stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Pff hier vanmorgen WEER bloed.
    Heb maar een tampon ingedaan....straks kijken hoe erg het is....miss dat me ongi er nu dan toch echt aan komt ( anders weet ik het echt niet meer )

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Patriesjuh wat irritant zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Net weer een ovutestje gedaan.. en nu is hij echt KNAL positief!!! Het test streepje is veel donkerder als het controle streepje dus we weten wat ons vanavond te doen staat hahaha :D

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    veel plezier vanavond :D

4. mout83

mout83 Actief lid

17 nov 2010
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen die ongi is geworden, balen zeg!!!!:(

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties en ik bvlijf idd lekker mee kletsen ben erg benieuwd hoe het gaat lopen met ons allemaal:).

@ saxia GEFELICITEERD!!!! wat leuk dat je gevraagd bent! (daar ben ik dan weer stiekum een beetje jaloers op :p, mijn vriend wil nog niet trouwen)

Zal de komende tijd het een beetje druk hebben maar begin volgende week ben ik weer van de partij! (probeer tussendoor wel af en toe ff te lezen om bij te blijven)
    Iedereen een hele fijne jaarwisseling!!!

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mout je moet je banner nog aanpassen :D

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames

de ongi heeft nog niet doorgezet en heb eigelijk ook geen last meer van mijn buik.
    ik ga zometeen winkelen mss toch ff bij de kruidvat een testje kopen... kan natuurlijk ook zijn dat mijn cyclus deze x langer is.
    ben toch wel een beetje zenuwachtig hihi. wel testen of niet...
    ben bang dat ik van een negatieve test erg teleurgesteld zal zijn. erger dan van een ongi. maar ben wel weer erg nieuwsgierig haha.
    ik hou jullie op de hoogte!

7. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Hoi,

Hip, kun je het opbrengen om tot zaterdag te wachten? Dan haal je nu vast de test en dan kun je direct in het nieuwe jaar testen....heeft ook wel wat. En dan is de kans groter dat je meer weet.

Alle ongi-ladies.....sjoot....op naar de volgende ronde.

Hier nog geen ongi en ik wacht "geduldig" af.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    patriesjuh wat lastig zeg.. hopelijk zet het nu dan goed door zdat je weet waar je aan toe bent..

sas lekker klussen vanavond!!!

nou hier is het klussen gisteraaf een beetje mislukt.. maar ja we zullen zien, heb nog steeds wel iets steekjes achter in mn buik..
    maar zat me later te bedenken, kan natuurlijk ook van mn darmen afkomen verder, dat heb ik weleens vaker helaas.. (en stiekem hoop ik ook maar dat t mn darmen nu zijn en dat mn ei gewoon dinsdag is geweest

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip ik zou ze sowieso kopen.. mocht je dan besluiten te willen testen kan het en hoef je niet eerst naar de winkel!
    Ik heb ze ook al in huis hoor, die van de Kruidvat en 1 van Zwanger en kids, die schijn je al 6 dgn voor je NOD te kunnen doen!

Doradiego wanneer heb je je laatste pil gehad?

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie klussen mislukt? Nou gewoon duimen dat je ei van het weekend is geweest!
    Hier gisteravond wel fijn geklust, vriendje is van mening dat zwanger raken toch wel erg leuk is zo hahaha. Wil nu eigenlijk ook na een evt bevalling niet meer aan de pil, merk nu pas wat ik al die tijd gemist heb!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nou ja we hebben wel geklust... maar hij kon ineens niet klaarkomen.. klinkt zo lullig als ik t zo zeg op internet.. misschien toch teveel druk voor hem :( (al vind ie t ook helemaal geweldig dat ik veel meer zin heb enzo ;) )

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zou goed kunnen hoor en ook helemaal niet druk om maken! Kan altijd gebeuren toch :)

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ja dat wel, maar goed we hebben afgelopen dagen wel 4 x goed geklust.. misschien dat t vanavond nog lukt ;) en dan maar afwachten he...

vind t nog zo lang duren dan haha als t volgend de banner zou gaan nog 12 dagen wachten pfff ;)

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij hebben maandagavond, dindagavond, woensdagavond en vanochtend geklust.. En wil eigenlijk morgenochtend ook nog.
    En dan begint ook het wachten.. en haha ik moet nog langer wachten als jou want mijn cyclus is ook nog eens langer!

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ja inderdaad jij moet langer wachten..
    wij hebben vrijdag-, zondag-, maandag- en dinsdagavond echt geklust.. gister dan half zeg maar (hou mezelf maar vast aan de gedachte dat in voorvocht ook spermazaadjes kunnen zitten ;) )

nou ja we zullen t zien :D ben alleen aardig verslaafd geworden aan babywinkels sites :) (en ook woon ik praktisch boven de zeeman, erg verslavend met allemaal leuke babykleertjes

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nou stel dat gister je ei was en het klussen is niet helemaal gelukt heb je nog kans genoeg hoor omdat je alle dgn ervoor ook geklust hebt!

Ow erg he die sites.. ik zit nu kamertjes te kijken op babydump.nl :D

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    oh die heb ik al helemaal uitgeplozen hahaha die kamertjes...
    en de kinderwagens heb ik alweer een hele mooie gezien :D ook op babydump trouwens :D

18. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Lady's, wat een geteut hier....
    @Mout van harte!!! Echt top, hoop dat we allemaal snel mogen volgen.
    @Saxia, wat gaaf zeg!!! Wanneer is de big day?
    @Taz als ik je een tip mag geven, moet je niet laten blijken dat je het erg vindt, je bent pas in de 1e ronde en moet er misschien nog wel heel wat (hope not) Het moet wel leuk blijven voor jullie beiden!
    Wat doen jullie morgen???
    Mijn moeder is jarig en het is altijd een mega chaotische dag maar erg gezellig. Vanaf 22.00 heb ik onze vrienden uitgenodigd en gaan we hier gezellig borrelen. En dan tegen 2uur naar de tent in de stad, heb er zin an. Ben nu alleen wat ziekjes, dus hoop dat het morgen beter gaat.
    Groetjes

19. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Jeetje wat een verhalen. Heb wat problemen gehad met computer waardoor ik een aantal dagen heb gemist. en dus heeel wat pagina's. Maar ben weer helemaal bij! Moet zeggen dat het wel te veel is om allemaal te onthouden. Maar ik weet in ieder geval 2 dingen die in ieder geval zijn bijgebleven:
    @Mout van harte gefeliciteerd!! merk je al aan jezelf dat je zwanger bent? en super leuk dat je met ons blijft kletsen.

@saxia jij ook gefeliciteerd maar dan met het aanzoek :)

Hier nog steeds alles rustig het wachten duurt weer erg lang! Ik heb dit keer geen eiersprong gevoelt en de vorige keer wel. Is dat dan een goed teken of zegt dat niks? Met de kerstdagen wel aan het klussen geweest dus wie weet!

alvast een goede jaarwisseling.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij hebben ook al uitgezocht welk kamertje we mooi vinden. Bah eigenlijk wil ik er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, we zitten pas in de 1e ronde! Maar het is ook zo leuk en spannend allemaal :)

Ik doe morgen niet bijzonders. Heb helemaal niets met oud en nieuw. Overdag ff naar stal, en 's avonds gewoon bankhangen met vriendlief. Hebben net wel allemaal lekkere hapjes gehaald.
    Nieuwjaarsdag gaan we naar mijn opa, naar vriend zn opa en vriend zn oma om overal lekkere dingen te eten haha.

Deel Deze Pagina