stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije007

Marije007 Niet meer actief

@tazzie: Mijn man is nu bezig om onze meubels in de woonkamer te maken en gaat straks ook de babykamer maken in dezelfde stijl en van hetzelfde hout. Ik vind het echt superleuk en heel speciaal dat ons kleintje dadelijk in een bedje ligt dat papa heeft gemaakt! (en nu maar hopen dat een kleintje ons gegund is, want wensen, dromen en plannen hebben we genoeg ;))

Lekker zeg trouwens dat je extra uurtjes kunt draaien! Ik heb net de brief binnen gekregen dat mijn nieuwe contract en urenuitbreiding er aan komt! Ik kan tot augustus lekker wat uren extra werken (zolang er nog geen kleintje is, kan ik mooi extra werken). Altijd meegenomen toch???

@ sasjuh83: grappig hoe die mannen stiekem toch er meer mee bezig zijn dan ze willen laten merken! ;) Heerlijk die opmerkingen! Vind het zo leuk dat hij er ook mee bezig is dat dit misschien onze laatst kerst en oud&nieuw met zijn tweetjes is, maar ook met hoe ik me voel en wat er allemaal in mijn lijf gebeurd.

@ Troetjuh: ik zou dan ook van 28 dagen uitgaan.

Pfff ik ga nog weer even verder met vechten met de kerstverlichting (wat een gedoe)!

2. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Ow nog vergeten:
    @ troetjuh: pendelen kun je laten doen via het forum (bovenaan de pagina op forum klikken, dan naar beneden scrollen naar diversen en dan het eerste forum). Op het forum staan verschillende personen die pendelen. Deze stuur je een privé-berichtje met je naam en geboortedatum en je krijgt een berichtje terug met de pendel.

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ marije, wat leuk zeg dat jou man alle meubels zelf maakt. Jij kunt dan zeggen hier is er maar 1 van!

@ Troetjuh, ik zou ook van 28 dagen uitgaan, dus dan is je NOD rond 9 januari.

Ik heb 1 pendel bericht terug gehad en die zegt maart jongen.
    Ben benieuwd ( hoop stiekum toch iets eerder haha)

Zoals ik eerder al zei ( voor degene die het niet gelezen hebben) heb toch sterk het idee dat ik zaterdag al een eisprong heb gehad ( op dag 6) dus dat betekend dat mijn cyclus deze maand maar iets van 21 is.

Het voelde als een eisprong en mijn temp was ook ietsies hoger.
    Omdat ik toen nog niet helemaal van mijn ongie af was hebben we pas gister kunnen klussen.
    Mijn mannetje zei achteraf....daar is nummer 2!!!

Normaal met mijn cyclus zou ik rond de 22e mijn eisprong hebben....ik temp nu elke dag (was vandaag 0,1 lager) en wacht die datum ff af of ik iets voel wat op eisprong lijkt.
    Zo niet dan zou ik rond de 26 weer ongi worden ( als ik dus afgelopen zaterdag een eisprong heb gehad)

Hoop eerlijk gezecht dat ik er naast zit en gewoon rond de 22 mijn eisprong heb, dan blijft mijn cyclus teminste een beetje normaal, maja we zien het allemaal wel hoe het loopt.
    Dat heb ik tenslotte niet in de hand.

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @patries
    das echt vervelend het he die onzekerheid pff
    heb je iets gevoelt dan?
    ik voel namelijk echt niks ervan, dat lijkt me nog lastiger dan waneer je het voelt denk dat ik binnen kort maar is aan de ovilatie ga,

@ alle andere dames die ovulatie testen wil gaan gebruiken zou die van kruidvat eigenmerk niet nemen zijn heel onbetrouwbaar dus ik zou ze niet aanraden

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    @patriesjuh, ik duim voor je mee dat je je eisprong nog moet krijgen en je cyclus normaal blijft..

@marije, wat leuk alles dan in een stijl, en ook uniek natuurlijk omdat het zelf gemaakt is..

@ troetjuh, inderdaad zou ik ook van die 28 dagen uitgaan.. als het nu ook 28 dagen is..

@ sas fijn dat jouw mannetje er ook zo mee bezig is..

die extra uurtjes is zowiezo wel lekker inderdaad.. Wil graag mijn paard kunnen houden straks als het lukt met de kleine(als we zwanger mogen worden). Heb afgelopen januari er al eentje moeten verkopen :( en die mis ik nog steeds wel :( (heb hem dan ook vanaf zn geboorte 10 jaar lang gehad, maar kan m nog altijd opzoeken gelukkig) en ook voor t zwangerschapsverlof is het wel lekker. Want heb bij de thuiszorg maar 15 uur op contract staan (werk er wel meer) en nu bij het schoonmaakbedrijf zowiezo 7,5 uur op contract als het goed is(moet nog binnenkomen) en ga proberen daar meer uur op contract te krijgen.

en ik gok dat mijn ongi er echt aankomt.. heb de hele dag al dat gevoel.. (wel vaker de dag voor ik echt ongi wordt zo'n gevoel)

6. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ troetjuh, ja ik had erg last van mijn buik ( rechts onderin) en dat heb ik zo goed als altijd tijdens mijn eisprong.
    En mijn borsten beginnen langzaam aan ook steeds gevoeliger te worden en dat gebeurd ook altijd na mijn eisprong (tot aan mijn ongi)

Ik heb net trouwens nog een pendel bericht van iemand anders terug gekregen en die zegt Jan 2011 jongen.
    Ben benieuwd.
    Vond het wel leuk om aan te vragen en te kijken wat er uitkomt, maar of ik er ook in geloof.......

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames en weer lekker gewerkt vandaag?
    ik had een dagje vrij....heerlijk

@troeljuh jammer dat je ongi bent, maar wel fijn dat nu je natuurlijke cyclus opgang is. en 28 mooi man!

@marije echt speciaal dat je man zelf meubels maakt.

@patriesjuh hoop voor je dat je nog geen eisprong hebt gehad. is erg vroeg al op dag 6 in je cyclus.

@tazzie en marije wat fijn zeg voor jullie wat extra uren. is altijd mooi meegenomen.

wat doet iedereen eigelijk voor werk en werken jullie fulltime of niet?

ik ben kok en ben de leidinggevende bij ons in de keuken ik werk 38uur maarja horeca he dus ook veel overuren soms weken van ongeveer 50uur. is echt een hele leuke afwisselende baan en heb leuke collega's wel een beetje een mannen wereld ben benieuwd hoe dat gaat als ik zwanger ben.
    als ik straks een baby heb dan wil ik nog maar 3 dagen werken denk ik.

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ patries ik heb ook een pendel aangevraagd aan 3 pers
    vind wel grappig idd
    ik kijk ook wel is op de chineese horocsoop om te zien wat ik dan zou krijgen als ik zwanger zou zijn...
    ik heb gekeken bij mijn naaste fam en klopte eigenlijk allemaal op 1 na
    ben benieuwd wat ik terug zou krijgen...

maar ik voel dus echt helemaal niks he geen pijn of weet ik veel wat
    alleen als ik ongesteld moet worden meestal de avond van te voren beetje zere onderrug of vette buikpijn,
    achja, dan maar is aan de testjes he :p kijken of de cyclus klopt zoals die zou moeten lopen

hoe lang zou je eigenlijk doen over ontpillen? of zou dat nu al uit mijn systeem zijn?
    ik had de evrian pleisterpil ofzo

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik werk 32 uur en ben tandartsassistente. Weet nog niet hoeveel ik zou willen werken als we een kindje hebben, indien mogelijk 3,5 dag denk ik, en als het financieel mogelijk is het liefst 3 dgn.

Ik had ook een aanvraag voor pendelen gedaan maar nog niets gehoord. Ga nog eens kijken!

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    mijn pendel klopte niet:(
    ik zou dec 2010 een meisje krijgen
    maarja vandaag ogi geworden
    of ik moet ongi en zwanger zijn :D

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    mmmm
    miss klopt die pendel toch wel ik heb hier is even bij die calculator gekeken
    enne dit kwam der uit

beetje vruchtbaar 24-12
    vruchtbaar 25-12
    erg vruchtbaar 26-12
    eisprong 27-12
    inesteling 01-01
    testen 10-01

Eerste dag van je laatste menstruatie:13 december 2010
    Eerste dag van je laatste menstruatie:13 december 2010Een beetje vruchtbaar:24 december 2010Vruchtbaar:25 december 2010Erg vruchtbaar:26 december 2010Eisprong:27 december 2010Innesteldag:1 januari 2011Vanaf hier kun je testen:10 januari 2011Vermoedelijke bevallingsdatum:19 september 2011

Eerste dag van je laatste menstruatie:13 december 2010Een beetje vruchtbaar:24 december 2010Vruchtbaar:25 december 2010Erg vruchtbaar:26 december 2010Eisprong:27 december 2010Innesteldag:1 januari 2011Vanaf hier kun je testen:10 januari 2011Vermoedelijke bevallingsdatum:19 september 2011

12. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ troetjuh, het kan ook nog een inestelling zijn (maar zou er niet op rekenen).

Ik ben een TROTSE fulltime thuisblijfmama!!!

13. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ troetjuh
    Het is ook maar net hoe die pendels het bekijken.
    Bedoelen ze ( in jou geval) dat je baby dec 2010 word gemaakt of dat je dec 2010 een posi test heb?
    Want als ze bedoelen gemaakt dan kan het nog :D

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    10 december: Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje)
    13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje)
    25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje)
    27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje)
    16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec)
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec)
    Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec)
    Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december)
    Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december)

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    de nod-dag van ons clubje :D
    spannend spannend

ik heb de lijst weer effe bij gewerkt ik ben immers van de de afwachtlijst af:D

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @troeljuh mss dat je pendel nog uitkomt dan. zou wel heel erg leuk zijn hoop het voor je!

@patriesjuh thuisblijf moeder heerlijk zeg. maar voor mij financieel niet haalbaar. en nu zowiezo nog geen moeder haha

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje)
    13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje)
    25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje)
    27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje)
    16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec)
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec)
    Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec)
    Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december)
    Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december)

Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Heb m even aangepast, Ireen83 had een paar dagen geleden aangegeven dat ze ongesteld was geworden!
    Ireen83, wil jij jezelf weer op de goeie datum zetten?
    Zo blijft ie up-to-date!
    Ben erg benieuwd naar jou JBG, jij staat bovenaan!

Mijn testmoment komt ook steeds dichterbij.. Zo moeilijk. Ben al dagen niet fit, maar ik durf alle klachten niet meteen daaraan te schrijven. Heb geloof ik ook nog eens een schimmelinfectie:( Nooit gehad! Kijk ik bij oorzaken staat er: 'zwangerschap'......
    Nou niet te veel hopen, al is het toch een teleurstelling of ik er nou op hoop of niet!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @norah12
    spannend hoor, en toevallig zeg dat er dan weer staat!
    ik ben idd ook erg benieuwd naar jbg!! hoe het daarmee staat
    ik hoop dat ze beter uitslag dan mij heeft!

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ben je erg teleurgesteld?
    Heb je veel last van de menstruatie?
    Je hebt nu wel een datum waar je vanuit kunt gaan en kun je voor volgende maand mooi je eisprong berekenen!

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @norah
    aan de ene kant wel beetje teleur gesteld hebben ook niet echt geklust ofzo
    ik heb wel beetje buikpijn en vervelend gevoel in me onderrug
    ook erg emotioneel,
    verder valt wel mee geloof ik, verlies wel redelijk wat bloed maarja zal wel normaal zijn

ben erg emo
    omdat me vriend zegt ene keer wel andere keer effe wachten
    nu moet ik het weer tegen mijn vader zegge dat ik ermee bezig ben blabla
    ik weet ut niet meer word hier heel erg onzeker van en emotioneel

Deel Deze Pagina