Hee allemaal! Ik heb ook fijne kerstdagen gehad! Het is om gevlogen! Heerlijk met vrienden en familie! Vandaag lekker dagje vrij en vanavond op naar het familieweekje! Reageer de komende week dus ook niet! Ben erg benieuwd hoe het hier is als ik weer terug ben! Ben ook erg benieuwd van wie de eerste positieve test zal zijn! Nou een fijne week allemaal! Groetjes Norah
Dank je MenP2010 voor de reactie. Ik denk idd dat het door het ontpillen komt. Ik wacht dus maar geduldig af. Wel vreemd dat je je lichaam een soort van opnieuw moet leren kennen als je gaat ontpillen.
Heey meiden, Allemaal goed gegeten? haha. Hopenlijkheeft iedereen fijne dagen gehad. Vandaag begint mijn werkweek weer. ik moet met oud en nieuw werken. maar donderdag eerst de verjaardag van mijn kleine man die word dan 2. Mijn ongi heeft goed doorgezet maar ben er ook alweer vanaf, Dus weer goed klussen deze maand
@anita: wel spannend hoor, hou ons op de hoogte! Gister heerlijk dagje met zijn tweetjes gehad, lekker filmpjes gekeken en aan de gourmet! Was gezellig. Vandaag lekker nog een dagje vrij! Wat zijn jullie plannen met oud & nieuw? Wij vieren het met vrienden!
Er zijn zelfs al weer een aantal van jullie die hun NOD al bijna hebben na een eerste eigen ongi....ik wacht nog steeds op mijn eerste eigen ongi.... Had het weekend last van ongi krampjes...1 week te vroeg dus....morgen eigenlijk de dag na een 28 dagen cyclus, maar dat zou niet kloppen met mijn eisprong, dus die NOD dag had ik opgeschoven. We zien wel morgen. Dat ongeluk komt inderdaad wel heel dichtbij....en dan nog overleden ook. Sterkte!!
heey lady's, Mijn daagjes waren ook erg gezellig. Heerlijk gegeten en leuke kado's gehad ( o.a een luchtje Hypnose van lancome, sloffen en nog wat dingen) 1e kerstdag veel sneeuw gevallen hier....echt een witte kerst...zo leuk 2 weken terug zei ik toch dat ik dacht me eisprong te hebben gehad op dag 6....nou het is dus echt zo ben namelijk vandaag ongi geworden. Had gister al wat bruin met afvegen en toen dacht ik al ,zou het dan toch....en ja hoor vandaag doorgezet. Heb dus een cyclus van 22 dagen. Ene kant balen dat het zo'n korste cyclus is en aan de andere kant toch fijn dat ik m'n eisprong zo goed herken. Hoop dat deze cyclus weer gewoon word.
Hallo allemaal, Leuk om te lezen dat iedereen een goede kerst heeft gehad. Wij hebben ook een leuke kerst gehad. Hier nog geen ongi te bekennen dus vamiddag maar eens een testje doen..... best spannend....
25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 29 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 07 Januari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje) 12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 15 januari: JBG (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 19 januari: Winnie ( 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 20 januari: Chan en Vin (19 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20 januari: Marije007 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Limburg 27 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje) Nog afwachtend: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 1 jan, bij cyclus van 32 dagen De lijst weer ff aangepast. Ik hou m'n cyclus voorlopig even op 31 dagen.
Hallo Meiden, Wij hebben ook lekkere dagen gehad, heerlijk lui eigenlijk. Ik hoop ook dat 2011 mij iets heel goeds gaat brengen!!! Wij zeiden hier ook al: dit is onze laatste kerst samen,,, volgend jaar met zn 3tjes. Blijft toch leuk om het erover te hebben en om erover te fantaseren!! Fijne dag vandaag!!
Mout83 spannend! Ons wel wat laten weten he als je getest hebt! Anita1985 voor jou ook nog even spannend dus, ben heel benieuwd Hier nog geen ei gespot van het weekend. Ga straks weer even een ovu testje doen, maar als ik weer een 35 dgn cyclus heb zal ik toch pas aankomend weekend mn ei hebben. Vandaag gewerkt, waren om 3 uur lekker al klaar. Rest van de week ben ik vrij, en mn vriend ook dus heerlijk genieten
Hoi! Vandaag had ik mijn laatste werkdag, nu lekker een week vrij! De kerstdagen waren erg gezellig, beetje veel gegeten. Er is bij mij nog steeds geen ongi te bekennen, vandaag dag 30. Ik hoop dat het wel snel komt. Nu neem ik elke dag maandverband mee als ik de deur uit ga. Het zou op zich wel snel (deze week) moeten komen, had dinsdag 2 weken terug vruchtbaar slijm gespot. @mout, ben ook erg benieuwd naar je test!
Nou ja Suusje, op zich is het ook goed als het niet komt toch? Dat is nog beter nieuws! Vandaag wederom een omo witte ovu test.. Nog niet het lichtste streepje.
Hmmm, ik denk dat ik iets te snel heb geroepen kwa ongesteldheid....er is nu namelijk niks meer te bekenen....vaag. Heb wel buikpijn @ Mout, al getest?
mout al getest?? we zijn nieuwsgierig sas, balen dat je nog steeds een witte ovu test hebt suusje inderdaad misschien wel goed nieuws als je ongi niet komt.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt vriendlief en ik hebben vandaag en gister alweer mooi geklust en net ook maar even uurtje fanatiek op de wii fitness en cardio gedaan.. alle kerstkilos's (en meer) moeten er nu maar echt eens af
@tazzie en sasjuh Ik heb niet serieus geklust, denk dat de kans op zwanger zijn vrij klein is. Ik ga er in ieder geval niet vanuit. @patriesjuh Dat is wel vreemd inderdaad.
Ik ben ookal vanaf donderdag bezig hihi vandaag laaste x van de vruchtbare tijd nu maar afwachten een spannende tijd heb vandaag Ook ovulatie test besteld hope dat niet nodig is.. ben wel al paar dagen misselijk en rommelense buik heeft iemand hier ook last van? Rond Zen vruchtbare periode?
Troetjuh voor jou ook spannend! Geen idee of dat symptomen zijn rond je vruchtbare periode. Ik was wel vannacht misselijk en nu een raar gevoel in mn buik, beetje zwaar. Hopelijk komt mn ei er aan! Gisteravond wel geklust hihi. Ik ga straks lekker met vriendlief naar de Ikea! (en misschien ff binnenspieken in de grote Prenatal die daarnaast zit )