stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @rose je hoeft niet perse een eisprong te hebben (wil je niet bang maken hoor) ook al heb je geen eisprong dan nog word je ongesteld.
    een vriendin van mij heeft geen eisprong en word wel gewoon ongesteld al 3 jaar! (cyclus tussen 30 en 33 dus vrij regelmatig) zit nu in mmm. maar je moet nu natuurlijk nog niet in paniek raken je bent pas net bezig dus ga er maar vanuit dat alles goed is en anders een x testjes gaan doen.

@troetjuh een ovu test is alleen positief als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlle streep. een beetje positief bestaat niet. je hebt altijd lh in je lichaam dus hij kan inprincipe de hele cyclus een lichte streep geven. als je eens wat meer drinkt dan wordt die wit als als je weinig drinkt mss iets donkerder. je kan het beste 2 uur voor het testen niks meer drinken. maar licht positief bestaat dus niet zal bij jouw ook nog wel een paar dagen duren voor je eisprong. en wat die calculator zegt van beetje vruchtbaar vruchtbaar enz. dat heeft niet met je lh waarde te maken maar met het zaad van de man dat kan ongeveer 5 dagen overleven in je lichaam dus vanaf 5 dagen voor je eisprong ben je een beetje vruchtbaar omdat er een kans bestaat dat er wat zaadjes blijven leven tot je eisprong. hopelijk is het nu een beetje duidelijk voor je.:)
    die banner en calculator zijn trouwens richtlijnen kunnen een paar daagjes in zitten. anders had je ook geen testen nodig:D

@sasjuh veel plezier bij amstel live!! beetje jaloers lijkt me best wel vet. wie komt allemaal?

nog over het drinken mijn vriend drinkt gewoon in het weekend met stappen of een feestje of zo en wel meer dan 2 biertjes:p en ik drink ook nog gewoon! genieten nu het nog kan;) (hopelijk kan het snel niet meer:D)

verder geen nieuws wachten tot de nod..... al een beetje zenuwachtig:)

3. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey dames,
    Kom net thuis, wist niet hoe snel ik die laptop aan moest doen...
    Kwas zo benieuwd naar alle nieuwe ontwikkelingen.
    @Men P ik heb dezelfde testen en ze bevallen prima. Dag 6 zou ik als positief beschouwen. Maar hoop voor je dat je ei nog komt.

@ Winnie goeie tip, hoop dat ik er snel 1 mag kopen, zo leuk.

@Chan en Vin SHOCKING!!!! Wel bijzonder zeg, maar goed. Kben blij dat je er zelf een goed gevoel bij hebt. En hoop idd voor je dat je snel ongi wordt.

@ Rose je kunt ook ongesteld worden van een ontrekkingsbloeding. Je lichaam maakt zich iedere keer weer klaar voor een eventuele zwangerschap, maar als die niet komt, want je hebt bijv geen ei dan wordt het allemaal weer afgebroken....Vaak zijn deze cyclussen wat langer. Het beste kun je een keer ovutesten doen om je ei te spotten, dan weet je et zeker.

@Sasjuh gaaf zeg vrienden van amstel, ben er vorig jaar geweest, echt geweldig!!!!

Ik heb vanavond een weekendje weg geboekt voor next week, lekker naar zee!! Heerlijk heb er nu al zin in.
    Mn vriend zit opt moment int buitenland voor werk, komt gelukkig morgen terug.
    Ik neem nog een borrel. Groetjes

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Sandra

Oh lekker een weekend weg! Ook geboekt met zo'n site?
    Wij gaan over 2 weken een weekendje naar Ameland, geboekt via vakantieveiling...voor 40 euro!
    Echt heel veel zin in!
    Hoorde alleen dat t weer dit weekend niet zo best werd! Hoop dat t meevalt voor jullie!

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Goeie tip ja!
    Ik zou alleen echt pas zoiets kopen als ik de 20 weken over ben. Hoop dat er dan nog zulke aanbiedingen zijn.
    Ik zal de site bewaren!

Groetjes

6. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    @Norah we gaan volgend weekend, dus niks aant handje..... Hoop ik! Haha

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    norah dan zulen er vast weer nieuwe aanbiedingen zijn ;)
    en lekker een weekendje ameland!

sandra gaat ook lekker een weekendje weg..

wij hoop ik ook binnenkort. vriendlief had in zn kerstpakket een kadobon van 150 euro voor centerparcs of sunparcs.. dus dat meoten we nog even boeken haha..

ovu test van net. teststreepje is bijna exact dezelfde kleur als de controlestreep.. dus ik weet wat me te doen staat vanavond haha

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    oh ja en hier sneeuwt het weereens voor de veranderin :(

9. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Tazzie, veel plezier vanavond ;)

Hier ook weer sneeuw, maar ik was er eigenlijk wel helemaal klaar mee.....grrrr.

10. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Tazzie succes vanavond!!!!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    verdorie begint hier ook weer te sneeuwen echt zo geen zin meer in!! wil voorjaar.

voel of merk niks van een innestelling had zaterdag mijn eisprong. hoop toch dat er iets aan het nestellen is. doordat ik nu ovulatietests heb gebruikt en op het juiste moment heb geklust ben ik nu best wel een beetje zenuwachtig en moet nog best lang wachten met testen:( maar ga echt niet voor mijn nod testen denk ik hoop zo dat het lukt.
    wil graag me graag bij het zwanger lijstje erbij zetten:)

@de dames die een weekendje weg gaan veel plezier alvast geniet er lekker van!

zo ik ga me klaar maken voor te gaan werken.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    thnx :D hopen dat vriendlief niet al te moe is haha..
    net nog weer zo'n ovutestje gedaan haha, nu is de teststreep zelfs wat donkerder dan de controlestreep..

hip werk ze! enne ik duim voor je. kan me zeer goed voorstellen dat je op t zwangerlijstje wil staan ;)

13. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    @tazzie
    Haha, veel plezier met klussen.

Hier heeft het ook even gesneeuwd, was snel weer over. Het is nog steeds winter..

Ik heb al de hele dag steken linksonder in mijn buik, lange zeurderige steken. Hoop dat het straks weer over is. Heb alweer voor de zekerheid maandverband in de tas, ook al duurt mijn nod nog ruim een week.

ik ga vanavond gezellig met een vriendin naar de kroeg, lekker bijkletsen. Kopjes thee drinken want ik drink geen alcohol.

Iedereen een fijn weekend!!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie have fun vanavond ;)
    Hip1983 ik heb vorige ronde ook al ovu testen gebruikt en dus op het goede moment geklust.. maar niet zwanger. Dus nu ben ik ook al helemaal in de stress haha of alles wel goed is, stom gewoon.

15. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh: snap dat je dat gevoel hebt... Ik gebruik dan geen ovutesten, maar je leest zoveel dat het niet (snel) lukt bij mensen en al veel mensen er een jaar over doen...

Het liefste wil je zo snel mogelijk zwanger raken als je de beslissing hebt gemaakt voor een kindje te gaan,maar helaas werkt het niet zo.. Het enige wat we kunnen doen, is geduld hebben!

@tazzie: Goed klussen hé vanavond, hihi :D

Bij ons sneeuwt het gelukkig niet, hoop ook niet dat het komt, vind sneeuw niet leuk meer!! Vindt het wel weer goed geweest voor dit jaar ;)

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik hoop niet dat dag 6 mijn eisprong is geweest. toen was mn vriend ziek en hebben we dus niet geklust. Dus hoop dat ie morgen ofzo komt. vandaag vond ik hem niet donker genoeg.

Hier geen sneeuw. Vanmorgen wel glad en tja, dan ga ik onderuit met de fiets. Beetje jammer. Gelukkig niets gebroken (tenminste, dat denk ik, mn muis van mn linkerduim is wel erg gevoelig, maarja). Vorig jaar wel mn arm gebroken. Dat was geen pretje.

Een weekendje weg, heerlijk, heb ik ook wel zin in!!

En Tazzie....SUCCES vanavond!

17. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

wat lekker voor degene die een weekendje weg hebben geboekt. Wij gaan in april een weekendje weg. Duurt alleen nog wel even.. Hebben voor mijn moeder een weekendje weg geregeld omdat ze 50 wordt!! En stiekem hoop ik tegen die tijd eigenlijk wel zwanger te zijn ;). Maar we hebben geduld. Zit inmiddels op dag 25 en nog steeds geen teken van een eisprong :(, zowel niet op basis van de ovutestjes (net eentje gedaan en hartstikke negatief) als op basis van mijn temperatuur. Vindt het wel een beetje vreemd eigenlijk. Maar goed.

Tazzie, veel plezier vanavond!

Ik ga vanavond lekker relaxen op de bank, lekker THOH kijken.
    Morgen 30-verjaardag van een vriending van me en zondag bij vrienden van mijn vriend op de koffie!

Lekker weekendje dus!

Jullie ook allemaal alvast een goed weekend!

18. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    SNEEUW !!!! OMG, hier gelukkig niks gezien....bah dat hoef van mij niet hoor.
    IK WIL DE LENTE haha.

Hier nog steeds ongi, heb wel het idee dat het al weer wat minder word.
    Vandaag heerlijk geshopt met me zus, me mams en de kinders.
    Was gezellie....wat nieuwe kleren voor heel het gezin gescoord.
    Nu ff relaxen.
    Kindje zo op bed en dan de finale van TVOH! kijken, ben benieuwd wie er wint (Ben is zo vanzelfsprekend dus ik twijfel)

Iedereen die vanaaf aan de klus gaat....have fun :D

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Iedereen die een weekend weg gaat veel plezier, hier iig een druk maar leuk weekend we gaan morgen op puppie kraamvisite en dan 2 verjaardagen en zondag ook nog eentje.
    Wij gaan in februari nog een weekendje weg.
    Mn ovu test begon al een beetje te kleuren dus ben benieuwd denk nog 2 dagen voor ie knal positief is.
    Iedereen klus ze vanavond.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @suusje innesteling....hoop het voor je

Deel Deze Pagina