stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Hahah, en of ik moe ben.
    Vandaag dag vrij genomen en heb haast de hele dag geslapen:)

Ik ben echt benieuwd naar jou hoor! Zou leuk zijn als jij de eerste zou zijn! Al bedacht wanneer je wilt testen?

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

Nee ik zou dan zaterdg mijn NOD hebben, alleen zitten wij dan in ons werkweekend. Man lief heeft vroeg en ik laat. Zondag hij de nacht en ik laat. Misschien dat ik er dan zaterdag even 1 haal en dan zondag testen als er nog niks is. Hier ook echt kapot gewoon en zoveel heb ik niet gedaan. Kindje van 2 zit nog op de bank te spelen en mama valt in slaap haha. Gelukkig vind de papa het allemaal niet erg :D. En jij ga jij nog testen? Denk echt dat jij een innestellingsbloeding hebt gehad. Ik heb dit zelf bij de vorige nooit gehad. Ben ook heel benieuwd voor jou. Hoop het zo zou erg leuk zijn.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Norah dan is het toch nog spannend, hoop dat je morgen(of wanneer je gaat testen) positief test!

winnie ook voor jou spannend..

saxia fijn dat je er zo nuchter over kan denken.. (oke ben dan niet de oudste maar zit iets in de familie waarmee ik wel rekening moet houden dat ik het ook vroeg kan hebben en gezien mn kinderwens al vanaf heel jong vind ik het best balen dat ik al bijna 31 ben sorry hoor

chan jammer joh, maar goed je weet nu hoe je cyclus dan ongeveer loopt

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ja het is altijd handig om in huis te hebben. Als je eenmaal op het idee bent gekomen om te testen... haha
    Hopenlijk hou je het van het weekend een beetje vol! ik heb helaas ook een werk weekend. Hoort erbij he in de zorg.
    Ik denk dat ik morgen ga testen, maar durf ergens ook nog niet goed. Zo lastig als het allemaal zo onzeker is!
    Ik lees inderdaad steeds meer dat een innestelingsbloeding zo laat nog kan, maar toch blijf ik het vreemd vinden! Maar stel dat... Ik krijg al kriebels bij het idee!

5. winnietje

Spannend man! En inderdaad werkweekenden horen in de zorg idem hier. Misschien dat mijn bewoners wel wat aanvallen deden ze bij de vorige ook. Ik had net getest en hun kwam al jij bent zwanger he.. Nee joh jawel haha.

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Haha mooi is dat he
    Denk alleen dat je 'aanvoelen'bedoelt:)
    Ik merk ook wel aan clienten dat ze vragen gaan stellen.
    Ik werk in een nogal ouderwets dorp waarbij het heel normaal is dat je zwanger raakt als je getrouwd bent. Niet bij alle clienten gelukkig. Maar heb al wel vaak gehoord: Al getrouwd?.... ja.... Al kinderen?.... Dan denk ik: hallo, ik ben nog maar 21!

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hello Lady's
    Wat een verhalen weer, leuk!
    Heb sinds gisteren enorme last van rommelende darmen en winderigheid.....Zouden evt symptomen kunnen zijn???
    Nu mn NOD bijna nadert ben ik er wer steeds meer mee bezig ook al is het mn 1e ronde.

@ Chan, Balen!!!! Op naar een nieuwe ronde....
    @ Winnie, spannend zeg!!! Ik duim voor je. Werkse het weekend, ben lekker vrij vanaf morgen.
    Groetjes

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Dat kan er best bij horen hoor! Ik hoop het voor je.
    Voel je verder nog andere dingen?

9. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Volgens mij niet echt ja wel wat steken enz, maar dat heb ik normaal ook wel. Dit is iets anders.
    Maar goed het zal wel niet, mn vriend zei al ga er nou maar niet van uit....

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Zo ik kan het ff niet meer bijbenen hier geloof ik wel gezellig hoor, maar ben dus nu in ronde 0 na 14 jaar pil ongesteld geworden. Pff wat een pijn echt wel een tegenvaller en nog 2 dagen te vroeg ook, wat betekend dat voor de volgende eisprong ? zal van het weekeinde mn nod aanpassen. Maar ik was niet zo teleurgesteld als ik dacht vind t oke, geloof dat we allemaal nu zo een beetje ongi zijn hier zal duimen voor diegenen die t nog niet zijn

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Hee meiden,

Had gezegd dat ik vanochtend zou gaan testen. Toch maar niet gedaan. Ik heb vandaag een belangrijke dag met afspraken, en bedacht me dat het dan geen goed idee is als ik dan de uitslag van de test moet verwerken. Stel dat ik zwanger ben, dan heb ik de hele dag mn aandacht er echt niet bij:) Andersom trouwens ook niet,
    Daarom nu besloten om morgenochtend met manlief erbij te testen! Spannend!
    De ongi is trouwens nog niet doorgezet!

Succes vandaag allemaal!

12. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Norah kan het me wel voorstellen hoor!
    Hopelijk weet je na morgen waar je aan toe bent :)

Brr wat is het koud! Ik ben vrij vandaag, ga zo eerst maar eens boodschappen doen!

13. winnietje

Groot gelijk Norah. Hier nog niet ongesteld ook geen tekenen maar ook geen echte tekenen van zwanger voelen. Behalve erg moe. Bij de eerste wist ik echt dat ik zwanger was zere borsten en het gevoel was er. Dat heb ik ook niet. We zullen wel zien ;)

14. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik begrijp het helemaal Norah. Je gedachten zullen waarschijnlijk heel erg anders zijn wanneer je vanochtend getest zou hebben. Hoop voor je dat jullie morgen goed nieuws krijgen :). Laat je het weten? X

15. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Anita: Voel je je vandaag al wat beter? Ik hoop het voor je!

@Sasjuh: Waar heb je de ovulatietesten besteld?

@Saxia; Veel plezier met klussen, je hebt gelijk om ervoor te gaan!

@Troetjuh; Wat leuk dat jullie er nu ook definitief voor gaan! Ik vraag me inderdaad wel af wat alle kosten zouden zijn, als je is een lijstje hebt, post het hier, misschien kunnen we elkaar aanvullen daarover.

Over mezelf: 25 jaar, ben 8 jaar samen met mijn man en begin oktober zijn we getrouwd. Heb een administratieve functie en werk full time. We hebben 2 katten en een fijn huisje.

Ik ga zo het NOD lijstje even bijwerken.

16. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje)

25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje)
    27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje)
    11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje)
    12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    15 januari: JBG (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec)
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec)
    Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december)
    Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december)
    Chan en Vin (19 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Overijssel

17. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb de ovulatietesten besteld bij Sensitest. Krijg ze waarschijnlijk vandaag binnen! Ga ze nog niet gebruiken hoor, denk volgend weekend en die week erop..

Ik vind het ook wel leuk om idd een lijst te zien en evt aan te vullen wat alles zou kosten enzo! Laatst stiekempjes al met vriendlief naar een grote Prenatal hier in de buurt geweest, en mocht het ons gegeven zijn dat we een kindje mogen krijgen weten we al welk kamertje we willen (ledikantje, kast, commode) Haha erg he :D

18. winnietje

Heey meiden,

Hier net een cb test gedaan. Geeft aan niet zwanger :( Morgen officieel mijn NOD. Neem dan dat ik niet te vroeg hebt getest. Wel heb ik een ongeveer week na mijn ongesteld een tussentijdse bloeding gehad van 1 dag. Deze heb ik niet mee berekend in mijn cyclus, maar dat hoeft toch ook niet? Wij gaan nu verder voor ronde 2.

19. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Jammer Winnie! Kan je die CB testen ook al voor je NOD gebruiken dan? Anders misschien die van de KV nog eens proberen, die schijn je al 4 dgn voor je NOD te kunnen gebruiken.

20. winnietje

ik dacht het ook kon met die van de cb als ik die ene dag toch mee had moeten rekenen en ik voor de 28ste niet ongesteld ben geworden moet ik de 28 ste weer testen. de 30ste word mijn kleine man 2 zal wel leuk zijn, maar ga er even niet vanuit

Share This Page