Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd lucky!!! Dat voetje is echt geweldig!

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oja en natuurlijk gefeliciteerd! en dat voetje <3 gewoon schattig :D

3. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

Sorry,sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niet geweest ben. Ik ga vanavond alles weer is even bijlezen. Ik hoop dat jullie me niet vergeten zijn. ;)
    Ik heb het afgelopen periode erg druk gehad. Ook erg druk met regelzaken omtrent de baby. Maar ook met sociaal leven, verplichtingen en werk.
    Ik zal vanavond reageren op al jullie reacties.

Voor jullie allemaal een knuffel en een kus.

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Roze; Gedver, gedver gedver..................................................
    Ik zie een heeeeeeel vies woord voorbij komen...! :D
    Tuurlijk zijn we je niet vergeten!!

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 16 weken afspraak verloskundige
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, ik heb het lijstje even aangepast, aangezien ik een dag vooruit ben gezet en nu gezellig op dezelfde dag als Jen ga bevallen ;) .

Ik denk ook dat ik een jongetje krijg. Hebben andere meiden al een voorgevoel?

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

#1987 Jen27, 29 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2012
    @Dotty; Hahaha....ja wordt handig als wij tegelijk bevallen! Zitten de dames hier daaaaaagen in spanning omdat we beide niets laten weten..... :D

@Voorgevoel; ik heb tot gisteren geen voorgevoel gehad, maar begin nu toch echt te neigen naar een jongetje...Ben benieuwd!

8. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, zodra ze niks van ons alebei horen weten ze hoe laat het is, :)

Ik heb helemaal geen voorkeur, maar iets zegt me dat het een jongen wordt. En in heb bijna alleen maar jongens-pendels. Tot nu toe alleen maar jongens die geboren gaan worden. Zullen we ook dezelfde namen komen?? Ben benieuwd.

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @lucky: wat een mooie echo foto's :D en dat voetje geweldig! Wat fijn dat alles goed is en een jongen wat leuk :D echt geweldig hoor een kereltje ;) ik hoop nu op een meisje, dan heb ik ook allebei de soorten, ik heb eigenlijk geen voorgevoel.
    Ben wel benieuwd naar de eindstand, nu al 2 jongens in het lijstje.

Bart gelukkig weer koortsvrij vandaag, lekker rustig aan gedaan, wel huisje schoongemaakt, moet dinsdag weer naar cesartherapie. Ik ga daar met een vriendin een zwangerschapscursus volgen, maar met de intake ondekte ze dat mn bekken nu al scheef staat dus mag eerst 3 afspraken individueel langskomen om dit op te lossen, ik voel mn bekken wel vandaag, best erg na het schoonmaken, maar zit pas op 12 weken, hoop wel datie het nog ff volhoud, niks doen lijkt me zo'n ramp!

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; herkenbaar hoor die bekkenpijn! Ik ga morgen de ostheopaat bellen omdat het bij mij ook niet lekker zit..... Daar ben ik vorige keer zo goed geholpen en was met 3 behandelingen van mijn klachten af voor de rest van de zwangerschap!

@All; eind van de middag zijn we ff langs onze lieve vriendjes aan de overkant geweest. De zus van mijn vriendin had nieuwe Uggs staan die haar te klein zijn en die wilde ze aan Esmay geven, helemaal voor niks!!, zijn echte leren, dus niet die pantoffelmodellen. Maat 32/33 dus die kan ze mooi volgend jaar winter aan!! En van mijn vriendin heb ik een mega sporttas vol zwangerschapskleding gekregen! Zitten echt geweldige dingen tussen, waaronder een hele gave tuinbroek. Had eigenlijk niet verwacht dat ik die zou passen (zij ook niet) dus die heb ik net meteen geprobeerd en ik kwam er met het grootste gemak in!! Ben er zoooo blij mee!!!

11. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hoi meiden, ben nog druk aan het bij lezen. Maar ik geef alvast even een tussentijdse reactie. Kan ik mijn aantekeningen weer weggooien :D.

Gyino: wauw!!!! Wat lijkt me dat bijzonder om die kleine te voelen. Ik dacht dat dit pas kon bij 19 weken ongeveer. Ben benieuwd wanneer ik echt iets ga voelen van de kleine.
    Elisa: volgens mij ben je nu met vakantie. Weet niet of je dit nog leest maar een hele fijne vakantie en kijk goed uit. Ik las dat je weer was afgevallen. Hoeveel nu inmiddels? Ik ben inmiddels ook 4 kilo afgevallen maar dat schijnt normaal te zijn.
    Jen: wauw mooie echo hoor. Moest inderdaad wel heel goed kijken. Maar je ziet inderdaad wel een klein mensje.
    En de kinderwagen is inderdaad erg gaaf. Maar zeker erg duur. Ga je echt geen nieuwe kopen? En als je je oude nou weet te verkopen?
    Lq: gefeliciteerd met het goede nieuws bij de vk. Was dit nou je eerste echo?
    Puma: dat is zeker balen van jullie nieuwe huis. Maar ik kan je vertellen in een wijk met leegstaande huizen is ook niks. Ik kan het weten en dan uiteindelijk gaan ze het verhuren en dan weet je ook niet wat er in komt. Hoop dat je eruit komt om de juiste keuze te maken.
    Lucky: wauw wat lief zeg van kaylen om de kleine een kusje te geven. Echt heel aandoenlijk!
    Lief wondertje: goed zo dat je een verwijzing hebt. Heel veel sterkte bij de gynecoloog. Ik hoop dat hij/ zij je kan helpen.
    Dotty: jeetje dat klinkt heftig van je vriend. En als je dan zelf ook nog ziek bent, voele je helemaal ellendig. Voelen jullie je allebei al wat beter?
    Spannend: wat fijn dat je een normale ongi hebt gehad. En wij snappen heel goed dat je ff niet weet wat te zeggen. Voor jou komt er zeker ook snel een kleine Puck. Heel veel succes met klussen.

@all: hier gaat het met ups en downs. Soms ben ik erg misselijk en heb ik nergens trek in. Of ik ben erg moe. En soms heb ik dagen dat er niks aan de hand is. Maar ja dat zal er wel bij horen :D.
    Gister allemaal zwangerschapskleding van mijn nichtje gehad. Vooral shirtjes en rokjes. Broeken heb ik nog wel nodig.

Zo meiden. Dit was het weer even voor vanavond. Ik ga zo lekker slapen en dan morgen weer verder lezen.
    Trusten.

12. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    pff.. Goede morgen dames... Vannacht ontzettend slecht geslapen door eenrare niet leuke droom.. Reed in de auto op een donkere weg,, liep daar iemand op de weg,, ik met groot licht zeinen,, en wat doet die gene.. Blijft staan en draait om..ik probere te ontwijken., ma da hielp niet, toch geraakt.. K natuurlijk wakker schrikke.. Echt z'n enge droom heb k jaren niet gehad.. Durfde eerst ook ff niet meer te gaan slapen... Dus nu een btje aan de slaperige kant,, magoed zo me bed maar uit,want d'r moet weer gewerkt worden...

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@voorgevoel geslacht
    ik weet bij mijn vorige zwangerschap had ik iedere keer het gevoel een jongen, totdat ik op dat bed ging liggen voor de echo en dacht opeens nee het is een meid. Nu had ik meer een meid in mijn hoofd, meer denk ik omdat ik dat al heb en dus 'gewend' ben. Moet nogsteeds aan het idee wennen, al vind ik het natuurlijk ook super leuk, koningkoppeltje en zijn gelijk klaar :D

@happy
    ik ga voor je duimen meid, want zou idd wel leuk zijn als je nu een meid zou krijgen. en ik hoop dat je bekken het nog even vol gaan houden want is echt erg als je er veel last van gaat krijgen. Mijn schoonzus zat al vroeg thuis ermee nou dan word je ook gek.

@jen
    zo lekker hoor die uggs, altijd fijn. En ook die kleren, ik krijg ook wat van mijn schoonzus, zal denk ik wel een beetje te groot zijn mja voor het werk vind ik dat niet zo erg :D

@LQ
    erg he die realistische dromen, heb het ook weleens gehad dat ik zwetend wakker werd. Ik droom deze week ook echt de raarste dingen, hoort er echt bij.

@all
    allemaal bedankt voor jullie felicitaties :D en idd erg schattig dat voetje :D
    ben nu al lekker aan het kijken voor een kaartje en een naam etc, vind dat zo lastig.
    verder vandaag rustig aan, kom net van de crematie en nu ff lekker kop thee op de bank reclame doorspitten

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ lucky: jaa wat leuk. een jongen helemaal geweldig van allebei de smaken 1.
    mooie echo's ook hoor. zo helder.

hoi alle,

ik wilde gisteren nog even langs komen maar we hadden een grote stroomstoring dus lag er lekker vroeg in.
    nu even snel op me werk kijken. ben bezig met huiswerk voor te bereiden. zodat ik het thuis kan uitwerken.
    drukke dag weer geweest.
    me bekken zijn helaas niet over gegaan. heb dan ook nu een afspraak gemaakt met mensendieck voor aankomende donderdag.
    hopelijk kan ze me helpen.

nu maar weer snel verder wil naar huis. het ziet er erg dreigend uit. verwacht zo een sneeuwstorm of zo.

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Pffff hier reed net de ambulance de straat in en omdat het nogal een doolhof is, heb ik op p2000 gekeken waar ze moesten zijn.
    Toen zag ik dat ze op de andere hoek van onze rij moesten zijn ben ik met Esmay naar buiten gegaan om te kijken of ze het gevonden hadden. Kom ik het hoekje om bij die woning en lopen ze net naar binnen, maar ze zijn dus onze straat weer uitgereden en omgedraaid en via een andere straat deze kant op gereden... Hoorde 1 van de dochters bellen en zeggen "m'n vader is dood"...
    De buurman stond er ook bij en ik zie; "ik wilde even kijken of ze het gevonden hadden". De andere dochter zei toen ineens heel kwaad; "dat zeg je zo toch niet, of ze hem gevonden hebben"....
    Ik snapte haar niet en ben, op aanwijzing van de buurman maar doorgelopen naar huis. Eenmaal binnen bedacht ik me ineens wat die vrouw bedoelde.... Ze heeft mij niet goed verstaan en dacht dat ik gevraagd had; "of ze hem gevonden hadden"...., maar ik bedoelde dus of de ambulance het gevonden had....

Moet ik nu teruggaan om dat uit te leggen? Voel me er behoorlijk lullig over! Of zal ik het maar even zo laten....??

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou het een andere keer doen, ze heeft nu wel genoeg zorgen denk ik :)

wel erg lastige situatie idd...

@hier, nog geen bloed gezien :D zit nu op 13 dpo. maar afwachten of er morgen nog wat komt. heb wel zo'n gevoel dat ik wel ongi ga worden... maarja we wachten het netjes af :)

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @gyino
    ik hoop dat de mensendieck gaat helpen!

@jen
    ik zou het even laten gaan, al is dat erg moeilijk want ik zou het liefst er ook naar toe rennen, maar het gewoon een latere keer uitleggen.

@beckje
    spannend hoor, ben benieuwd!

@all
    zit lekker op de bank tv te kijken
    zo weer tlc kijken one born every minute en dan lekker slapen

18. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Zo meiden!!!!! Nou ben weer bij. Is echt niet handig als je zoveel mist. Hoop nu dat ik weer regelmatiger kan kijken. Wil nog ff op jullie allemaal reageren.
    @Lucky:beetje laat maar gecondoleerd met je oom. Hoe was het vandaag?
    * hoe is het nu met ju holtes?
    ** wat een mooie echo's!!!! En gefeliciteerd met je kleine bink!!!
    @jen: wat leuk om een eigen bedrijfje te beginnen. Ben je hier nog verder mee gekomen?
    *wat goed dat je regelmatig je rust pakt. Is in jou positie ook heel belangrijk!
    **wat fijn dat je leidinggevende zo begripvol was.
    *** wat heb je leuke schoenen voor esmay gekocht en ook nog nieuwe uggs voor volgens jaar!!!! Gaaf hoor!!! En altijd leuk als je zwangerschapskleding krijgt. Ik heb het weekend ook kleding van mijn nichtje gekregen.
    @Gyino: oeh ..... Spannend de geslachtsbepaling! Succes!!!
    * ik droom de laatste tijd ook vaker maar meestal weet ik ze niet meer als ik wakker word.
    @bekkenpijn: ik hoor steeds meer van jullie over bekkenpijn. Ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat verlopen. Volgens mijn reumatoloog is de kans klein dat ik het krijg i.v.m. Bechterew. Maar goed dat moeten we ook maar afwachten. Sterkte er mee allemaal.
    @beckje: balen meis dat de test negatief was. Hoe staat er nu voor?
    @lq: wat leuk dat je wat hebt gekocht!!! Ik hou me nog steeds in tot ik weet wat het word. De unisex kleding die ik tot nu toe heb gezien vind ik maar niks.
    @happy: zieke kinderen lijkt me nog erger dan als je zelf ziek bent. Je kunt niet voelen wat zij voelen. Gelukkig gaat het weer beter.
    @dotty: fijn dat de echo goed was. Had je nou al een foto laten zien. :) Sorry weet niet meer van wie ik nu wel en van wie ik geen echo heb gezien.
    @burmingkarma: ik zie inderdaad dat je ongi behoorlijk onregelmatig is. Balen meid! Hoop dat je snel zwanger bent of dat je ongi regelmatiger wordt.
    @steken en krampen: die heb ik hier ook regelmatig. De ene keer bij mijn baarmoeder, dan weer in mijn lies of op mijn heup. Maar de vk zei dat dit er allemaal bij hoort.

Zo dat was het weer voor mij vanavond. Ga weer lekker slapen. Zal jullie morgen weer bijpraten over mezelf.

Trusten.

19. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    LuckyBlue --> 29 jan geslachtsecho
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 8 februari 16 weken afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 10 februari geslachtsbepaling
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties dames, heb het inderdaad maar even laten rusten. Waarschijnlijk zie ik haar nooit meer, de man was alcoholist en er kwam niet vaak iemand over de vloer geloof ik....
    Maar toch, op zo'n moment ben je jezelf niet en heb je denk ik ook geen behoefte aan dat soort informatie...

Verder is het hier crisis; ik had (vond ik) hele leuke namen gevonden! 5 meiden, 5 jongensnamen..... Manlief heeft ze alle 10 van het lijstje geveegd met een heerlijke ongeintresseerde toon en vertikt het om nu verder mee te zoeken.... Dat doet ie nog wel een keer.............. Grrrrrr daar kan ik zooo slecht tegen op het moment (door de hormoontjes..., weet ik zelf ook wel, maar kan ze niet uitschakelen en relativeren lukt ook nog niet zo goed op het moment....:D)

Ik ga mijn bedje opzoeken! Slaap lekker meiden, tot morgen!

Deel Deze Pagina