Ja heel veel goede artiesten: Within Temptation, Guus Meeuwis, Acda & de Munnik, de 3J's, Ben Saunders, Frank Boeien, Alain Clark, Laura Jansen, Nick en Simon, Xander de Buisonje en Blof. Tazzie nu dus hopen dat het raak is, je hebt dan iig op het goede moment geklust. Zou het vandaag denk ik dan nog wel een x doen omdat je ei 24-48 uur na een positieve test pas springt.
Die Etos zwanger worden pillen lijken hier wel te helpen. Net weer een ovu testje gedaan en het streepje is al behoorlijk donker, als ik het vergelijk met de vorige cyclus had ik toen op dag 17 zo een streepje en op dag 18 een knaltest. Zit nu pas op dag 12 dus dat is wel een stuk eerder! Gisteren nog geklust, morgen maar weer
Wil van de week ook even die pillen gaan halen. Hier net weer een negatieve ovutest en zit vandaag op dag 27 . Ben jij die pillen gewoon gelijk gaan slikken of moet je wachten tot je volgende ongi ofzo? Wordt hier echt een beetje onzeker van zo!
Ik ben met die pillen begonnen 4 dgn voor ik ongi werd in mn vorige cyclus, ben er gewoon meteen mee begonnen toen ik ze had gekocht. Het is altijd het proberen waard, lees er veel positieve reacties over. Hoop dat ik over een dag of 2 een knaltest heb dan heb ik een keurige cyclus van rond de 28 dgn. Balen dat je nog steeds geen positieve ovu test hebt..
dit is de test van vanmorgen die ik rond half 12 heb gedaan nu heb ik net getest en denk ik dat het weer weg is heb 2 uur niet gedronken en niet geplast maar hij is weer veel lichter dan vanmorgen
Troetjuh ik denk dat deze nog niet helemaal positief is.. Volgens mij kan het teststreepje nog wel donkerder (zie de foto die Tazzie een paar blz terug postte!) Mijne is nu hetzelfde als die op jou foto trouwens! Zou gewoon morgen weer een testje doen, en klussen of course
zou kunnen lees ook vaak dat gelijk aan de controle steep of dikker positief is, haha dus ik vind hem al wel positief maar idd morgen nog is even kijken of die dan nog meer knalt.... en vanaaaf weer aan de klus hebben alleen gisteren ook al geklust dus weet niet of het heel veel kwaad kan
Ik heb vanmiddag weer getest en volgens mij..... Is ie nu wél echt positief. Dus gelukkig niet al op dag 6, zit nu op dag 10 van testen. (Dag 20 van mn cyclus)
Even een vraagje: welke periode zouden jullie gebruiken voor het berekenen van je eisprong en NOD? Mijn eerste cyclus was 28 dagen en de tweede 23. Zouden jullie uitgaan van de langste cyclus, de kortste of het gemiddelde nemen? Ik heb geen idee wanneer we nu het beste kunnen klussen namelijk...
men ik vind hem ook postief hihi die van mij ookal maar doe morgen middag voor de zekerheid ook nog effe een testje rond half 12 want dat deed ik vandaag ook en als die lichter is dan weet ik het dan was die vandaag dus positief haha ik zou wel alvast gaan klussen ga ik ook doen
@MenP: Dat was eigenlijk ook wel mijn idee. Denk niet dat mijn man veel moeite zal hebben met het feit dat we dan vanaf nu elke dag zouden moeten klussen Ik zie dat jullie ook kunnen klussen! Volgens mij issie echt positief hoor! Als mijn cyclus onregelmatig blijft denk ik dat ik ook maar eens ovu-testjes ga aanschaffen. Maar nu lees ik dat sommigen rond de middag of aan het einde van de middag testen, weet niet of me dat dan gaat lukken door de weeks. Ik ben om 7.00 uur de deur uit en pas ond 18.15uur terug... Kun je ook 's avonds testen?
Ik heb vrijdagmiddag een ovutest gedaan en t streepje was lichter als de controlestreep we hebben toen wel geklust, en zaterdagmiddag was de test super positief dus 's avonds weer geklust vandaag vanochtend en een uur geleden getest en de streep is weer lichter als de controlestreep. hebben we op t goede moment geklust of vandaag nog een x normaal voel ik mn eisprong maar heb nog niets gevoeld.
Pooh, ik had het gevoel pas 3 dagen na mijn posi ovu dat mijn ei ging springen. Dus heb voor de zekerheid toen nogmaals geklust. Ik wijt het slijm van gister nu aan de naderende ongi, want vandaag nog veel meer slijm verloren met echt bloedslierten (sorry hoor). Ook heb ik er nu echte ongi-klachten zoals; druk op de baarmoeder en krampen onderin de buik/liezen bij. Dus dan toch een hele korte cyclus van ca. 24/25 dagen. Anita, misschien doe ik wel met je mee, kunnen die etos zwanger worden ook de lf verlengen? Weet iemand dat?
27 januari: Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 28 januari: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 29 januari: Hip1983 (27 jaar, 4 ronde, 1 kindje) 30 januari: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 01 februari: Anita1985 (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 02 februari: Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) 03 februari: Pooh (26 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 03 februari: Sandra2 (25 jaar 1e ronde, 1e kindje) 05 februari: Saxia (33 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: Tazzie (31 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 08 februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland 08 februari: troetjuh (26 jaar, 2 ronde, 1e kindje) 11 februari: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) 13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 15 februari: JBG (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 15 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 17 september...waarschijnlijk Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend op wrs: 23 september! Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend rond 27 september WAKU ???? Heb even het lijstje aangepast. Heb mijn NOD nu op de kortste cyclus gezet....
Zo het duurt inderdaad weer even een paar dagen voordat er weer testers zijn! Over 5 dagen pas weer een NOD. Daarna loopt t storm haha Hier gaat alles nog goed gelukkig. De mensen die we het wilden vertellen al snel hebben we het nu verteld. Erg goeie reacties gehad. Echt heel fijn dat er mensen om ons heen staat. Voor de rest blijft het geheim tot aan de echo. Wel lastig om stil te blijven hoor en je niet te verspreken zeg!! Klachten zijn nog beetje hetzelfde, alleen mijn borsten zijn verschikkelijk, die doen enorm veel pijn dat ik er s nachts van wakker word! Verder geen misselijkheid alleen moe!
Oh Norah, weet nog precies hoe pijnlijk dat was. Moest ze (de borsten) met het traplopen gewoon vasthouden. En als ik 's nachts omdraaide (ben een buikslaper) dan schrok ik wakker van de pijn.... Wel super fijn dat de mensen zo enthousiast reageren, dan zit je echt even op die roze wolk. Geniet er maar lekker van!
fijn dat je weinig klachten heb verder norah! pff hier beetje baaldipje.. las op mn hyves dat een vriendin zwnager is (onverwachts was totaal neit gepland nog).. t steekt wel een beetje.. plus dat vriendlief niet erg zin heeft om te klussen vandaag gister dan die posi ovu test(en wel geklust).. en ook wel steekjes in mn zij dus t idee dat eitje ook nog niet gesprongen is.. Dus ik wil eigenlijk wel klussen voor de zekerheis, maar ja kan hem niet dwingen om zin te maken.. bahbah en ik wil zo graag