@ norah, als het goed is is een innesteling 7 tot 14 dagen na je eisprong (ongeveer gelijk aan menstruatie) daarom word de innestelling wel eens verward met menstruatie. Sommige komen er dus pas een maand later achter dat ze zwanger zijn omdat ze denken een ongesteldheid te hebben gehad. Een innestelingbloeding kan namelijk ook een dag of 4 duren. Ik hoop voor jou dat het een innesteling is, ik zou ook een testje wagen, dan weet je waar je aan toe ben
Dat wist ik niet... Wat gek dan, dat als je op deze site de calculator gebruikt, de innestelingsdag vaak 4 dagen na de eisprong is! Daardoor had ik het idee dat het niet zou kunnen. Krijg nu toch een sprankje hoop Alleen stel dat het nu net ingenesteld zou zijn gister (toen het bloedverlies begonnen is) dan zou ik nu denk ik nog niet positief kunnen testen?
12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje) 12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december) Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zo, heb het lijstje weer gevonden. Was even zoeken want het was behoorlijk achter geraakt .
Volgens mij is het lijstje alleen niet meer up to date! Ik heb ze besteld bij Sensitest, de dipsticks.
Hee meiden, Hier weer een berichtje van mij. Wat een kletskousen zitten er hier. Moeilijk om alles van iedereen bij te houden. Dan is zo'n lijstje met NOD en afwachtenden wel zo handig. ik ben zo benieuwd wie er als eerste op het lijstje zwangeren komt te staan. Meiden die ongi zijn, da's gewoon bleh!!!!! Meiden die negatief getest hebben, da's misschien nog wel meer bleh!!!!!!! En als dan ook je verstandskies er nog uit is, je last hebt van ontpil verschijnselen of gewoon groep begint te krijgen... Ach, dan is z'n forum best lekker om al je frustratie op kwijt te kunnen. Ik heb even behoefte aan goed nieuws posten. Mijn dreigende blaasontsteking zet lekker niet door. Wij gaan zeer liefdevol aan de klus. Gewoon omdat wij van elkaar houden. Al ruim 2 jaar. Zonder getrouwd te zijn. Wij zijn klaar voor gezinsuitbreiding. Hebben er ook de ruimte voor in een nieuw huis. Straks nog een ruimere auto. Wij hebben katten als huisdieren. Ik hoop dat dat goed gaat met een baby'tje. Heb er eigenlijk nooit echt problemen over gehoord. Een kindje mag komen en is heel welkom. Ik ga er geen testen voor gebruiken om te zien wanneer er een ei is. Als het zo mag zijn heeeeeeeeeeel graag en anders is het ook goed. Ik hoorde iemand zeggen al bijna 31 te zijn, pffffff. Nou ik ben al 33 1/2 dus kom op jonkies zou ik zeggen. Tijd genoeg nog. En ach, anders misschien adopteren? Misschien dat we dat volgend jaar sowieso wel opppakken. Genoeg idealen hier. Eerst maar eens lekker van de feestdagen genieten. Hele fijne avond en ik hoop dat iedereen weer even goed ons lijstje checkt. Zo weten we voor wie we moeten duimen.
Als het goed is kan je testen de dag na je inestelling, want vanaf die dag gaat je HCGwaarde omhoog. (je kan het beste een test gebruiken waar opstaat dat je er eerder mee kan testen)
Inderdaad, bij deze even een oproep aan degene die het lijstje even moeten updaten. Ben van mening dat mijn nod ook niet uit gaat uitkomen want heb tot op heden nog geen ei gespot . Wanneer ik een ei heb gevonden zal ik mijn datum ook even aanpassen! Succes met het updaten van ons lijstje! Dan ga ik nu even sporten! Tot straks maar weer.
@ Saxia Leuk om te lezen dat je er zo nuchter tegenover staat! @ Patriesjuh ik hen de kruidvat test in huis, dus die zal ik morgen gaan doen!
hoi hoi dames iedereen lekker gegeten? ik heb pasta met spinazie ala creme en zalm op best lekker @jbg balen man dat je toch ongesteld ben geworden.. @norah idd effe testje tegen aan gooien dan heb je toch wat meer zekerheid he @saxie haha lekker nuchter hoor zo zou het idd ook eigenlijk moeten, maarja ben van mening als je op deze site zit je toch wel heer erg bezig ben met kinders krijgen @ iedereen mijn vriend is gelukkig helemaal om joepie en als die nu nog een keer twijfel sla ik hem de kop in hihi:d, ik ga nu is effe een lijstje maken met wat ik alles kost aan grote aankopen die we moeten hebben voor de baby is effe kijken op wat voor bedrag dat uit zou ik komen... en dus zou moeten sparen
Nou volgens mij mag ik nu ook wel 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje) 12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december) Chan en Vin (19 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Overijssel Ireen83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Heb k het zo goed gedaan want wacht nog wel op 1e ongi naar stoppen met de pil..
Norah ik duim voor je dat je morgen een mooie positieve test hebt. Hier trouwens nog geen menstruatie verschijnselen. Normaal al wel pukkeltjes enz nu niks. Ben heel erg benieuwd
Spannend Winnie! Chan en Vin ja dan sta je nu goed! Zodra je ongi wordt kan je je NOD uitrekenen en jezelf bij de bovenste lijst toevoegen. Saxia lekker hoor zo nuchter!
he dames zo ben al klaar met werken op donderdag heb ik maar een halve dag nou ja half 6,5u. toch lekker hahaha moet nog wat over mezelf vertellen. mijn naam laat ik liever achterwege ivm evt. bekende. ik ben 27 mijn vriend ook we zijn al 9.5 jaar samen en nog steeds super gelukkig! geen trouwplannen. ik werk 38uur als kok en ben tevens de leidinggevende. mijn vriend is zelfstandige. we wonen nu 4 jaar samen eerst in een appartement en nu sinds een jaar in een halfvrijstaande woning met een grote tuin en nog verschillende uitbouw en verbouw mogelijkheden dus plaats genoeg voor gezinsuitbreiding. we hebben een lieve luie aanhankelijke kater van 2. en een ondeugende drukke beetje bange poes van een half jaar als huisdieren. verder doe ik fitnessen en zumba. en woon in limburg. denk dat het dat wel is. bekende zullen mij nu zonder naam ook wel herkennen denk ik dus hoop dat hier geen bekende rondsnuffelen hihi hier gaat verder alles goed eigelijk flink aan de klus haha volgens mij geen last meer van ontpillen alleen heb ik bijna elke dag wel last van duizeligheid en licht in mijn hoofd maar dit heb ik al vanaf mijn eerste ongi dus denk dat ik maar es de ha bel. mss heb ik een lage bloeddruk of zo. de eerste 2 rondes (ik heb de ronde na het stoppen tot aan mijn ongi ook meegeteld) had ik niet echt het gevoel dat ik mss zwanger zou zijn ook geen test in huis of zo. heb eigelijk gewoon mijn ongi afgewacht want ging er toch vanuit dat die wel ging komen. was ook niet teleurgesteld eigelijk best blij dat mijn cyclus tot nu toe redelijk regelmatig is, maar nu heb ik zo iets van ohhh mss is het wel gelukt dus heb al zin om te testen maar moet nog 2 weekjes wachten eerst nog maar es volop klussen want zit toch zo rond mijn eisprong nu hihi.