13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje) 12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 15 januari: JBG (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20 januari: Chan en Vin (19 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 28 dec) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Marije007 (32 jaar 1e ronde 1e kindje) Limburg (denk 23 december)
Heb nog wel heel erg veel last van m'n keel maar ben gelukkig verder niet beroerd ofzo. Verder vandaag gewoon lekker een beetje rustig aanrommelen thuis dus gaat helemaal goed komen! En jij? Al weer een beetje bekomen van de teleurstelling? Ik leef echt met iedereen mee. Het is ook allemaal zo spannend voor iedereen!
goeiemiddag allemaal Anita fijn dat je je iets beter voelt, en hopelijk is je keel ook snel over winnietje balen zeg sas dat is toch helemaal niet erg juist leuk om alvast wat ideeen op te doen enzo ik kijk en vergelijk veel spullen alvast op internet norah gelijk heb je, maar wel nieuwsgierig naar morgen de test hoor bij jullie ook alles zo spekglad? pff hier is het echt spekglad, durf dan al niet zo goed met de auto te rijden, maar met de fiets is eigenlijk ook geen doen gelukkig heb ik zo een client redelijk dicht bij mn huis in de buurt. en mn avondwerk is ook redelijk dichtbij.
Net even bij paardje geweest, niets te beginnen nu.. Het erf is echt spekglad. Ligt er bij jullie veel sneeuw? Hier valt het wel mee.. Gisteren hele dag regen en dat is nu allemaal opgevroren en er ligt een laagje sneeuw overheen.
Haha wie gaat er ook Smep-pen? SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP) Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.
sas hier ligt toch wel aardig sneeuw :S al is het sneeuwen nu wel even gestopt gelukkig. grote wegen zijn redelijk, maar de tussendoorwegen en de fietspaden een crime misschien vanaaf nog even naar paard, maar heb al een stalgenootje gevraagd of zij even onder de deken wil controleren.. tenminste als ze t smsje leest. SMEP klinkt goed maar weet niet of we dat gaan doen..
Even een korte reactie van mij. Ben vandaag echt ongi geworden. Nog niet heel veel bloedverlies, mar wel echt rood. En een pijn dat ik had... Niet normaal... zo heb ik het de cyclussen hievoor zonder pil nog niet gehad. Misselijk, diarree en enorme krampen. Baal heel erg, maar kan me er bij neerleggen dat ik in ieder geval zekerheid heb. ( En natuurlijk zie je vandaag ineens overal zwangere vrouwen) Ik moet voor mijzelf de voordelen er nu van onthouden. Hoe graag ik het ook nu gewilt had, dit is een stuk praktischer voor mijn afstuderen en ik kan bij de bruiloft van mijn beste vriendin zijn. ( die zou trouwen op uitgerekende datum anders) Maar t blijft moeilijk! @ Winnie, jammer dat jij negatief getest hebt!! Ik vind dat SMEP plan best wel een goeie! Al ga ik echt niet klussen als ik geen zin heb Groetejs en een fijn weekend allemaal! Norah
Hey meiden, hier een afgeleidt lijstje van mijn lijstje met algemene benodigdheden; Babykamer 800,00 Kinderwagen 375,00 Reiswieg 200,00 Maxi-cosi 200,00 Box 130,00 Kruipdeken/boxkleed 40,00 TummyTub 20,00 Luieremmer 30,00 Totaal 1795,00 Bij ons is het flink glad! Rijden vanaf 13h ofzo al geen bussen meer, dus ik moest lopend naar huis. Wel gezellig met een collega die echt niet meer kon fietsen. Onderhand 1,5 uur over gedaan. Groetjes!
Daar komt nog bij: Babyfoon Luiertas Rompertjes Sokjes Kleertjes Hydrofieleluiers Hydrofielewashandjes Baby shampoo + wasgel Flesjes (als je flesvoeding ga geven) Speentjes Muziekmobiel Spuugdoekjes Slabbetjes Wipstoel Badcape HEEL VEEEEEEEL LUIERS Jasje Mutsje Kinderstoel En vast nog meer waar ik ff niet op kan komen Kinderwagen = reiswieg.... je kan het beste een combiwagen nemen (buggie en kinderwagen)....is veel goedkopen
Zal trouwens ook nog ff wat over mezelf vertellen. Ik ben Patries, ben 25jaar, en ik kom uit zuid-holland-zuid. Mijn lief (28jaar) en ik zijn 3 jaar en 9 maanden heel gelukkig samen en wonen daarvan 3 jaar en 4 maanden samen. Wij hebben een prachtige dochter van 1 jaar en 9 maanden....ze is mijn alles!!! We zijn 2 maandjes terug verhuisd en we wonen hier heerlijk. 3slaapkamers en een mega zolder waar je evt nog 2 kamers van kan maken....dus genoeg plek voor gezinsuidbreiding. Overigens hebben we een grote tuin en wonen we dichtbij een basisschool. Wij hebben 4 katten. Zoals ik al eerder heb gezegt ben ik een TROTSE fulltime thuisblijf mama. Mijn mannetje werk fulltime als planner/leidinggevende adminstratief medewerker expeditie. We zijn niet getrouwd.....wie weet in de toekomst (hecht er nu nog geen waarde aan)
idd en nog veeeeel meeeeeer Heb zelf een veel uitgebreidere lijst, maar dit zijn volgens mijn lijstje de duurste aankopen. Bij Quinny koop je de reiswieg en kinderwagen met zitgedeelte los van elkaar. Het is echt veel. Maar je kunt het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt/kunt. Gelukkig!
@ norah...Jammer dat je ongi is doorgezet, maar nu weet je gelukkig wel waar je aan toe ben. @Winnie...balen dat je test negatief was, maar misschien was het iets te vroeg en heb je je eisprong later gehad...Ik zou het ff een dag of 2 A 3 afwachten en dan nog een keer testen (als je nog niet ongi ben) Hier ligt echt mega veel sneeuw!!!
He norah ja het is niet maar het kan nog zijn dat ilk mijn tuissentijdse bloeding mee moet tellen waardoor mijn eisprong ook later was. Maar dat zien we dan vann zelf nog steeds niet ongesteld
Patries zie net pas je berichtje. Ik wacht wel af maar hou het inderdaad in miojn achter hoofd als ik de bloeding wel mee moet tellen em dan cyclus berekenen kom ik uit op 28 dec testen. Meer kan ik toch niet doen norah balen voor je zeg! Had het je zo gegund net als de rest van de meiden trouwens. Volgens mij ben ik de enigste al mama in het rijtje. Gun jullie ook zo een lief en mooi kindjke. Mama zijn is zo'n speciaal gevoel. Kijk in de kleine oogjes en naar zo'n lach dan zijn alle zorgen even verdwenen.
ik ook, denk iedereen hier. jammer dat het echt doorzet norah winnie, nog spannend dus echt afwachten.. bah ik haat de sneeuw.. nou ja zo maar eens wat shetlandpony's bij de kinderboerderij onder handen nemen (borstelen en klitvrijmaken) en daarna mn eigen paardje nog.. vanavond feestje dus gezellig.. jullie nog wat leuks doen in het weekend?
Ik ga mn ouders weer eens opzoeken en daar lekker een sneeuwwandeling maken in het bos! fijn weekend allemaal
Heey meiden, Hier nog steeds geen ongi normaal was ik het dan vanacht geworden. We wachten af. Ik moet om half 3 weer werken tot 11 pfff. Iedereen heel veel sneeuwpret en fijn weekend