10 december: Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: troetjuh (26 jaar 1e ronde 1e kindje) vlissingen zeeland MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) heb het meest recente lijstje maar weer ff naar voren gehaald. ireen is al ff niet meer geweest geloof ik. haar nod staat nog op 10 dec. spannend mss wel de eerste zwangere onder ons!!
@ hip1983 ik heb naar 3 mensen een pendel bericht gestuurd maar heb van niemand nog wat terug gekregen.....hoop snel wat te krijgen ben er erg benieuwd naar. Ik pak na het klussen ook altijd een handoek. Normaal ging ik altijd gelijk naar de wc , maar nu blijf ik ff wat langer liggen, geen idee of het wat uitmaakt, maar voor mijn gevoel moet ik het ff laten zaken zeg maar hahaha. Hier ook een drukke kerst. Kerstavond gezellig thuis met me vriend en onze dochter....flans ff een heerlijke maaltijd inelkaar (altans probeer ik ) 1e kerstdag naar mijn ouders, gezellig gourmetten met m'n ouders en m'n zus en haar fam (man en 3 kinderen) en kadootjes 2e kerstdag met m'n schoonmoeder en haar partner uit eten ( op hun kosten haha) Heb er nu al zin in....vind de kerst echt een heerlijke tijd. Over 3 weken is het gewoon alweer 2011 wat gaat het toch altijd weer snel voorbij zo'n jaar. Ik hoop dat 2011 voor ons allemaal een heel mooi jaar gaat worden, met veel baby's haha
Hoi dames Ik ben vannacht ongi geworden helaas Toch wel beetje dubbel gevoel ene kant blij dis de eerste pil vrije ongi dus werkt gelukkig allemaal nog wel en precies op tijd ook nog 28 dagen Teleurgesteld omdat ik niet zwanger ben Ik zei ut tegen me vriend, hij zei volgende maand beter hihi das dan wel weer lief Weekse allemaal
@troetjuh: balen dat je ongesteld bent geworden maar toch fijn dat de natuurlijke cylcus weer op gang komt! Lief van je vriend om dat zo te zeggen! Werkse vandaag allemaal, heb geen zin om te gaan
iedereen werk ze vandaag.. ik heb ook geen zin vandaag.. en vriendlief heeft de auto mee dus ik moet wel op de fiets naar mn clienten troetjuh jammer dat je ongi bent, maar wel fijn dat alles werkt..
Jammer Troetjuh! Maar denk wel goed, weet je iig dat alles nog werkt en kun je je cyclus toch wat beter bepalen. Werk ze allemaal! Ik heb maar een half dagje, ben vanmiddag vrij.
Hoi hoi! Toen we voor ons eerste kindje bezig waren, bleef ik na het klussen ook altijd liggen met mijn benen opgetrokken op een handdoekje. Maar toen ik zwanger bleek, zijn we gaan 'terugrekenen' welke klusbeurt het geweest moest zijn. Toen bleek het een vluggertje te zijn geweest. Mijn vriend was 's ochtends en een groot deel van de middag weggeweest. Hij kwam thuis en eigenlijk moesten we een beetje haasten omdat zijn vader jarig was. Maar ja...er kwam even iets tussendoor. Een klusje van denk nog geen 5 minuten en geen tijd om op een handdoek te blijven liggen...maar wel een heel mooi kindje!
Goedemorgen, Jammer dat je ongi bent troetjuh Maar zoals iedereen al zegt je weet nu in ieder geval dat alles nog goed werkt! Nu kun je er echt helemaal voor gaan. Hier nog geen tekenen van ongi...
chan en vin. Zie dat je al 5 dagen overtijd bent. Al een testje gedaan? Hier vandaag ook weer werken van half 2 tot kwart voor 11 pff en dat na je vakantie
Nee heb nog geen test gedaan. Moet m'n eerste ongi worden na stoppen met de pil. Als ik woensdag/donderdag nog niet ben ga ik test halen dan hebben ze tijd genoeg gehad in mn buik.
10 december: Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: troetjuh (26 jaar 1e ronde 1e kindje) vlissingen zeeland MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december)
Ik moest even zoeken en behoorlijk bijlezen. Erg druk, maar ontzettend gezellig weekend gehad. Gisteren zijn we bij een oom en tante geweest en daar waren ook 2 achternichtjes en 1 achterneefje van mij en mijn man was helemaal weg van ze! Zijn reactie was ook erg lief: hij fluisterde in mijn oor dat hij hoopt dat we volgend jaar ook ons kleintje mee kunnen nemen! Ik merk dat hij er ook steeds meer mee bezig is. Zo heeft hij vrijdag een hele lading hout gekregen en meteen een aantal platen apart gezet waarvan er ooit een commode en babybedje gemaakt moet worden!!! Ecth leuk om samen van een kleintje te dromen! Hier zitten de komende weken ook weer goed vol. Net alsof alles nog even moet voor het einde van het jaar. Deze week ga ik gezellig samen met mijn moeder naar de kerstmarkt in Keulen. kan ik meteen zoeken naar de kerstkadootjes voor de schoonfamilie. 1ste kerstdag komen mijn moeder en broer bij ons: simpel eten en gezellig spelletjes doen en 2de kerstdag gaan we naar mijn schoonmoeder met de hele familie en dan hebben we kadootjes en chinees en friet. Ik voel trouwens van alles! Opgeblazen gevoel, krampen, zeurderig gevoel onderin mijn buik. En dat alles wisselt zich gedurende de hele dag af maar eigenlijk vooral 's avonds.... Hebben jullie dat ook?
wat lief van je mannetje marije! en hij gaat dus alle meubeltjes zelf maken? leuk! sas lekker een middagje vrij. ik moet vandaag ineens tot kwart voor 8 ipv half 7. (sinds donderdag werk erbij, kantoorpanden schoonmaken, en op ander pand is een zieke, en op mijn pand kunnen ze het opvangen met 1 minder dus mag ik invallen op het andere pand.. wel lekker 3 kwartier extra. (normaal 5-half 7 nu half 6-kwart voor 8
Tazzie dat is wel lekker, extra uurtjes! Ik ben alweer thuis Marije lief van je vriend! Mijn vriend is ook zo, die zegt ook steeds van ja wie weet is dit onze laatste kerst samen enzo!
hoi hoi willen jullie effe mee denken, vannacht ongesteld geworden! dus waneer zou mijn nod dan zijn? ergens half januari toch? en hoe komen jullie aan dat pendelen dan? moet je daar voor betalen of wat? groetjes ans __________________
Troetjuh ik ben zaterdag op zondagnacht ongi geworden, reken de zondag en dan een cyclus van 35/36 dgn (omdat ik dat nu ook had na het stoppen met de pil) en dan is mijn NOD 16 januari.
@sasjuh dan is mijne denk ik wel wat eerder want ik was dus echt precies op dag 28 ongi eigenlijk best grappig zat er best over in hoor of ik wel ongi zou worden, of zou het toch nog ontpillen zijn?