stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    @anita fijn dat je duidelijkheid hebt en 35 dagen is niet te lang ik ben opzicht ook wel blij met die 24 ben benieuwd of het zo blijft (of beter nog helemaal niet meer:)

wij zijn niet getrouwd hebben het er al vaak over gehad maar zijn er nog niet uit neig meer naar het niet trouwen maar goed zeg nooit nooit natuurlijk.
    we gaan nu wel ff uitzoeken voor geregistreerd partnerschap en zo want moet wel allemaal goed geregeld zijn voordat er een kleintje komt. de naam maakt me verder niet zoveel uit ben eigelijk wel tevreden met mijn eigennaam haha en vind het ook gek om opeens anders te heten.

zijn jullie eigelijk ook al stiekum bezig met namen uitzoeken en zo?
    en babykamers kijken.
    is natuurlijk veels te vroeg maar vind het wel leuk.;)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb al 2 jongens en 1 meisjes naam ik mn hoofd, al maanden eigenlijk haha
    vriendlief weet het alleen nog niet want ik denk niet dat hij een goede mening kan geven over een naam voor een kindje wat nog moet komen. hij is meer realistisch, namen zodra het er is/onderweg is dus :D

3. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: nee wij zijn nog niet bezig met kamertjes kijken enzo, we wachten nog even tot het echt zover is! Kan niet wachten om weer goed te gaan klussen :D, hihihi

4. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey,
    Ik heb tot nu toe alleen 2 meisjesnamen, jongens vind ik toch moeilijker. Maar goed het is nog lang niet zo ver....
    Ook ik zit regelmatig te kijken naar babykamers, leuke sites met zelfgemaakte spulletjes enz. (heel verslavend)
    Zijn er ook nog meiden die roken? Ik in principe alleen in het weekend bij een borrel, hier wil ik de komende periode ook in minderen dus hoop dat ik ook de rookverleiding kan weerstaan...

5. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Sandra: nee, ik rook niet en drink niet, dus wat dat betreft maakt het voor mij niet uit.. Alleen zou ik als ik zwanger zou zijn wel de filet american en biefstuk missen:p!!

Is chocolade erg als je zwanger bent?

6. Marije007

Marije007 Niet meer actief

@JBG: Ik heb heel snel weer een baan gevonden en nu een jaarcontract dat per 1 januari weer verlengd wordt (heel misschien naar vast) maar dit keer een baas die het meent als ze zegt dat ze me graag wil houden en daarvoor ook bij de hoge bazen vecht! We hebben nu zoiets van: er is altijd wel iets waarvoor je dan toch nog maar niet voor een kindje zou gaan. Dus we gaan er voor!

Wij zijn ruim een jaar getrouwd. We wilden ook niet te veel poespas er om heen dus hebben gekozen voor een simpele trouwdag: trouwen in het gemeentehuis (compleet met (cocktail)jurk en pak in een kasteel, dat dan weer wel...), een borrel en lekker eten met de daggasten en om 22.00 uur waren we lekker samen thuis!

Wij zijn al wel een beetje aan het rondkijken geweest naar combiwagens, babykamers en kinderopvang. Meer om een idee te krijgen wat alles een beetje kost. We zijn nu al wel namen aan het bedenken, maar echte lijstjes hebben we nog niet. Wel al lichte voorkeuren, maar ja dan noem ik een naam en dan komt mijn man aanzetten met Adje, Piet en Truus :(. Maar soms komt er uit: goh die is wel leuk!

Heerlijk is het om hier lekker te kletsen over van alles en nog wat!!!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Anita fijn dat je duidelijkheid hebt, en op naar de volgende ronde maar.
    hier ook niet getrouwd.. vriendlief zegt steeds dat komt nog wel...

namen vind ik erg moeilijk, we weten wel 1 jongensnaam maar meisjesnamen vind ik echt lastig..

Verder kijk ik regelmatig naar babykamers enzo om ideeen op te doen, en wat t allemaal beetje gaat kosten (net als jullie dus marije ;) )

ik rook ook niet, drink af en toe een borrel, maar wil dat echt laten staan als we er echt voor gaan..

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ook ik rook niet en drink zelden, op gelegenheden van bruiloften etc een glaasje wit is wel lekker maar dit ga doe ik sinds de kinderwens ook niet meer.

ben wat dat betreft een zeikert hoor en wil alles maar doen ''volgens het boekje'' wat stel het zou net raak zijn en je drinkt... al kan dat glaasje als het nog zoooo pril is dan misschien ook weer niet echt kwaad maar toch

Wij trouwen dit voorjaar, en ook vrij simpel
    wel gemeentehuis en kerk, en wél jurk :D foto's maken en daarna een drankje met naaste familie en vrienden.

geen receptie, geen feest. gewoon klein en gezellig!

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Nee, wij zijn niet getrouwd.
    Zou het wel leuk vinden om met zijn tweetjes( of drietjes) te trouwen, gewoon als we er zin in hebben. Maar hoeft niet perse.
    We zijn al 11 jaar samen, hebben wel een samenlevingscontract.
    Ik vind het aan de ene kant ook wel prettig om mijn eigen identiteit te behouden, aan de andere kant is het makkelijker om allemaal dezelfde achternaam te hebben.

Ik ben heel erg bezig met wat ik nu eet en wat ik ga eten als ik zwanger mag worden.
    Gezond en niet snoepen. Wil na een zwangerschap niet met kilo's overgewicht rondlopen en wil een kindje een zo goed mogelijke start geven.
    Ik heb ook gelezen dat het aan te raden is als de man een multivitamine slinkt. Met zink en foliumzuur. Zou beter zijn voor het zaad. Iemand daar een mening over?

We zijn al heel lang bezig met babynamen en zijn daar dan ook al uit hahaha! 2 jongens- en 2 meisjesnamen.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Heb ik ook gelezen inderdaad. maar denk als ik dat mijn vriend voorstel dat hij zegt nu ga je te ver haha laat de natuur zn gang gaan en het komt wel :D

11. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @chantal: die van mij zou hetzelfde zeggen!

Ik kijk nu allemaal uit naar klusdagen :).. wil het minimaal om de dag doen omdat dat beter is. Vind het nu wel even weer extra leuk, je hebt weer even helemaal de kriebeltjes :p:D

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    die van mij zou ook zeggen bekijk t maar.. je slikt zelf nog maar extra van die pillen haha..

JBG ik herken dat van de kriebeltjes.. haha heb ook zo iets kom maar op met die klusdagen :p

willen julllie het liefst een complete nieuwe babykamer??
    en wat denken jullie van meubeltjes van de ikea?? ik heb daar wel een leuk bedje gezien, maar of ie ook net zo goed is? :( als bedjes van een echte babywinkel?

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @alle nieuwe mensen welkom leuk dat jullie gezellig mee komen kletsen ervaringen en verhalen komen delen met ons

@tazzie
    ik zit daar idd ook wel is over na tedenken of dat idd ook zo goed is...
    heb ook een leuke babykamer bij leen bakker gezien
    het scheeld soms meer dan de helft in prijs!
    maar vraag me dan ook af is dit net zo goed waarom is dat veel goedkoper dan in een baby zaak

@jbg spannend he hihi wij hebben nog maar 1 keer geklust,
    achja he we hebben nog effe paar dagen he :p
    voelt nog steeds onwerkelijk dat we er voor gaan..

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    als je bedje,commode en kast enz compleet bij de ikea haalt ben je oo kwel aardg wat geld kwijt.. ik zou alleen gaan voor bedje en commode dan, heb hier nog een kleine kast staan die makkelijk als babykleertjes kast doorkan. maar vind t wel lastig om een keus te maken :D (nou hebben we ook nog wel een hele tijd haha)

15. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Ik stop aankomende vrijdag (26 november) met de pil en ben benieuwd naar ervaringen/verhalen van anderen. Daarom mijn reactie hier.

Groetjes

16. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troetjuh:

ja wij hebben ook pas 1 keer geklust, maar weet wel wat we morgen gaan doen :D en over een paar dagen tijdens de eisprong:):):):): LOL

@menP: leuk dat je komt meekletsen, veel plezier!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik wil gaan voor een compleet kamertje , vind altijd wel leuk als alles matcht. voor € 500/€600 heb ik hele leuke kamertjes gezien.

En wij houden het ook gewoon voor een tweede kindje dus vind het de investering wel waard

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    dat is ook wel zo chantal als je het houdt.. nadeel voor mij hier is dat ik het dan niet kwijt kan (woon in een flatgebouw eb heb weinig opslagruimte en de schuur is te vochtig vind ik)

MenP gezellig dat je meekomt kletsen..

JBG gaat morgen klussen ;)

als ik volgens de berekeningen gewoon een cyclus van 28 dagen zou hebben (hetzelfde als met de pil) dan zou ik eind van de week een eisprong kunnen krijgen (mits mn lichaam meewerkt dan he ;) en gok dat ik vriendlief wel verleidt om te klussen (en dan hem zo afleiden dat ie de rubbers vergeet haha) kans dat het in 1x lukt is toch zoooo klein..

19. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ikea heeft volgens mij prima meubels. Leen bakker vind ik altijd wat gammel, maar dat kan ook komen door hoe zij de meubels in elkaar zetten.

Babypark en babydump hebben al complete kamers voor zo'n €600,- en je krijgt er ook nog wel eens iets bij als een maxicosi ofzo.

20. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Het kan wel in 1x hoor!

Ben het zelf niet geweest, ik mag hopen dat het snel lukt, dat willen we natuurlijk allemaal het liefste.

Mijn vriend wordt trouwens ook wel redelijk gek van mij.
    Vertelde dat ik nog maar 3 pillen heb....toen was hij toch even stil, maar we willen het allebei erg graag hoor

Share This Page