Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

sorry dat ik niet zoveel reageer vandaag
    heb barstende koppijn en net overgegeven (door de hoofdpijn denk ik) Dus ga vandaag ook lui op de bank wachten tot mannetje thuis komt.

Natuurlijk laat ik jullie wetne hoe de echo was en de plaatjes en die mooi zijn zal ik uploaden!

tot morgen!

2. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @lucky: dat zijn de vervelende dingen van de zwangerschap. Beterschap en morgen vooral veel plezier en geniet ervan. Ik benieuwd naar de foto's.

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Jen... GEFELICITEERD!!!!

Miss Etam..
    Ik vind Miss etam op zich eigenlijk vrij duur wel..! Normaal betaal je daar ook €45,- voor een broek ofzo..! Echt ik zou iedereen hier aanraden naar zo'n MissEtam OUTLET te gaan.. want daar hing dus mijn €45,- broeken voor 2,95 en 9,95!

Dexter..
    Ow geweldige serie..! Wij downloaden hem ook altijd gelijk nadat ie in amerika op tv is geweest!
    Thank god komen er sowieso nog 2 seizoenen!!:D

@Spannend... dikke knuffel meisje!!

@Lucky... veel plezier morgen!! :D

@hier... baal als een stekker! Is mijn laatste weekje MvM... en heb blaasontsteking! Dus mag niet inzamelen ivm antibiotica! :x
    Wist al wel zeker dat bo had.. (heb t altijd dus voel t gelijk aan..) dus ik huisarts gebracht.. smiddags gebeld.. nee zeiden ze.. nitriet(afvalstof van bacterien) was negatief dus geen bo!
    Toch hadden ze een kweek ingezet omdat ik algemeen bekend ben daar bij de assistentes dat ik het toch altijd bij het rechte eind heb!
    En jawel.. vanmorgen voicemail.. er staat weer een stootkuur voor je klaar want de kweek was knetterpositief!
    Had zelf ook even gekeken nog op mn werk (lab..) en (sorry ...) het was gewoon 1 en al pus wat ik onder de microscoop zag!:x

Maar... MvM is dus afgelopen voor mij! :x
    Was al langer dan 3 maand zonder blaasontsteking..! ;)

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb visite, kom strakkies misschien nog ff langs.....

5. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @ beckje: ja klopt maar bij ons heb je alleen maar die outlet.

Meiden ik ga slapen. Last van mijn darmen en misselijk.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zooo ik ben er weer! Mijn vriendinnetje kwam ff langs om te feliciteren en mijn testje te bewonderen! :D

Hebben meteen maar weer een date gemaakt voor vrijdag TVOH; gezellig altijd om dat samen te kijken!

Komend weekend lekker de kerstboom naar beneden halen en alles in kerstsfeer brengen en dan ook alle zooi van de toekomstige babykamer naar zolder brengen! :D

Mannetje is ook erg blij, maar het idee moet nog wel een beetje landen hoor.....Bij ons alletwee overigens....:)

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; hmmm da's minder overgeven van de hoofdpijn! Heb je last van Migraine? Sterkte ermee!! Ik weet hoe vervelend het is....

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Liefwondertje; Hoe is het nu met jou??

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; wat balen dat je weer BO hebt en daardoor moet stoppen met MvM!! Ennuh; bedankt voor je felicitatie!!

10. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    uuuh met mij....?
    Tsjah...uuuh ik laat het maar rusten,
    weet het zelf ook even niet meer.
    Ik ben niet zo'n beller die overal achterna gaat zitten,
    vond het al een ramp om de huisarts te bellen,
    en nu die mij zo afwijst, heb ik er geen zin meer in.
    Ik zie wel wanneer het komt...
    We klussen rustig aan verder;)

Jij trouwens Gefeliciteerd...WAUWIEEE !

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Liefwondertje; Thanx! Maar dat je het er bij laat zitten omdat je niet zo'n beller bent is, als je echt een kindje wilt, niet zo'n handige keus denk ik..... Maar goed; ieder zijn eigen ding natuurlijk....Sterkte ermee!

12. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Nee klopt, ik weet het.
    Ik zal wel weer even wat moed gaan verzamelen;)
    Ik wel kl*te dat alles via de huisarts moet, wat een klerevent is het. Ouwe saaie dropl*l.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Bel je toch een andere met de mededeling dat je een second opinion wil! Of je zorgverzekeraar en het verhaal uitleggen, kunnen hun aangeven wat je kan doen....

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ben mijn bedje opzoeken! Welterusten dames...

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goede morgen dames,

@ jen gefeliciteerd meis. Heerlijk kan je test niet zien vanaf me mobiel maar geloof de andere op hun woord.

@lucky hoe is je hoofdpijn. Sterkte ermee.

@ spannend vervelend dat je zulke krampen hebt. Vriendin van mij had ok een miskraam met haar eerste zwangerschap. Zij vertelde nadat ze bevallen was van een gezonde dochter dat het voelde als weeen mar dan iets milder.
    Volgens mij heeft echt de pijn ongeveer 3 a 4 dagen aan gehouden en vloeiende ze nog een week na.

Sorry voor de rest wet het niet meer. Jullie hadden ook te veel gekletst.

Hier. Ik heb super veel lastvan.gas in me darmen. Kan moeilijk naar het toilet en worst hierdoor weer misselijk.
    Balen dus.
    Vandaag ga ik naar een studie genoot om daar te filmen.
    Ben benieuwd.
    Tot vanavond all

Oja lucky veel plezier straks.

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hmmmm testje van net is lichter dan die van gisteren...... Zie het lijntje nog steeds zonder turen, maar vind het wel een beetje raar......., en eng!
    Meer als afwachten kan ik helaas niet doen.....

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze zeggen dat hcg erg schommelt in het begin, dus ik zou me geen zorgen maken hoor jen!!!

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

even snel een berichtje
    de echo was goed, wel iets teruggezet
    en kom net zoals gyino op 10 juli nu te staan haha.
    hartje kloptje en kleintje was erg bewegelijk, zal vanmiddag de echo erop zetten, die is niet super duidelijk, heb ook een filmpje gemaakt dus even kijken of die duidelijker is.

19. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies!Gister 4 uur mijn plas opgehouden en toen was de test weer donkerder! Vanmorgen een gedaan, dacht ff kijken met ochtend urine, eerste instantie leek het erop dat er niet echt een streep kwam en daarna kwam hij toch! Maar nog steeds niet donker....

Was vandaag wel ineens beetje verdrietig, het komt gewoon allemaal zo raar op gang! En de een na de ander bevalt in mijn omgeving, wat ik natuurlijk heel leuk vind, maar vind het wel moeilijk om elke keer baby kleertjes te kopen en baby's vast te houden. Dan worden mijn IK WIL gevoelens gewoon erger!

Voor de rest iedereen een lekkere dag?

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen... welke test heb je vanmorgen gedaan dan ?

@Lucky,, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad,, ben erg benieuwd naar de foto..

@Hier.. vandaag lekker vrij.. nog maar even bedenken wat ik vandaag ga doen.. wil eigenlijk de kamer voor de kleine leeg halen, maar dan moet ik eerst weer de zolder op en ruimte maken.. en voel me niet helemaal op en top.. btje misselijk.. maar wie weet, vanmiddag :D... T mannetje is toch maar naar het werk gegaan vandaag... zei vanmorgen heel lief.. schatje, nog 20 dagen dan gaan we ons beebje kijken... hij is der langzaam aan wel steeds meer bezig.. erg leuk om te zien..

Deel Deze Pagina