ik had wel door dat het mn ei was (wsa bij mij dan ook precies volgens de banner) maar ja voel nu wel iets, maar niet zo heftig.. dus ben benieuwd
Zou idd innnesteling kunnen zijn Patriesjuh! MenP2010 jij kan ook al bijna testen! Vandaag met vriendlief naar Ikea geweest en daarnaast zit een grote Prenatal. Konden het niet laten ff naar binnen te gaan, hihi daar zou ik me als het zover is helemaal ziek kunnen kopen
25 december: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 30 december: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 06 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 07 Januari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje) 11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje) 12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 15 januari: JBG (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 16 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 19 januari: Winnie ( 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 20 januari: Chan en Vin (19 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20 januari: Marije007 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Limburg 1 februari: Anita1985 (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Nog afwachtend: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje ( denk 22 december) Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Gelderland (denk 25 dec) MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 1 jan, bij cyclus van 32 dagen Dora (33 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Overijssel (denk 25 jan, ken mijn cyclus nog niet) Leuk dat ik op de lijst mag en ik neem het zeker serieus. We zijn dan nog wel niet via een calculator bezig, maar ik hoop wel snel zwanger te zijn. Voelden jullie je ei ook terwijl je aan de pil was? Patries, bij mijn dochter heb ik de eerste 3 maanden telkens iets bloed verloren rond de menstruatietijd, schijnt veel vaker voor te komen.
@ doradiego welkom @ alle meiden die ongi zijn geworden, balen!! Wij houden het nog ff spannend. Heb afgesproken morgenochtend de test te doen, dus duimen maar Ik weet niet meer wie het vroeg (sorry ) maar nee ik heb er geen foto van, wel geprobeerd te maken maar dat lukte niet helemaal. dan zie je dus geen streepje meer door de flits....
Doradiego als je aan de pil bent héb je geen eisprong, dat is nou juist de werking van dat ding Mout83 knap hoor, nog tot morgenochtend wachten! Ik zou gek worden van de spanning!!
mout ik zou zelf ook nietmeer kunnen wachten denk ik haha.. knap dat je tot morgen wacht.. patries ook spannend, hoop dat het en inesteling is... zo klaar met werken, even snel eten en dan even lekker naar mn paardebeest.. heel misschien is de bak goed en kan ik eventjes rijden
@ Sasjuh83 Ik kan inderdaad bijna testen....heb vanmorgen ook getest, was gewoon nieuwsgierig naar hoe dat eigenlijk werkt, maar helemaal niets (alleen controlelijn). Dus weet niet of ik ga testen over 4 dagen. Misschien moet ik me maar eens leren beheersen.
@mout: spannend hoor, zal je morgen gaan volgen , laat ons niet lang in spanning hihi... @Anita; jammer hoor, op naar de volgende ronde!
pff man nog 13 dagen voor ik mag testen dat duurt lang zeg pff hihi, ik voel overgens nog niks, weet trouwens niet eens of dat nu al kan... zijn jullie al aan het sparen? ik heb een speciale bankreking(spaarrekening) geopend vorige maand om daar geld op apart te zetten voor de baby uitzet zodat als ut kleine wonder komt ik alles kan kopen
Welkom DoraDiego Mout83... wat leuk!! Alvast een kleine felicitatie.. Dan ben je de 1e in ons rijtje die zwanger is ... ben benieuwd morgen...
Moet even mijn verhaal kwijt hoor. Zat net nog even snel op mijn Hyves te kijken zie ik dat onze buurvrouw zwanger is van de tweede. Eerste is net 1 geworden deze maand. Echt ontzettend leuk en mooi nieuws maar ben er toch een beetje door van slag. Zeker nu ik net zelf weer ongi ben geworden :x. Had zo graag zelf ook al zwanger geweest! Maar dat willen we hier natuurlijk allemaal! Laten we hopen dat 2011 ons allemaal een heel vruchtbaar jaar brengt!
Ha meiden! Ik hou elke dag mijn temperatuur bij. En die is al een aantal dagen hoger dan normaal. FertilityFriend geeft ook aan dat ik waarschijnlijk een eisprong gehad heb!!!!!!!!JIPPIE!!!! Bij ons vorige kindje hebben we daar een jaar op moeten wachten!!! Ben helemaal happy! We hebben geklust met kerst...nog even afwachten! Groetjes!!! 20ecaf Ovulation Charts (mijn tempkaartje)
@Doradiego, welkom! Na een slecht nachtje geslapen te hebben gaan we er weer voor! @Sasjuh, ben ook al een paar keer naar de prenatal geweest voor mijn kleine neefje. En dat is echt geweldig, die winkel! Volgens mij hebben ze later een goede klant aan me ! @Patriesjuh, blijft wel spannend zo! @Mout, en en? Kunnen we je nu echt feliciteren? Wordt het vrijdag toosten met een alcoholvrij drankje? @Tazzie, en heb je nog kunnen rijden op je paardje? @LiesEd, je temperatuurkaartje ziet er mooi uit in ieder geval! Laten we het voor je hopen. Ik voel mijn eisprong tot op heden niet. Probeer er wel op te letten maar dan nog. Verder sparen wij wel maar hebben we geen aparte spaarrekening geopend.
Dat temperaturen en zo'n grafiek snap ik helemaal niet hihi.. ziet er spannend uit Maar fijn dat je waarschijnlijk je ei hebt gehad LiesEd! Anita snap dat je graag zwanger had willen zijn maar we zijn allemaal nog maar zooo kort bezig.. komt vast goed! Mout hier nog iemand die nieuwsgierig is naar je test! Ik had gisteravond weer die lage buikpijn en steekjes die ik vorige maand ook rond mn ei had dus wederom weer geklust, al was ik supermoe haha.