Tazzie ligt eraan wanneer je getest hebt ik probeer iedere dag tussen 1 en 3 te testen dus doe t maar 1x per dag volgens de gebruiksaanwijzing is het best testen tussen 10.00 en 20.00
ga straks ook nog maar 1 doen om half 7 gisteren waren ze licht heel licht posi en nu vandaag al 2 gedaan vanmorgen en om 4 uur alle helemaal niks te zien
Hoi meiden, de dames met ovutestjes. Mooi hoor, zien er veel beter uit als die bij mij ! Hier nog steeds geen 2de streepje.. Snap er niets van maar we wachten gewoon maar rustig af! Chan en Vin, echt balen zeg! En dat terwijl je toch samen een kinderwens had.. Sterkte meid!
Chan,Weet niet of je het nog lees maar veel sterkte de komende dagen om het goed te verwerken. Je komt vast de waren nog wel tegen! Tazzie: Die ovu ziet er aardig postief uit. Menp: Tussen dag 5 en 6 zit best veel tijd dus er is kans dat je daar tussen je ei heb gehad want die zien er het dikst uit. Maar mss moettie nog komen. Zal we nog ff verder testen....en uiteraard voor de zekerheid lekker klussen Troet: Je ben pas op dag 10 dus dat 2e streepje komt wel! Hier gaat het wel oke. Heel de dag met me zus en me 2 neefjes op pad geweest. Eerst naar het ZKH voor controle, en later naar CB. Dochterlief heeft lekker een dagje bij opa en oma door gebracht samen met der nicht. Verder veel last van buikpijn, want ben echt mega ongi! Bah....krijg het gwn dubbel omdat het afgelope cyclus bijna niks was. Hoop dat ik er snel af ben en weer lekker kan gaan klussen! Bestel van het weekend nog ff wat extra ovu testen, zodat ik me ei een beetje optijd spot, en haal ook etos zwanger worden capsules. Hopelijk word me cyclus er weer een beetje normaal van. Fijne avond allemaal! Groetjes
ja naja ik snap trouwens helemaal geen reed ervan hihi want op die calulator van hier zegt die dit en hier zegt die over 4 dagen :S dus snap er niks van en waarom waren ze dan eerst een beetje licht en nu ineens niks meer :S ikkuh nie meer snappuh... krijg trouwens hier en daar wel weer affetoe een steekje links en rechts Eerste dag van je laatste menstruatie:11 januari 2011Een beetje vruchtbaar:22 januari 2011Vruchtbaar:23 januari 2011Erg vruchtbaar:24 januari 2011Eisprong:25 januari 2011Innesteldag:30 januari 2011Vanaf hier kun je testen:8 februari 2011Vermoedelijke bevallingsdatum:18 oktober 2011
Ik zou gewoon afwachten en doortesten tot je eosprong. Ik had mijn eisprong altijd op dag 16 pas! En wel bij een cyclus van 28 dagen
Troetjuh die calculator kan je je niet blind op staren he! Je kan ook je ei later krijgen dan dag 14 oid. Tazzie ziet er goed uit! Ik had vorige cyclus op woensdag ook zo een test en de dag erna was ie knal. Ik denk dat ik als je gister al heb geklust het vanaaf niet zou doen en dan morgen en overmorgen. Chanenvin zo wat een nieuws zeg, sta er wel van te kijken! Ging het al langer niet lekker tussen jullie dan? Sterkte!
Ik heb net ook maar eens een ovu testje gedaan (jullie steken me aan haha) en heb al een behoorlijk duidelijk streepje! Hij is al duidelijker als vorige cyclus op dag 16.. en toen kreeg ik op dag 18 een knalpositieve test. Zou mijn cyclus nu dan ook eens rond de 28 dgn uitkomen?! Zou fijn zijn
Chan & Vin: Veel sterkte, maar gelukkig voel jij je fijn dat je weer bij je moeder woont. Dan hoop ik voor je dat je ongie toch gauw komt!
Hebben jullie deze ook gelezen, geinig he Dit jaar hebben we 4 ongewoonlijke datums 1-1-11, 11-1-11, 1-11-11 en 11-11-11. Neem de laatste twee getallen van je geboorte jaar en tel daarbij de leeftijd dat je dit jaar bent of wordt de uitkomst is altijd 11 of 111......
Allemaal druk met de testjes.ik kan er helaas niet over meepraten omdat ik mij daar nog niet mee bezig houd. Ik wil de natuur nog even zijn gang laten zonder al te gericht te gaan klussen. ben moet zeggen dat ik het allemaal wel intersant vind Maar wel heb ik een vraag over de eiersprong. Ik kan er toch vanuit gaan dat ik een eigersprong heb aangezien ik al een paar keer ongi ben geworden?? Maak me daar soms wat zorgen om
troetjuh, ik hoop dat je snel ook een posi ovutest hebt Rose over t algemeen krijg je wel gewoon een eisprong.. ik denk dat je ervan uit moet gaan dat je m wel krijgt.. sas ik hoop dat je cyclus inderdaad dan mooi op 28 dagen uit gaat komen (beter nog helemaal geen ongi haha) ik heb niet meer getest. had vanmorgen om half 12 getest. morgen doe ik tussen 12 en 1 nog een x een test (dan ben ik even vrij)
Ja je hebt gewoon een eisprong anders word je namelijk niet ongesteld. Je kan alleen ongi worden na een eisprong. Gewoon lekker veel klussen dan is het vanzelf een keer raak!
Jeetje Chan en Vin, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje van sta te kijken. Jullie hebben nog maar heel recent besloten om voor een kleine te gaan. Waarom dan, ik bedoel....je geeft aan dat het al langer niet lekker ging. Ik bedoel het niet aanvallend hoor, maar vind het een beetje vreemd (zal wel aan mij liggen...). In ieder geval heel veel sterkte! Ik had ook pas op dag 16 een posi ovutest, met een cyclus van 28 dagen. Ik moet zeggen dat ik de ovutesten van z&k (dipsticks) duidelijker vind dat die gewone (weet even niet hoe ze heten met een hoesje erom heen) van babyboom. Hier: wachten, wachten, wachten en ......oja, wachten.
Net weer een test gedaan en weer licht positief hoe ken da als ik morgens negatief test... Kam geen test toevoegen VIA mobiel
stata dat bij jou niet op de testen? dat je vaak beter later op de dag kan testen ivm LH? Want dan heb je waarschijnlijk 's ochtends gewoon te weinig lh
Zijn die van babyboom staat dat je het best rond 12 uur in de middag kan testen om,4 getest negatief nu om 8. 15 licht positief mmm wat mot er mee haha
Volgens mij bestaat er alleen bij een ovu test niet zoiets als 'licht positief'. Een licht streepje is namelijk gewoon negatief.. En ja hoe het kan dat je de ene x wel een streepje hebt en de andere x niet.. Misschien niet wat meer gedronken, vaker geplast enz. Kan allemaal uitmaken. Morgen nog 1 dagje werken, mn vader is jarig dus daar zaterdag heen. Zaterdag eerst paardje doen en dan met vriendlief naar Rotterdam. Lekker shoppen en 's avonds naar Vrienden van Amstel Live in Ahoy, heb er zin in!