@troeljuh is je vriend nog steeds aan het twijfelen dan? waarom ga je niet eeens een keertje met hem praten want dit is voor jouw ook niet fijn. en wat bedoel je met aan je vader vertellen dat je bezig bent? ik heb mijn ouders niks verteld en dat hou ik zo totdat ik een paar weekjes zwanger ben. @norah spannend meid ik hoop voor je dat je het weekend positief test!
@hip hij vind dat ik mijn vader over de zwangerschapsplannen moet vertelen, dat ik er echt meebezig ben, miss dat me vader dan nog tips kan geven (of me om praat ofzo) heb wel is gevist bij mijn vader en die zei toen wacht er nog maar even een poos mee) vandaar dat me vriend nu zeg, dat ik het tegen mijn vader moet zeggen haha tja praten helpt ook niet echt geloof ik dat doen we al zovaak over dit onderwerp en me vriend wil wel heel graag een kindje dat is het niet, ik weet ook niet waarom die nog wil wachten, op het moment heeft hij geen baan maarja voor zelfde gelt heeft die wel en baan en word die ontslagen terwel ik zwanger ben maarja ik vind zo kan je het wel iedere keer uitstellen en met een reden komen waarom je nog zou willen wachten
Hm dat ie nu geen baan heeft zou voor ons wel een rede zijn om het nog even uit te stellen. Tuurlijk kun je ontslagen worden als je wel een baan wordt, maar toch.. Ik zou het wel een rustiger idee vinden als de financiele situatie gewoon stabiel is. Norah spannend joh! Wie weet ben jij wel de 1e van dit clubje! Ik kan niet wachten tot mn ongi voorbij is haha en we serieus kunnen klussen. Volgens de calculator op deze site ben ik (als ik van 35 dgn uitga) op 1 januari het meest vruchtbaar
Eerst even een knuffel! Vervelend voor je dat je zoveel onzekerheid doormaakt. Ik zou toch echt met je vriend gaat praten. Kijk naar wat jij belangrijk vind en wat hij belangjrik vind, en maak dan een keuze. Ik snap dat hij moeite heeft met het feit dat hij geen baan heeft, maar over 9 maanden zou je pas een kindje kunnen hebben. En als hij geen baan heeft, gaan jullie het dan echt niet redden financieel? Probeer hem ook uit te leggen hoe sterk jouw wens hierin is en laat hem zien hoe belangrijk het voor jou is! Niet dat het een kwestie van toegeven is, maar voor mannen is het soms niet helemaal duidelijk hoe sterk zo'n wens kan zijn en zien ze in dat zij alleen maar praktische barrieres zien, die niet altijd onoverkomelijk zijn!
Ben ik het mee eens. Er is altijd wel wat, daar kan ik over mee praten. Mijn vriend had ook elke keer een ander "probleem": -Het huis moet eerst helemaal af -Ik wil zoveel geld op de bank -ik wil eerst nog een keer op vakantie enz enz Toen hij 32 werd zei hij ineens zelf: weetje suus, er is altijd iets wat niet helemaal 100% naar wens is. Maar ik ben gelukkig met jou en we hebben het goed, ik ben er klaar voor! Troetjuh, ik hoop dat jou vriend er snel ook zo over denkt!
Ik heb vorige keer die testen van de kruidvat 2v5 gebruikt. Makkelijke test om te doen, en niet duur. Daarnaast was hij ook erg duidelijk. Ook hoor ik er hier en daar op het forum ook goede verhalen over. Dus waarom zou je dan een dure test kopen...
Waarom zijn ze niet betrouwbaar dan? Ze zijn toch wel getest? Hoe werkt dat eigenlijk met die testen? Moet je een aantal dagen voor vermoedde ei al testen of kun je ook gewoon kijken of je bijvoorbeeld vandaag vruchtbaar bent?? Tja, daar heb ik (nog) geen verstand van. Meiden die ongi zijn geworden, alles werkt, dat is toch fijn! Hoewel ik ook wel begrijp dat je het liever niet had gehad. Ik zit in het midden...het voelt wel wat in mijn buik, maar weet nog niet hoe alles gaat lopen met cyclus. Dat is echt het minder fijne. Zelfgemaakte meubels, dat is bijzonder! Leuk joh!
@troeljuh wat zijn die twijfels van je vriend dan precies? ik neem aan dat jullie er samen voor gekozen hebben om te stoppen met de pil. is je vriend na die tijd zijn baan verloren dan? ik zelf zou ook liever een financiele zekerheid willen hebben(voor zover dat kan tenminste want je kan altijd je baan verliezen natuurlijk) mocht jij nu zwanger raken en je vriend heeft nog geen werk kunnen jullie het dan wel redden? denk dat dat wel belangrijk is. ik zou daar toch eens over praten met hem voor in ieder geval wat meer duidelijkheid want er dan wel voor willen gaan en dan weer niet dat is voor jouw ook niet fijn. wil je het zelf ook graag aan je vader vertellenof niet? moet je niet doen alleen omdat je vriend dat graag wil maar alleen als je het zelf ook graag met je vader wil bespreken.
Hey lady's, tjonge jonge wat een gekwaak hier!!! Leuk leuk. @troetjuh jammer dat je ongesteld bent geworden, maar goed dit wordt eigenlijk pas de 1e ronde.... En wat betreft je vriend ik zou zorgen dat je wel op 1 lijn zit, want het is natuurlijk wel een keus die je samen maakt, en natuurlijk is je financiele situatie ook belangrijk, dus denk er goed over na!!! Ik heb zowel mn ovu als zwangerschaptesten besteld bij testjezelf.nl Ik werk 32 uur als Medium Care verpleegkundige op de chirurgie Ik zou straks graag 3 dagen werken....liefst nog minder. Tegen die tijd maar eens kijken wat mogelijk is. Groetjes
@norah en suusje dank je wel voor de knuffel ik denk dat mannen niet zo gevoellens hebben als vrouwen als het gaat om hormonen, ik wil echt al graag vanaf kinds af aan een kindje ik heb dat ook gelijk tegen mijn vriend gezegt toen we wat kregen zelfs daarvoor hihi heb net een goed gesprek gehad met mijn vriend ik denk dat die gewoon twijfelt over het algemeen en het zelf ook niet helemaal weet, hij heeft in ieder geval geen goede reden om niet zwanger te raken nu, en ik werk ong 30 uur ik heb hier altijd al gewoont voor hij hier kwam wonen dus ik rede het ook alleen, dus als hij een uitkering zal hebben dan hebben we het nog steeds beter dan ik alleen! en daarbij mensen die 16 zijn en geen vriend hebben reden het toch ook in hun eentje( zal niet altijd even gemakkelijk zijn) en voor niemand zal het altijd even gemakkelijk zijn maar ik zou echt alles opgeven voor zo`n klein wondertje en wij zijn toen we stopten met de pil samen tot dat besluit gekomen we hebben het er duidelijk over gehad voor en na delen.... tis ook angst denk ik en er is gewoon idd nooit een goed moment er is altijd wel wat en ik word 27 ik vind dat gewoon tijd voor een probeer poging
zo, de werkdag zit er weer op en moest even heel wat bijlezen! @Hip: jij hebt volgens mij lange dagen als kok, best vermoeiend? Ik werk 40u en doe administratief/commercieel werk voor een verzekaar. Als ik minder zou gaan werken, dan zou ik 3 dagen willen werken. @norah en troetjuh: Ben nog niet ongesteld geworden, dus heb nog hoop! iedere keer als ik naar de wc ga, dan hoop ik weer dat ik niet ongesteld ben en tot nu toe niet! Ik hoop dat het weg blijft en ik over een paar dagen positief mag testen
@troetjuh: ik herken je verhaal en denk dat het met een stukje angst te maken heeft! In je hoofd en op papier wil je alles goed geregeld hebben maar je hart volgen is heel erg belangrijk. Alles komt goed zeggen mensen soms en samen staan jullie sterk. Zolang je elkaar hebt, komt het goed. Ben er voor elkaar en luister naar elkaar... Ik hoop dat jullie er gauw samen uit komen! Knuf
Wat een spanning is dat he? Dat wachten! Vind het knap dat je nog geen test opnieuw heb gedaan! Wanneer ga je m doen? Kunnen we lekker met je meeleven!
Ik ben zelf trouwens bijna HBO-verpleegkundige, moet nog een paar maanden afstuderen. Daarbij werk ik lekker wat uren in de thuiszorg! Lekker onregelmatig, maar ik vind het heel fijn werk! Als ik zwanger ben ga ik denk ik eerst lekker even genieten en als mn kindje dan een paar maand is ga ik solliciteren, tliefst voor 16uur, dus 2 dagen! Of 3, want dan kan mijn man mooi in het weekend oppassen En als ik niet zwanger ben ga ik mooi een baan zoeken als ik klaar ben
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik vrijdag zou testen als ik tot die tijd niet ongesteld wordt. Dan zijn we samen vrij en ben ik wat meer zeker. Het is helaas alleen wel zo dat ik wat steekjes in mijn onderbuik heb, dus hoop niet ongesteld te worden! Nog een paar daagjes spannend als ik niet ongesteld wordt!
@troeljuh mannen zijn idd anders denk ik. zal wel de angst voor het onbekende zijn, mannen hebben vaak wat meer zekerheid nodig. wel fijn dat jullie er over hebben gepraat en hopelijk staat hij er binnenkort ook helemaal achter. en tot die tijd kun je hier terecht! @jbg spannend meid!! heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? dan kun je een beetje uittellen of je al ongi had moeten zijn of dat je cyclus deze keer wat langer duurt. ik duim voor je voor een positieve test! maak wel lange dagen ja maar vind het leuk en vaak druk en stress dus dan vliegt de tijd. hier is het alweer een tijdje aan het sneeuwen is alweer wit bij jullie ook? ben de sneeuw alweer moe eigenlijk. @sandra febr is ook al snel hoop het voor je meid!! @menp succes met klussen doe je best hihihi zo ik ga naar de zumba
@Troetjuh, knuffel. Nu door naar de volgende ronde. Dat het in 2011 snel raak mag zijn. Voor jou en natuurlijk ons allemaal! Ben zelf werkzaam in de accountancy, 40 uur in de week. Daarnaast volg ik nog een opleiding op vrijdagmiddag en een avondcursus. Zou graag in de toekomst met een kleintje 3 of 4 dagen gaan werken. Ben daar nog niet helemaal over uit.. Verder probeer ik ook 1 keer in de week te sporten. Heb mijn handtekening ook nog even bijgewerkt met ontvangen berichtjes van het pendelen (allemaal verschillend ). Ook heb ik mijn temperatuurkaartje toegevoegd (althans vriendlief want ben daar zelf niet zo handig in), vraag me echt af wanneer die eisprong komt. Volgens de banner zou dat vandaag zijn maar ik denk niet dat dat zo is. Ga nu lekker relaxen, morgen weer een lange dag.. Eerst 's ochtends cursus in Goes en 's middags cursus in Utrecht . Hoe verzinnen ze het! Liefs