;)

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een banner eronder krijg?
    Heb ze wel gevonden maar snap er verder weinig van en moet ik hem dan iedere dag erbij zetten of gaat dat automatisch?

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @chan en vin
    dan moet je naar begruikers instellingen
    en dan naar handtekeningen en daar zet je dan die link van die banner
    en hij houd deze dan zelf bij, (miss moet je hem 1 keer in de maand vervangen maar dat weet ik zefl ook nog niet)

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ sasjuh
    dit zou idd me eerste ongi zijn na me laaste pil gebruik van 11
    dus ik zit ook nog in ronde 0
    hihi mij vriend zegt idd ook wel is zo en nu ben je zwanger of zoiets in die trans haha vind altijd wel grappig als die dat zeg
    en dat ze der dan toch ook een beetje me bezig zijn he

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zeker grappig als ze dat soort dingen zeggen troetjuh :D ook wel fijn als ze er zelf wel een beetje mee bezig zijn toch?

ik stond vanmorgen te strijken zegt de mijne ineens: gebruik je de droger weleens? zo niet.. dan kan die wel weg en kan t badje voor de baby wel op de wasmachine staan haha..

Deel Deze Pagina