Haha, wat frustrerend jen!! Wij zjn het wel eens over de namen. We hebben een lijstje en moeten daar nog uit kiezen. Wij hebben problemen met het weten van het geslacht. Ik wil het 100000% en hij niet. En ik wil steeds van alles regelen en doen en hij heeft zo iets van: we hebben alle tijd. Wij gaan nu naar het ziekenhuis voor vriend. Hij krijgt een scopie voor zijn buik. Weet iemand een goedkoop adresje voor een natuurstenen aanrechtblad of een goedkoop mannetje die een blad kan demonteren en plaatsen???
@Dotty; dat "we hebben alle tijd" heb ik hier ook met manlief...kan ook erg frustrerend zijn! Die mannen snappen er gewoon niks van... Succes in het ziekenhuis zometeen! Gaan ze dat onderzoek doen vanwege zijn aanval van vorige week? Of is dat iets wat ze regelmatig doen bij Crohnpatienten? Heb helaas geen tip voor je voor goedkope keukenbladen of een mannetje.... @Hier; Net telefoontje van de Health & Safety dienst van mijn werkgever. Zou om 11.30 uur een belafspraak hebben met de berijfsarts, maar die gaat niet door. Nu wordt ik donderdag gebeld. Dus ik ga zo maar weer eens even lekker badderen....
hey meiden @ we hebben alle tijd herken ik hier ook hoor, als ik wat met mijn vriend bespreek krijg ik 9 van de 10x het antwoord ja we zien wel. Maar dan zeg ik pff lekker geinteresseerd en dan komtie soms toch wel even serieus over de dingne nadenken. Namen vind ik erg lastig hoor, ga ook het internet afstruinen want wij hebben totaal geen lijstje nog Kaartje had ik een leuke voor een meid, maar die hebben ze dus ook in de jongensvariant, mijn vriend vind dat wel leuk, maar twijfel zelf wel of ik dat leuk vind voor een jongen @all vandaag gewerkt ben wel gesloopt want net de badkamer gedaan, maar voelde me vandaag wel al een stuk beter dus daar ben ik erg blij om. Eindelijk komt de goede periode er weer aan.
heb vandaag weer een test gedaan (ben 1 a 2 dagen overtijd) en binnen 5 minuten een licht 2e streepje ik upload wel een foto straks maar ik wacht nog ff een paar dagen, wil namelijk echt een knaller hebben voordat ik echt blij kan zijn
@beckje: wat lees ik nu goed nieuws zeg!!! waar blijft de foto hier al wel een meisjesnaam (hebben we nog van vorige keer) jongensnaam was toen al lastig dus nu wordt het helemaal een ramp, nog 4 weken wachten en dan weten we of we nog verder moeten nadenken over namen of niet wel lastig hoor, die mannen hebben nergens haast mee.
Nou hier heeft manlief net een poging tot namen kijken gedaan, wel 5 hele minuten! En hij kwam op zich wel met een leuke naam, maar wel eentje die hier een paar deuren verder al voorkomt en een oud forumgenootje heeft ook een zoon die zo heet..... Deze schrijf je wel anders en ik vind hem ook wel leuk....Dus hij gaat voorlopig even op het lijstje....
haha camera moet ff opladen en ga nu eten. maar maak zsm een foto! temp ging niet vanochtend. sliep een nachtje bij mijn vader
haha ff kijken of ik ze op de pc krijg. is wel met mijn mobiel. hopelijk is hij duidelijk genoeg. hij is wel breder dan dat je op de foto kan zien... en roze... en binnen de tijd natuurlijk
Ik zie een heel licht streepje inderdaad!!! Spannend hoor, maar het ziet er een heel stuk beter uit dan je vorige testen!!!!
@BECKJE ik zie ook wel een streepje (even iets anders haal jij je testen altijd uit elkaar? of zie ik het verkeerd?)
heb hem smiddags gedaan. met andere camera gaat helaas even niet... ik twijfel of ik hem morgen ga doen in de ochtend... of over 2 dagen... denk niet dat iemorgen knalt ja heb hem uit elkaar gehaald, omdat mijn camera een prutzoom heeft en je dan helemaal niets meer ziet *behalve de schaduwen van de zijkanten