Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Mvm kannen ik heb ze ook nog niet vol gekregen doe elke dag 1 zit ook hele dag vaak thuis, vergeet het soms wel... Meestal helft of ietsje meer.

2. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hoi meiden,

@jen: balen meis dat het nog steeds niet zo lekker gaat. Helaas heb je er weinig invloed op. Het enige wat je kan doen is naar je lichaam luisteren. Sterkte meis!!
    Dikke x
    @mannen: ach ja hier nog zo een. Wij verschillen echt totaal van mening. Maar als ik een keer een naam tegen hem zeg en hij is het er niet mee eens, is het gelijk klaar. Maar goed ik wacht eerst maar is af wat het wordt en dan gaan we nog wel een keer kijken.
    @beckje: ik zie wel een heel licht streepje. Zou inderdaad van de week of morgenochtend weer een test doen. Net zo alng tot je een definitieve uitslag hebt. En uiteraard uiteindelijk een digi.
    Succes!!

@ all: hier ook slecht geslapen. Maar meer omdat ik lig te piekeren over het werk. Speelt nogal veel op het moment. Hierdoor erg moe. Straks misschien ff in bad en dan relaxen.

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    hoe is de dag verlopen

@elisatje
    goed dat de vakantie is bevallen!
    en spannend de echo!!!

@all
    sorry als ik iets vergeet ben erg moe vandaag.
    Ook een beetje veel aan mijn hoofd. Moest even met de clienten bespreken of ik ze kon verplaatsen aangezien mijn schoonmoeder niet meer kan oppassen op woensdag. Gelukkig is dit allemaal gelukt dus dan scheelt weer wat in mijn hoofd. Verder erg aan het puzzel over de verbouwing, doordat de badkamer nu word uitgesteld moeten we het anders aanpakken. Hierdoor erg druk in mijn hoofd wat erg vermoeiend is. Maar komt goed moet proberen het even los te laten, maar het ergste is dat me man zich er totaal niet druk om maakt, pffffffffffff

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ elisa: fijn dat je weer terug bent en heel huids. hihi ja met 2 keer per dag warm eten wil je wel aankomen.
    heerlijk hoor morgen echo.

@ mannen: roy roept niet zo snel daar hebben we nog wel tijd voor. zeker als het gaat om de verbouwing. hij zit echt wel in
    dat we niet tot het laatste kunnen wachten. vrienden van ons hebben bij hun eerste zwangerschap echt een hele nare verbouwing
    gehad. met zo veel gedoe en het was nog niet klaar toe zij ging bevallen. was echt heel zielig en we hadden zo met ze te doen.
    dus dat laat hij wel uit zijn hoofd.
    maar wat betreft namen wil hij nu eerst weten wat het wordt. hoewel ik er soms wel een beetje met hem er over kan hebben.
    als we bijvoorbeeld een leuke naam in een film tegenkomen of een lln van ons iets doet dan is het gelijk zo van dat wordt hem niet hoor.

@namen: over namen gesproken ik vind het nu knap lastiger dan bij Logan. toen hadden we met 18 weken de namen. nu
    zou ik het echt nog niet weten. heb heel veel die ik leuk vind.
    nu ook echt een lijsje gemaakt. maar ook allerlei combo's die ik leuk vind.
    het is ook iets wat je kindje zijn hele leven mee draagt.
    kijken jullie bijvoorbeeld ook naar de betekenis of telt die niet zo zwaar voor jullie?

@lucky: kan me helemaal voorstellen dat je heel erg druk in je hoofd wordt van de verbouwing. hier nog 1tje hoor.
    maar het heeft mij goed geholpen om een plan samen te maken. en dit op te schrijven en op te hangen bij de koelkast.
    vooral bij mijn vorige zwangerschap moest ik roy echt duidelijk maken dat het kindje al met 38w geboren kon worden, wat dus ook gebeurde.
    en dat dan dus ook alles klaar moest zijn.
    zijn plan gaf roy een houvast om door te werken en mij rust in me hoofd omdat het op papier stond en het dus uit me hoofd kon.

hier:
    Logan had weer eens besloten om niet te gaan slapen.
    heerlijk maar niet heus.
    dus maar naar de stad gegaan. hij moest nog een nieuwe skipak hebben want hij had besloten om even een groeispurt te maken.
    gelukkig had v&d nog en was het ook nog eens afgeprijst.

kabouter is lekker druk aan het schoppen in me buik. echt heerlijk en gezellig weer.
    nu maar snel aan me huiswerk want ik loop achter. had maandag het puf niet meer.
    dus dat wordt nu even afzien.

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari

Februari
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Beertje1986 --> 1 februari vervolg 20weken-echo
    Elisatje --> 2 februari termijnecho
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 8 februari 16 weken afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 10 februari geslachtsbepaling
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik heb mijn nieuwe afspraak met de VK op 1-3 er bij gezet.

en nu echt snel aan met werk.
    misschien tot zo

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ons lijstje!!!!!!

Januari

Februari

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @beckje: ik denk dat je gewoon zwanger bent, ik had ook zo'n streep en elke dag weer getest en 2 dagen later was hij gewoon duidelijk, dus hoop het zoooo erg voor je!!! :D:D weer eentje erbij!

Ik heb de zwangerlijst veranderd in oranje, alles was roze, maar het waren niet allemaal meisjes :) nu kunnen we zelf veranderen blauw voor jongen en roze voor meisje, en geen is weten we nog niet :)

Hier gisteren te horen gekregen dat mijn moeder pfeiffer heeft gehad en haar vriend ook, nu geeft ze mij nog wel eens een kus dus ik vraag me sterk af of ik me ook moet laten testen, en misschien bart en mijn man ook wel, ik ben nog steeds erg moe, maar verweed het de hele tijd aan de zwangerschap. Maar ik ben wel vorige week bij de dokter geweest voor hoesten en ze zijn dat in mijn keel mn klieren wel wat opgezwollen waren en nu lees ik dat dat ook symptomen zijn voor pfeiffer, zou het erg zijn? ik heb er alleen geen koorts bij en dat staat er ook overal bij, het maakt me wel een beetje ongerust.

9. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @happy: ik zou als ik jou was even de ha of vk bellen. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten. Maar als je hun belt denk ik dat je zo een antwoord hebt.
    **goed idee van de kleurtjes, happy!!!!!!
    @ gyino: zo is het toch nog een geluk bij een ongeluk dat Logan niet heeft geslapen. Lekker dat hij een nieuwe broek heeft.
    @verbouwing: ik kan me ook goed voorstellen dat als je moet verbouwen je best onrustig bent in je hoofd. Wij hoeven niet te verbouwen maar wil wel graag nog zaken afmaken voor de kleine komt. En daar ben ik al onrustig van.
    @elisa: knap hoor dat je hebt durven skieen. Maar goed ik kan het dan ook echt niet. Wel heerlijk dat je nog even bent weg geweest.
    ** veel succes morgen bij de echo!!!! Hoe laat moet je? Hoe je ons op de hoogte?
    @beckje: moet zeggen dat ikhet van jou nu ook wel heel spannend vind worden hoor. Ik rijg plaats vervangende zenuwen. :D

@all: dacht net lekker in een warm badte gaan. Hebben we ineens geen heet water. Alleen maar warm/ lauw. :( Maar goed toch nog een redelijk warme douche genomen. Nu op bed tv kijken. Ga op tijd slapen. Vannacht weer slecht geslapen. Slaap eigenlijk al vanaf zondagnacht slecht. Lig dan vooral te piekeren over het werk. Ik ga vrijdag nu echt mijn kinderwagen halen. En hoop misschien het weekend ook even te vragen naar het wiegje van mijn schoonfamilie. Ik hoop zondag ook weer ff verder te komen met het kamertje.

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; Hoop dat je dit leest; Hoe feliciteer je iemand met zijn verjaardag in het fries?? (Mijn ex uit friesland, die nu in Afrika woont, is morgen jarig...)

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Meiden!!

Ben zoooo vliefd..!!!

Sorry dak even niet reageer op iedereen.. mijn mannetje is jarig en wilde eventjes dit kwijt!!

Heb E I N D E L I J K een prachtige foto!!!
    Kan m maar niet wegleggen!!! :D

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky/ en de rest; tsja, ben de dag doorgekomen, maar het was echt niet leuk... Om 14.00 uur Esmay op bed gedaan, zelf op de bank in slaap gevallen en om 15.00 uur belde mijn teammanager weer... Ik dacht uit naam van de bedrijfsarts, maar achteraf bleek dat niet zo te zijn. Hij had haar vorige week schijnbaar nogal ingepeperd dat we hem eerder hadden moeten inschakelen en dat hij mij liever persoonlijk spreekt enz, enz, enz.... Er moest een plan van aanpak gemaakt worden; dwz wanneer en voor hoeveel uur ik weer aan de gang ga enzo.... Ben, mede door mijn toestand van vandaag, best een beetje boos geworden en emotioneel. Aangegeven dat er nu nog niks af te spreken valt, dat ik ook niet weet hoe het zich gaat ontwikkelen, dat ik geen glazen bol heb! Dat ik, als ze er echt op staan, best naar Rotterdam wil komen maar dat ze daar alleen zichzelf mee hebben omdat ik dan waarschijnlijk zoveel energie verspeel dat ik weer minimaal een week uitgeschakeld ben... Morgen dus telefonisch gesprek met die arts en zie er als een huis tegenop! Heb er al vanaf dat telefoontje van vanmiddag koppijn van.... Maar ik ga dus echt mijn poot stijf houden; ik kan gewoon echt nog niet naar Rotterdam en ga dat dus ook niet doen! Zolang ik het thuis niet red, kunnen ze dat echt op hun buik schrijven....

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wow! Mooie foto's Beertje!! En gefeliciteerd met je mannetje!

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ga mijn bedje opzoeken; ben helemaal klaar met vandaag!
    Welterusten lieve meiden!

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Dankjewel Jen!! :D

Ben ook echt helemaal in de wolken!! En moest zoooo huilen toen ik eindelijk het gezichtje/silhoutje zeg!! Zo prachtig!! :D
    Ze wilde me eerst geen foto meegeven... lang verhaal...
    maar toen moest ik zo huilen en kreeg ik zelfs een 4d foto mee! ;)

Lekker slapen Jen... en inderdaad goed aan jezelf denken.. (heb ik ook eindelijk door.... ;) en voel me stukken beter! ;) )

Lekker sliepe!! ;)

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ happy: ooh goed van je. maar aan de ene kant hoop ik wel op roze te mogen. maar aj nog zo'n heerlijk jongetje erbij is
    ook geweldig. kan niet gewoon niet kiezen. gelukkig is het al besloten voor me hihi
    * pfeiffer oei ik zou het niet weten of het kwaad kan. anders even morgen je Vk of HA bellen voor de zekerheid.

@ beertje: oooh wat een mooie foto's kan me voorstellen dat je ze heel de tijd wilt bekijken en vast houden.
    super hoor dit verdiende je wel na zoveel "mislukte".

@ jen: ooh wat rot voor je. kan me voorstellen dat je goed boos en emo bent geworden en dat je er tegen opziet morgen.
    misschien een idee om je gedachten steeks gewijs op te schrijven op papier zodat je je niet van je wijs laat brengen?
    sterkte meis.

hier: nou ben best opgeschoten met me huiswerk nog lang niet daar waar ik nu gepland had maar goed heb al heel wat.
    werd net logan huilt wakker. manlief gaat kijken.
    zit hij recht op in zijn bed "brandweerman sam kijken"...
    roy zegt nee joh we gaan toch lekker slapen. hij gaat liggen geeft papa een zoen en slaapt weer.
    gekkerd.

nu ik ga nu ook stoppen want Kabouter is wel erg aan het protesteren over mijn houding achter de laptop.

tot morgen dames.

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wauw die foto's zijn echt super :D
    Lang leve diegene die de echo heeft uitgevonden!

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ons lijstje!!!!!!

Januari

Februari

Zwanger
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 12 oktober 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

Heb me er even bij gezet :D

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; Als jij jezelf op het lijstje durft te zetten, zeg ik;
    Gefeliciteerd!!! :D

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goeden morgen dames,

Oef wat is het weer koud. Alweer -8 volgens mijn mobiel. Wel leuk hoor. Hopelijk krijgen we een elfstedentocht. Heerlijk thuis warm voor de tv kijken hoe andere hetkoud hebben.

@beckje. Groot gelijk heb je hoor. Nu wel nog even een knal test voor het mooie.

Hier weinig in de planning. Wat huishouding en lekker spelbos met logan.

Deel Deze Pagina