troetjuh ook vanaf hier een knuffel.. kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! ook hier een vent die twijfelde.. (volgens mij is ie nu wel om nu ie steeds over dingen praat wat waar kan staan enzo) Wel fijn dat je een goed gesprek met hem hebt gehad JBG spannend hoor, hoop echt dat je niet ongesteld wordt voor je Hip is lekker zumba'en.. anita lekker handig blijf je heen en weer jagen voor die cursussen haha pff verder kan ik niet meer teruglezen en heb t ook niet onthouden sorry net lekker gewerkt.. Als t kan wil ik ook wel minder gaan werken, maar dat wordt m helaas niet zo :S
Pff wat een verhalen weer Kan lang niet alles onthouden zo Voor degene die toch ongi zijn geworden.. jammer! maja nu weten jullie wel wat je cyclus is. Ook wel makkelijk @jbg.. ooh vandaag is je nod.. spannend!!! hoop voor je dat het wegblijft! Vandaag hele dag met vlagen buikpijn gehad.. moet zondag ongesteld worden.. maar dacht vandaag echt dat ik het nu al werd..maar nog niks hoor
Zo dat was behoorlijk bijlezen, ik zal de komende 4 weken wat minder van me laten horen aangezien ik voor examens aan het leren ben 2e week januari, maar ik leef met iedereen mee hoor en veel succes allemaal zou leuk zijn zwanger t nieuwe jaar in
Zo wat een kippenhok hier... Moest gewoon 4 pagina´s bijlezen... Vind wel spannend de mensen die nog niet ongi zijn!! Verder ben ik opt moment werkloos, vorige week ontslag genomen. K was deur aan deur verkoop, lange dagen, kut salaris, en nu kut weer.. plus dat ik niet een van de beste was zeg maar.. Maar nu alle uitzendbureau´s en winkels af. Moeilijk in deze tijd maar ben nog jong dus dat heb ik dan weer mee... Gezellig JBG ik wil mn buik ook tot woensdag/donderdag geven om ongi te worden. Heb wel rare dingen die ik normaal niet heb zeg maar en dan ga je dat opzoeken en dan idd, kan veroorzaakt worden door zwangerschap. Vind het best wel spannend. @Troetjuh, over je vader vertellen, ik zou het een beetje raar vinden maar dat ligt ook aan de band met je vader. Alsof je het leuk gaat vertellen, Pap we zijn druk aan het klussen om een kindje te krijgen, lijkt me beetje genant maar dat ligt echt aan de band!
Ik denk dat iedereen aan het werk is. Over dat pendelen. Ik heb ff het bericht voor je gekopieeerd. Om wat duidelijkheid te geven over pendelen en wie er op Zwangerschapspagina pendelen hier een korte uitleg over het pendelen en een overzicht wie er pendelt. Pendelaarsters wanneer jullie je willen toevoegen aan de lijst of verwijderen van de lijst of de status wilt veranderen stuur dan even een PB. Omschrijving: Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?". Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen. Bron: Wikipedia Wie pendelt er: Dani11 Caruli wilma26 Maintje9 En dames, de meiden die pendelen komen om in de pendelaanvragen, hou er rekening mee dat het even kan duren voordat er voor je gependeld wordt. Naast die 4 namen zijn er volgens mij nog een paar dien pendelen. Kijk anders even onder overige en dan pendelen. Of het allemaal echt is weet ik niet hoor, maar het is wel leuk om te kijken of het echt uitkomt. Genoeg info?
hoi hoi dames ik heb ook pendels terug gehad 1tje dec 2010 1tje maart / april en 1tje april spannend spannend hihi vanavond komt mijn vader eten pff zal ik het hem vertelen van onze plannen.... zie er eigenlijk best wel tegen op, maarja miss is het ook wel een last van me schouders als ik het hem vertel! groetjes iedereen eetsmakkelijk en laat vanavond nog wel weten of ik het hem vertelt
wat een verhalen. Ben er nog niet aan toegekomen om alles te lezen. Ga ik later vanavond wel doen. Maar wil jullie nog wel even op de hoogte houden. Ben gister ongi geworden. Wel prettig om te weten dat gelukkig alles toch nog werkt dat na meer dan 11 jaar pilgebruik. een mooie cyclus van 28 dagen. hopelijk volgende maand ander nieuws!
Fijn rose! Zijn er steeds meer die voor de echte 1e ronde gaan Hier ongi alweer voorbij, maar 3 dagen! Was met de pil altijd 6, en dan elke keer een beetje. Nu was het zondag echt heel hevig en gisteren en vandaag al wat minder, wel fijn hihi. Lekker gewerkt iedereen vandaag? Ikke wel! Morgen ook werken, ben deze week vrijdag vrij ipv woensdag.
@ Troetjuh Ben benieuwd of je het gaat vertellen. Ik zou het zelf alleen doen als je je er ook goed bij voelt om dat te delen met je vader. @ Rose83 Toch wel jammer van je menstruatie! Nou ff een paar daagjes wachten en dan mooi aan de klus @ Sasjuh83 Blij dat je er al bijna weer vanaf bent! Nu begint het echt he Ik ben weer lekker thuis van een dag werken. Morgen ook weer vroeg op. Helemaal geen zin. Ben nog steeds niet fit, en stond vanmorgen ook ineens op met keelpijn dus ga verkouden worden! Bah helemaal geen zin in.
12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 16 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Tazzie (30 jaar, 1e ronde 1e kindje (als het goed is 14 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december) Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Heb hem even aangepast, had mijn NOD niet goed uitgerekend, ben uitgegaan van 28 dagen, dus is mijn NOD 16 december. (OVER 2 DAGEN)
Hey meiden, Weer een werkdag zit erop! Ben nog steeds niet ongesteld, heb wat last van maagzuur, gevoelige borsten en steekjes in de onderbuik... kan dus alle kanten op. Continu als ik naar de wc ga dan hoop ik dat ik niet ongesteld ben, gelukkig nog niet.. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik testen, spannend!! @troetjuh: laat je weten wat je vader zei? Sterkte!!
hoi hoi zo paps is weer de deur uit, toch nog best veel stress gehad maar ik heb ut gezegdt hoor zat effe te twijfelen maar goed moest er toch maar aan geloven, dus ik zei we moeten wat zegge hihi zag dat gezicht al gaan toen zei ik ben gestopt met de pil ( toen zag ik ze gezicht van ojee toen maar gezegt nee ben nog niet zwanger toen moest die wel lachen! was wel grappig maar gelukkig hij steunt ons en staat achter ons dus dat is toch wel weer een pak van men hart... en nu kan ik toch ook wel een beetje me gevoel met men vader delen joepie nu gaan we het alleen nog tegen mijn vriend zen moeder zeggen dat ik gestopt ben... ook omdat ze 2 uur bij ons vandaan woont, en haar er toch ook wel een beetje bij wil betreken ( even ter informatie, mijn vader is heel belangrijk voor mij heb een hele speciale band met hem)
Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt dat je het je vader hebt verteld! Ik moet er persoonlijk niet aandenken hihi.. blijft voorlopig een geheimpje tussen vriendlief en mij!
nouja ik merkte toch wel dat mijn vader het super fijn vond om te weten waar ik mee bezig ben, en dat ik het tegen hem vertelde ik denk dat nu ook de schok nu een stuk minder is als ik zeg paps ik ben zwanger, en vond aan de ene kant ook wel belangrijk dat hij het weet maarja dit ook door pers situatie
Zo, na een lange dag zijn we weer lekker gedoucht en met de laptop op schoot in de bank beland . @Rose83, jammer van je ongi maar wel fijn om te weten dat alles nog werkt na zo lang de pil te hebben gebruikt! Op na de volgende ronde! @Troetjuh, fijn voor je dat het eruit is! Vooral lekker om te weten dat je vader achter jullie staat. Dat is toch het mooiste wat er is! @Norah12, spannend joh, gaat nu echt dichtbij komen! Hoop voor je dat de ongi uitblijft! @JBG, spannend, spannend! Nog niet in de verleiding om wellicht wat eerder een testje te wagen?? Echt goed dat je jezelf zo goed kan beheersen! Bij mij zal mijn NOD alleen wel veranderen. Tot op heden nog geen eisprong gehad aan mijn temperatuur te zien. Echt balen! Hoop dat deze niet te lang meer uitblijft... Straks heb ik helemaal geen ei (heb natuurlijk in het verleden wel een buikoperatie gehad waar ik verklevingen aan heb overgehouden) :x. Liefs
@anita: Ik hoop dat je gauw je eisprong hebt!! @troetjuh; wat fijn dat je een opgelucht gevoel hebt gekregen van je gesprek met je vader. Zo kan je praten over wat je bezig houdt!
pfff dat was ff bijlezen, heb het een beetje druk gehad had ruim 10 pagina's in te halen. @ iedereen die ongi is geworden, jammer wellicht de volgende ronde beter nieuws Hier nog steeds niet veel te melden. Ik merk weinig tot niks van het ontpillen en heb nog nooit mijn eisprong gevoeld dus hier ook niks vreemds bij. Wij willen het stil houden voor de familie en ik ben aan het zoeken naar een leuke manier om het te vertellen als het zover mocht komen. Er zijn zoveel leuke manieren dat het erg moeilijk is om te kiezen. Hebben jullie nog iets speciaals in gedachte? Wat leuk ook dat jullie mannen er zo mee bezig zijn. Mijn vriend heeft dat niet zo. Waarschijnlijk dat dit veranderd mocht het zover zijn.
troetjuh fijn dat je een goed gevoel aan je gesprek hebt overgehouden! JBG echt spannend.. Anita ik hoop ook dat je gauw je eisprong hebt! Sas fijn dat je er weer bijna vanaf bent van je ongi Voor norah is het nu ook spannend! Rose is ook ongesteld geworden, wel jammer maar ook fijn dat alles werkt! Nou ik ben vandaag ook ongi geworden, althans nu t beginsel ervan.. en onwijs pijn laag in mn rug :S dus t gaat vannacht/morgen vast goed doorzetten. maar goed gister was t 28 dagen, dus ook een mooie cylus na de pilstop.