Tsja ze zeggen altijd; een streep is een streep...... En ik vind deze er echt beter uitzien dan de testen van de afgelopen ronden....., maar de foto is niet echt scherp dus vind het wel lastig...
mja in het echt is hij heel duidelijk en even breed als de controle streep... maar ja... doe anders morgen ochtend nog eentje
@Beckje; als hij in het echt duidelijker, breder en rose is en het voelt voor jou goed dan zou ik jezelf lekker op het lijstje zetten! Maar morgen wel weer testen......
haha is goed! als het goed is kan het dan ook met de goede camera. hopelijk was dit niet een vals positieve.
@Beckje; Anders gooi je hem ook nog even in het vage testen topic.....?! @All; Ik ben er weg van, vandaag geen reet uitgevoerd maar ik ben helemaal op; nog erger dan voorheen.... Het schiet dus niet echt op hier!
@Beckje opzich is een streep een streep maar zou lekker morgenochtend nog 1 doen, met ochtendurine is toch het beste en dan natuurlijk wel even posten hier he kom ik ook gelijk kijken
zo het resultaat van net komt eraan. ben benieuwd wat jullie vinden. moest hem weer openslopen anders zie je het niet goed op de foto, maar heb er toch 1 bij gedaan met omhulsel
@beckje was net op mijn telefoon maar zag ik niets op de computer zie ik wel iets, maar wel heeeel licht dus vind het moeilijk om te zeggen hoor istie in het echt duidelijker??? wat zegt je mannetje?
in het echt is hij zonder te turen te zien. ook roze. dus voor mij is het wel zeker. ook gezien ik niet ongesteld ben geworden me mannetje heeft hem nog niet gezien. maar die wacht alles gewoon even af, gezien er nog zoveel mis kan gaan ik ga over paar dagen wel een digi doen ben benieuwd
@ beckje op me mobiel kan ik het niet zien. Maar vertrouw de andere dames. Hopelijk over een paar dagen een mooie digi test. Spannend hoor. Hier: Ooh wat is het koud. Al een paar ochtenden is het echt super koud als we beneden komen. Mijn winter jas voldoet niet meer maar gelukkig had me moeder nog een warme jas. Kan nu zonder blauw bekken op de fiets. Vanmiddag even naar de stad in de hoop dat er nog een ski broek is voor logan want hij is er nu echt uit gegroeid. Fijne dag alle.
@Beckje; ik zie wel weer een heel licht streepje, ik zou over een dag of 2 eerst nog eens met een kv testen en daarna met de digi...
@beckje... Ook ik zie een licht streepje,, zou indd zoals jen zegt over 2 dage nog n x met de kv teste en dana met digi..
Meiden ik ben er vandaag denk ik niet meer. Ik heb zo'n enorme kutdag, ben nog moeier dan voorheen en vandaag ook nog eens ontzettend emo. Arme Esmay is er vandaag de dupe van, want die is de hele dag thuis.... Ik ga proberen er vanmiddag nog een rustig, gezellig middagje van te maken en vanavond ga ik heeeel vroeg naar bed! Ik hoop echt dat dit nog over gaat, want ik ben het zo ontzettend beu!
Zo ik ben er weer. Er is niks geks gebeurt tijdens de wintersport ben 1 keer gevallen maar dat was nadat ik remde toen viel ik om... Sinds de wintersport ben ik niet meer misselijk waarschijnlijk omdat ik regelmatig wat eet en frisse lucht... Wel steeds rustig eten. Heb 1 dag sneeuw en 2 dagen zon gehad. We hebben heel erg gelache in het appartement stond in onze slaapkamer een babybedje daar ben ik ook even in gaan liggen was heel grappig we hebben daar foto van die ga ik op Facebook zetten als we 12 weken zijn over 2 weken. Ben trouwens een kilo aangekomen deze 5 dagen maar dat krijg je met 2 keer warm eten en snoepen tussendoor. Spannend@ kan me goed voorstellen dat je soms een dipje hebt Becky@ bij mij was ie ook ligt in begin maar hij gaat zeker nog donkerder worden... Heb verder alles gelezen maar geheugen van een zeef