stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chan en Vin

Chan en Vin Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik wens jullie allemaal een gezond, gelukkig en een vruchtbaar 2011!
    Mout nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk voor jullie. Hopen dat wij je allemaal snel mogen volgen. Allemaal succes met het klussen en ik duim voor de mensen die wachten op hun niet gehoopte ongi..

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    iedereen nog een gelukkig nieuwjaar:D
    wij hebben het ook erg gezellig gehad bij me vader met de fam
    vandaag drukke dag gehad
    eerst gewerkt van half 8 tot 1 toen effe lekker me bedje opgezocht :D
    en toen hebben we de kerstboom afgetuigd en de beneden verdieping schoon gemaakt, dus das ook weer lekker klaar
    morgen weer werken en dan naar het circus en dan daarna de boven verdieping doen...
    lekker druk weekendje dus weer gehad en dat voor de eerste dag van het nieuwe jaar:p

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hallo allemaal!

Iedereen een fijne oud en nieuw gehad? Wij waren gisteravond gewoon met zn tweetjes thuis en lagen om half 2 oid ook alweer in bed.
    Vandaag 4 familiebezoekjes afgelegd en overal volgestopt met eten en drinken, pfff

Doradiego fijn dat je ongi bent geworden, nu kan je ook officieel voor de 1e ronde!

Er waren ook nog mensen met hun NOD toch rond 1 januari? Hoe is het daarmee?

En nog een vraagje; slikken jullie ook foliumzuur? En welke hebben jullie?
    Ik slik Vitaal zwanger van Kruidvat maar die pillen zijn zooo vies.. haha dus ik wil eigenlijk andere.

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @Sasjuh ik slik,foliumzuur van de apotheek 90 tabletten voor 3,25 als,ik,zwanger mocht zijn dan stap ik over op gravitamon omdat daar alles in zit wat je als zwangere nodig heb

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik gebruik de zwanger worden pillen van de etos en visolie

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames
    ik wens jullie allemaal een gelukkig en vruchtbaar 2011!
    hier nog steeds geen ongi. heb vanmiddag een test gedaan en die was negatief:(:(
    krijg er wel steeds een beetje vage klachten bij heb nu mijn tandvlees een beetje ontstoken heb ik nooit last van. last van maagzuur, nog steeds puistjes heb ik normaal ook nooit. mijn haar is snel vet, mijn tepels zijn gevoelig. en af toe beetje last van mijn buik lijken ongi klachten maar normaal als ik ongi klachten heb dan worden die steeds erger en ben ik binnen een dag ongesteld. nu al sinds donderdagavond af en toe ff zo'n gevoel in mijn buik. ben ook sneller moe viel zelfs een vriendin van mij op die zei vanacht jij alweer moe je bent normaal nooit moe!! dus:(
    maargoed de test was toch echt negatief dus zal wel ontpillen zijn dan. hoop maar dat nu snel mijn ongi komt zoveel te sneller kan ik weer gaan klussen! en deze x raak hoop ik.
    wil nu wel echt met ovutesten gaan beginnen.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oja en ik slik totaal 30 mama en baby smaken niet vies zijn een beetje gladde pillen wel best groot.

8. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik slik foliumzuur van DA. 90 stuks voor €2,29.
    Ik ben niet zo goed in pillen slikken, maar ze zijn voor mij goed te doen.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik slik al mama compleet van davitamon. die zijn nog redelijk..
    Had eerst andere, op natuurlijk basis ofzoiets.. maar die waren megagroot en moest er 2 van per dag :( en ook enorm vies. En ik ben al een slechte pillenslikker dus maar mama compleet gekocht..

Hip jammer dat ie weer negatief was joh.. hopen dat je snel weet waar je aan toe bent!

hier wat vage klachten als steken in de borsten en linksonder bij heup/buik lichte steekjes.. maar ga er maar vanuit dat dat van t ontpillen nog is (morgen of ja vandaag eigenlijk is al 2 jan nu :p zou de innesteldag kunnen zijn)

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @Hip
    Wat balen van die negatieve test! Misschien dat deze cyclus wel wat langer is, aangezien je de vorige cyclussen best wel kort had. Dat ie nu wat meer normaal word met 28 dagen ofzo.

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Dames een gelukkig nieuwjaar toegewenst!!!!
    Heb gisteren ongeveer de gehele dag op bed gelegen en ben dus niet online geweest.
    We hebben echt een onwijs gaaf feest gehad om 7.30 thuis, man man dus gisteren de hele dag slecht geweest, maar vandaag weer topfit.

Ik slik foliumzuur van de kruitvat, mocht ik zwanger zijn ga ik over op wat anders met extra toevoegingen.

Zo kerstboom maar is ff opruimen, fijne dag.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm dan ga ik ook eens voor andere kijken, deze zijn echt vies en stinken haha :D

Tazzie spannend! Hopelijk duiden je klachten op een innnesteling.
    En voor diegene die negatief had getest (sorry naam vergeten..) hopelijk test je alsnog positief of word je snel ongi zodat je weer verder kunt met de volgende ronde!

13. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

@sasjuh: ik heb dezelfde pillen als menp, ook van de DA, foliumzuur 90 tabletjes voor 2.29

14. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    01 januari: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    06 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje)
    07 Januari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    08 januari: Saxia (33 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    10-januari troetjuh (26 jaar,1e ronde,1e kindje)
    11-januari: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    12 januari: Samantha1 (24 jaar,1e ronde,1e kindje)
    12 januari: Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    14 januari: Sasjuh83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    15 januari: JBG (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    19 januari: Winnie ( 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje)
    20 januari: Chan en Vin (19 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    20 januari: Marije007 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Limburg

30 januari: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    1 februari: Anita1985 (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    3 februari: Sandra2 (25 jaar 1e ronde, 1e kindje)

Nog afwachtend:
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 1 jan, bij cyclus van 32 dagen

Dora (33 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Overijssel (denk 25 jan, ken mijn cyclus nog niet)
    Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Zuid-Holland (7 januari als ik echt een eisprong heb gehad 24 dec)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept (als ik het goed heb uitgerekend)

Zo, hier zijn we weer!
    Had al een berichtje gedaan maar nogmaals iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hier gelukkig ver klaar met mijn ongi. Duurde dit keer langer als vorige keer :(. Ben echt 5 dagen ongi geweest dus mag nu wel weer wegblijven.

@winnietje, nog van harte gefeliciteerd met je mannetje!

@doradiego, jammer dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je weet dat je cyclus allemaal nog goed verloopt. Op naar de volgende ronde in het nieuwe jaar.

@suusje, balen dat je vriend zich niet lekker voelde. Hoop voor je dat ie snel weer is opgeknapt!

@troetjuh, wat een drukte zeg! Wij hier gisteren ook gelijk maar even de kerstboom afgetuigd. Anders als je straks weer moet gaan werken staat ie er straks nog een week..

@sasjuh, ik neem die van davitamon B Complex Forte, deze zijn goed in te nemen naar mijn mening. En mocht ik straks zwanger zijn neem ik die echt voor de zwangerschap van davitamon denk ik. Op welke dag begon jij trouwens met ovutestjes? Wil er ook mee beginnen en omdat wij ongeveer dezelfde cyclus hebben.. Wil hem natuurlijk niet mislopen dit keer ;).

@hip1983, balen zeg een negatieve test. Misschien over een paar daagjes nog een testje doen? Je hebt wel erg veel verschijnselen als ik het zo lees. En anders hopen dat je ongi snel komt.

Pooh en Esli, hoe is het met jullie? Al ongi of natuurlijk veel beter een positieve zwangerschapstest?

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hallo Dames,

Ik slik foliumzuur van de Etos.. zwanger worden heet dat.. zijn goed te doen, want ben zelf totaal geen pillenslikker..

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita ik ben op dag 13 begonnen en had uiteindelijk op dag 19 een positieve ovutest in de ochtend. Had toen ook diezelfde avond mn eisprong, want 's avonds was mn test nog steeds positief en de volgende ochtend was hij alweer lichter. Had die avond ook echt last van mn buik, voelde het heel goed!

Hoeveel dgn na je ei kan je eigenlijk al wat voelen??

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

28 januari: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje)

Nog afwachtend:
    MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland (denk 1 jan, bij cyclus van 32 dagen

Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Zuid-Holland (7 januari als ik echt een eisprong heb gehad 24 dec)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept (als ik het goed heb uitgerekend)

-------------------------------------------------------------

Ik heb mezelf nogmaals van het wachtbankje afgehaald, vast een andere lijst gebruikt.
    Nu dus eindelijk een ietsiepietsie duidelijkheid over mijn cyclus.

Hier alle kerstspullen weer keurig op zolder. Nog een lekker laatste hangdagje en dan morgen weer werken.
    We lopen hier in huis trouwens allemaal weer heerlijk te snotteren.

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    #1198 Pooh, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
    12 januari: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje)

28 januari: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje)

Nog afwachtend:

Zwanger:

Goedemorgen,

Iedereen als eerste een fantastisch en vruchtbaar 2011 toegewenst. Mn NOD had ik verkeerd uitgerekend bijna 2 weken dus was wel erg mis. volgends mij begreep ik het niet helemaal.
    Hier niet echt veel apparte gevoelens ofzo zoals bij het ontpillen. Maar er is me door mn chitopractor verteld dat ik zeker zwanger kan worden maar ze kon niet vertellen hoe lang het ging duren. Ben benieuwd. o,ja ik slik zwanger vitaal oid van het kruidvat merk dat kan je van te voren gebruiken en ook als je zwanger bent hier zitten alle benodigde dingen in van foliumz en vitamines.
    Verder alles goed met iedereen??

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Doradiego het klopt wel hoor dat jij bij nog afwachtend stond; daar staan de meiden die nog wachten op hun 1e ongi na de pilstop ;)
    Maar nu mag je idd op de NOD lijst!

Ik ga de kerstboom maar eens opruimen, ben hem wel zat nu :)

20. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Hallo dames!

Iedereen nogmaals een gelukkig 2011 en dat het voor ons allemaal maar een heel vruchtbaar jaar mag worden!

Hier lekker rustig oud&nieuw gevierd. Het was een beetje het verhaal van de tien kleine negertjes hier. We begonnen met zijn zessen en om twaalf uur waren mijn man en ik nog over... Best jammer maar ja je niet lekker voelen en dan maar wakker blijven omdat het moet is ook niks.

Gisteren heerlijke brunch gehad bij mijn schoonzusje! Erg gezellig en natuurlijk weer veel te veel gegeten. Vandaag krijgen we nog nieuwjaarsbezoek en dan moet morgen manlief weer aan het werk. Ik heb eigenlijk nog een weekje vakantie maar ga waarschijnlijk woensdag en donderdag ook werken (alleen thuis is ook niks).

Verder begint de antibiotica eindelijk een beetje zijn werk te doen en voel ik me veel beter! Ik had via het forum aan de verloskundige gevraagd of mijn antibiotica kwaad konden en we hoeven geen ronde over te slaan! Dus we zijn al weer behoorlijk aan het klussen geweest! ;)

Ik moet zeggen dat ik sinds het stoppen met de pil me over het algemeen veel beter voel. Ik heb ook veel minder last gehad van hoofdpijn en andere typische klachten rond mijn ongi. Dus ik denk dat ik na een eventuele zwangerschap niet weer begin met de pil. Hebben jullie dezelfde ervaringen? :(

Fijne dag nog!

Deel Deze Pagina