Hihi ik blijf maar onderaan de NOD lijst staan.. Ben van 35 dgn uitgegaan, maar misschien is het dit keer ook wel minder.. Vriendlief en ik hebben besloten om maar vanaf de 24e tot eind v/h jaar om de dag te gaan klussen, mocht ik dan wel een 28 dgn cyclus hebben lopen we hem iig niet mis (en ach.. stiekem vind ik het ook niet erg hoor hihi) Norah balen dat je ongi geworden bent! Of zet het toch nog niet door? Las ook van een verstandskies bij iemand.. verdoving kan geen kwaad voor een eventuele zwangerschap en ook 1 foto is niet kwalijk. De rontgenstraling bij zo'n foto is zooo lokaal. Er worden liever geen fotoos gemaakt tijdens zwangerschappen, maar 1 foto kan echt geen kwaad. Wij hebben het op het werk zo vaak, als mensen echt zeker weten dat ze zwanger zijn en het is nodig dat er een foto gemaakt wordt krijgen ze een loodschort aan.
12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje) 12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december) Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Ik heb hem even aangepast en mezelf voor 28 dagen later neergezet. Wel gezellig samen op 12 januari Samantha1 Het zet nog steeds niet door, maar ik wil de hoop niet ophouden voor mezelf! Het feit dat ik al iets bloed heb betekent toch wel dat ik ongi ga worden
@ Sasjuh83.. dan loop je hem vast en zeker niet mis haha.. en elke dag klussen is heus geen probleem hoor haha.. @ Norah.. ja gezellig samen wachten op 12 januari Bij mij was er vanmorgen en vanmiddag een beetje bloed, maar nu al een paar uur niet.. maar heb wel onwijs buikpijn, dus ook hier zal het wel doorzetten! Jullie nog plannen voor het weekend?
@Patriesjuh, pijnlijke bedoeling zeg! Hoop dat de pijn snel minder zal zijn voor je. En inderdaad, hopelijk ben je nu niet zwanger met al die medicatie en pijn. Kan niet echt goed zijn volgens mij. @Norah, begrijp wat je bedoelt. Had ik vorige keer ook. Je weet dat de kans heel klein is maar ondanks dat ben je toch teleurgesteld. Heb ook enorm veel respect gekregen voor al die meiden waarbij het niet zomaar wilt lukken. Dus dikke knuffel voor je en hopen dat we samen met de rest snel zwanger zullen zijn! Ook voor de rest die ongi zijn geworden natuurlijk een dikke knuffel! @JBG, nog steeds niet in de verleiding geweest om een testje te doen? Hoe voel je je nu voor de rest? Zijn er hier trouwens nog meer meiden die de temperatuur bijhouden? Of ben ik de enige van ons kletsgroepje? Liefs, Anita
Temperatuur bij houden doe ik (nog) niet. Mocht het na een aantal rondes nog niet raak zijn begin ik daar misschien wel mee. Weet niet eens hoe het werkt haha.. wordt je temp hoger of lager als je de eisprong hebt?
Dat is ons nodlijstje... iedereen die dat wil zet in dat lijstje wanneer haar nod is (wanneer je (liever niet) ongesteld zou moeten worden) en daarachter hoe oud je bent, in welke rondje je bent en voor het hoeveelste kindje je bezig bent
Ik hou mijn temperatuur ook nog niet bij. Zou ook niet weten idd hoe dat werkt, maar doe het bewust ook niet, omdat ik dan volgens mij er echt teveel mee bezig ben en dat zou dan ook tegen kunnen werken.. we beginnen nu eigenlijk pas echt aan de 1e ronde.. als het over een paar rondes nog niet raak is, dan wil ik er misschien wel aan beginnen
Trouwens, nog een vraag, ik heb een hondje, teckeltje van net een jaar. Sinds mn zusje hem geklierd heeft haat hij kinderen, heeft iemand hier iets over gehoord met eigen kinderen? Hoe kan ik hem het beste kennis laten maken/ aan ons kindje laten wennen als het eenmaal zo ver is?
Ik temp ook! Nog even een toevoeging over tempen: Elke morgen rond dezelfde tijd je temp rectaal opnemen ( ik doe het niet altijd rond de zelfde tijd hoor) Je temp stijgt als je eisprong geweest is, dus je kunt het achteraf pas zien. Bij mij is het zo dat de dag voor mijn eisprong en de dag voor mijn menstruatie mijn temp daalt. Voor mij dus een teken dat de eisprong eraan komt! Erg handig dus! Na je eisprong stijgt het zo'n 0.3 graden.
@ dames die ongesteld zijn geworden: Ik vind dat jullie cyclus netjes op gang komt. Er is tot nu toe volgens mij nog niemand met een extra lange. Hebben jullie nu ook meer last van buikpijn of meer bloedverlies dan normaal? Ik heb afgelopen zondag helder slijm gehad. Maar nog geen eisprong gevoeld? Nou ja ik wacht nog even af. Ik ga volgende ronde met temperaturen beginnen. Ben er wel nieuwsgierig naar. Ik moet me alleen nog even inlezen, maar heb al wel een thermometer gekocht.
morgen 35,,, Trouwens nog vraag, jullie hebben het over kruidvat testen 2v5 is dat gewoon het huismerk?
Ik ga ook nog niet tempen, zoveel gedoe. Wil het eerst proberen met ovutesten en mocht dat niet voldoende zijn dan na een aantal rondes tempen.
Bij mij kwam het ook met 35 dagen Chan en Vin! Bedankt voor de uitleg mbt temperaturen. Voorlopig doe ik het nog niet, maar altijd handig om te weten!
Helaas was het bij mij mijn echte eerste ronde, al helemaal ontpilt in 4 maanden! Het zet alleen nog steeds niet door! Bah! Alleen een kleine streep lichtbruin bloed verder niet... Heb ook geen krampen, heel raar terwijl de 1e dag bij mij altijd zo heftig is! @Chan en Vin Ja de kruidvat 2v5 test is huismerk test bij het minste HCG. Daar word hier veel over gepraat! Als je al wat verder bent kun je ook de ClearBlue digitaal nemen, die geeft vele duidelijkheid ( zwanger/niet zwanger) Spannend hoor!
Ja zijn er meer de het bij 35 hebben maar ik voel nog geen dingen die ik normaal wel voel, voordat k aan de pil ging, ging ik bijna dood van de pijn in mn buik, liefst ziekmelden en slapen. Toen k aan de pil was kon ik het ook altijd goed merken, dag van te voren al buikpijn soms zere onderrug, en nu alleen maar rare dingen die ik normaal nooit heb: - veel hoofdpijn - erg moe - rare steek ofzo onder in mn buik - last van ontlasting( beetje ranzig en genant maar kan op een of andere manier geen kracht meer zetten, sorry echt te) - Gevoel dat mn buik onder iets dikker is Maja ze zeggen ook wel eens dat het tussen je oren zit, zeker omdat je zo graag wil. Nog heel even wachten