Dat klinkt wel lief.. Ik merk wel dat ik er iets meer mee bezig ben dan hij eigenlijk.. Soms best jammer. Maar ja het is en blijft een vent!
Vrouwen zijn over het algemeen eerder er klaar voor dan een man denk ik. Ik denk dat het bij mannen pas echt komt, wanneer je zwanger bent...
Leuke vraag ja, sluit me aan bij de rest! Blijf ook altijd even liggen met een handdoek onder m'n bips. Is denk ik ook het makkelijkst. Verder ben ik ook altijd ontzettend druk. En jezelf voorbij lopen dat herken ik wel. Ben altijd voor jan en alleman in de weer en zelf kom is vaak op de laatste plaats . Maar jah, zo ben ik nu eenmaal. Verders werk ik een hele week en volg ook nog één dag een studie waar ik ook vaak nog wat huiswerk van moet maken. Dus in het weekend is het altijd boodschappen, wassen, strijken, huiswerk en het onderhouden van de sociale contacten . Hoe ik het doe vraag ik me achteraf ook weleens af. En ook hoe daar straks een kindje in gaat passen. Kerstdagen zitten bij ons al helemaal volgepland en gelukkig zijn de cadeaus alweer helemaal in huis. Dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken. Helaas is het weekend weer bijna voorbij, dus nu nog even lekker met mijn mannetje in de bank eens een filmpje kijken! Liefs
Ja dat denk ik ook. Pas als er echt sprake is van een zwangerschap dan zullen ze er mee bezig zijn. Goeie tips trouwens meiden, even op een handdoekje gaan liggen.
Hello, voor mij ook een handdoek na de sex...... En idd even blijven liggen, maar of dat helpt? Als het goed is heeft vriendlief idd vergenoeg geschoten!!! Hij zei van de week eens kijken of ik vandaag raak kan schieten. Is zeker leuk dat ze er nu ook wat meer mee bezig zijn. @ Ik heb ook een druk weekje voor de boeg, maandag en dinsdag zelfs nog een curcus na het werk......... Met de kerst eten we de 1ste bij mijn ouders en de tweede bij mn vriend zn ouders, idd lekker makkelijk. Fijne week allemaal en voor degenen die bijna aan testen toe zijn, ik duim voor jullie! Groetjes
Ik zit bijna elke dag al te kijken naar welke banden ik wil.. Ben ik daar de enige in of zijn er meer die dat doen?
welke banden?? buikbanden bedoel je?? ik kijk wel naar babykamertjes en de kinderwagen welke ik mooi vind enzo haha
Ja precies vind buikbanden zo mooi... De rest kijk ik ook veel naar hoor. Heb zelfs al een schema gemaakt, met wat we nodig hebben de eerste periode en kosten enzo...
Inderdaad een handdoek....ik vind het wel een gedoe, daarom altijd met condoom geklust....maarja, je moet er iets voor over hebben... Wij gaan 1ste naar vriend zn ouders en 2de naar mijn ouders. Cadeautjes zijn nog niet allemaal binnen, maar ben nog een week vrij voor kerst. Komende week een drukke week; werk op een basisschool, dus kerstdiner met de kids en viering enzo. Ik heb al een lijstje liggen met mogelijk kamertje, kinderwagen, babybadje ed. Was eigenlijk meer om te kijken wat het eigenlijk kost. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt/kunt. Maar ook leuke dingen te koop voor niet té veel geld. Mijn vriend zei na de eerste keer écht klussen; Ik denk dat het al gebeurd is.....mannen
Mijn mannetje kijkt eigenlijk nooit op deze site. Het zou hem toch allemaal maar verwarren met termen die hij niet kent ! @menp; Leuk dat je mannetje al voor babyspullen wilde shoppen, maar ik zou het ook nog niet doen voor ik weet dat ik zwanger ben. Straks juist extra leuk om ervoor te shoppen! @troetjuh: Ik heb net als jij bijna geen tijd om cadeautjes te kopen! Vandaag wel de kerstboom gezet, ziet er weer gezellie uit met alle kerstspulletjes. @Tazzie: wat leuk dat je mannetje al met inrichten bezig is , dan is hij er in ieder geval mee bezig!! Vandaag nog niet ongesteld geworden. Hou jullie op de hoogte.
Meiden even een vraagje; Welke testen (gaan) jullie gebruiken. Ik heb predictor en lees hier veel negatieve verhalen op het forum. Heb die ook 2 dagen voor mijn nod gebruikt en was toen negatief. Nu voel ik niets of ik ongesteld wordt of dat ik nu zwanger ben, ik wacht sowieso tot einde van de week met testen als ik niet ongesteld ben. Maar vind het wel een vervelend idee dat die testen niet zo goed zijn. Heb er ook nog 1 van de DA liggen, maar denk dat ik anders de kruidvat 2v5 gaan halen!
@ jbg ik ben ook nog niet ongesteld geworden heb jij dat ook? ik heb nu namelijk wel het gevoel alsof ik ongesteld ben, (dat je het zeg maar voel lopen uit je vagina) maar er is niks ook geen slijm ofzo ik heb die kruidvat testen 2v5 haha ik had van de week ook op de zelfde dag als jou getest morgen ook hardstikke negatief natuurlijk ik heb nu trouwens ook wel beetje last van me onder rug nouja maar effe afwachten he...
@troetjuh: Dan wachten we samen maar even geduldig.. Heb allemaal eerder het gevoel ongesteld te worden als zwanger te zijn, maar ja... we moeten nog even geduld hebben!
Hee meiden, ben ook weer even aangehaakt. Klets te mee op te veel forums, raak de tel een beetje kwijt haha. Misschien moet ik het toch beperken tot 2 Super leuk om al jullie verhalen te lezen (heb stukje terug gelezen). Hilarisch, vooral alle opmerkingen over jullie mannen. Ik ben er ook meer mee bezig dan die van mij hoor, maar toen ik dat zei, zei hij een beetje gepikeerd: nou, ik denk er ook heel vaak aan hoor!!! Jij bent niet de enige die het spannend en leuk vindt. Haha, dus misschien heb ik het een beetje mis en is het zo dat ik het er gewoon vaker over heb, maar dat we er even vaak aan denken! Hij vindt wel dat we moeten wachten met kijken naar spulletjes, maar wat jullie schrijven over alvast de kosten in kaart brengen, vind ik wel verstandig en ook echt iets voor mij, ben dol op financieel plannen in excel En dit is ook nog eens voor a good cause!! Het is echt zo super spannend allemaal! Hier nog geen zere boobies of misselijk, maar wel al een paar dagen constant last van zuurbranden. Dat is nieuw, want dat heb ik normaal nooit. Ben benieuwd... Kan volgend weekend testen.. Soms heb ik trouwens wel een ongi gevoel hoor... Mijn NOD is trouwens de 19e, zie dat er ook al meiden voor mij zitten, spanneeeeend!!! Ben super benieuwd!! We zouden wel bofkonten zijn als het in ronde 1 raak is . Fijne avond allemaal! X Aily
hoi damesss hoe is het hier? al positief nieuws.. en wie is er rond de 19e ook het meest vruchtbaar? .. wij gaan vanaf morgen weer om de dag klussen vanaf donderdag ben ik als goed is erg vruchtbaar en volgende week maandag zou mijn eisprong moeten zijn.. spannenddd
zo zeg dat was ff zoeken!! maar gelukkig toch gevonden kreeg al bijna afkick verschijnselen ben kapot moe gisteren erg laat gemaakt en vandaag de hele dag gewerkt. dadelijk maar lekker naar bedje. dik heb dat ook dat ik mezelf af en toe voorbij loop. ik heb een erg drukke fulltime baan met onregelmatige werktijden en veel verantwoordelijkheden maar wel een hele leuke baan! ik sport gemiddeld 3x in de week en dan het huishouden en mijn sociale contacten en vaak ook nog workshops en masterclasses voor het werk. had een week maar 8 dagen haha. mijn vriend werkt ook onregelmatig waardoor een hele dag samen vrij heel erg zeldzaam is. maar ik hou wel van een druk hectisch leven dus ben er eigelijk ook wel blij mee. als er straks een kleine is dan ga ik wel minder werken. wat meer rust en regelmaat. mijn vriend kijkt eigelijk nooit op deze pagina. we fantaseren samen wel vaker over de zwangerschap en als er straks een kleine is. volgens mij denken alle mannen dat ze in 1x raak schieten hihi jammer dat het bijna nooit uitkomt. ik heb naar 4 meiden een pbtje gestuurd voor te pendelen en van 2 reactie terug(zie mijn onderschrift) bij alletwee maar 1 of 2 daagjes hoeven wachten op reactie. van die andere 2 niks gehoord en is al zeker een week geleden. van welke meiden hebben jullie reactie terug? bij mij hebben ze alletwee precies hetzelfde voorspeld dus ben echt benieuwd.
Ik heb ook de kruidvat 2v5 testen, hoorde ik toch de meest positieve verhalen over! Ik ben zo benieuwd, heb echt het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Voel zoveel dingen die ik anders nooit voel! Maar ja, ik kan natuurlijk ook gewoon iets onder de leden hebben. Vervelend die onzekerheid zeg! Wil zo graag duidelijkheid!! Maar ja, dat zullen jullie ook wel hebben
@jbg heb er eigelijk nog niet over nagedacht welke testen ik ga gebruiken. heb er ook nog geen in huis. wil nu eigelijk ook ovulatie testen gaan proberen ik had al op sensitest gekeken maar heb nog niks besteld. ik blijf na het klussen ook altijd ff liggen met een handoek onder m'n bips en dan meteen naar de wc.