Gefeliciteerd beckje!!!!!!!!!!!! Jen, sterkte vandaag met je telefoontje. Mooie echo's beertje. De rest lees ik vanmiddag even bij!
Werd vanmorgen ook weer gebeld door het UWV. Hele vriendelijke man die tenminste snapt hoe het werkt met een zwangerschap en vermoeidheid! Hij gaf ook aan dat ik die bedrijfsarts zijn zin niet moet geven als ik het nog niet aankan! Hij zei ook al; "tsja dat is gewoon lastig met een zwangerschap, we hebben nou eenmaal geen glazen bol"..... Hij sloeg dus de spijker op z'n kop en daardoor ga ik met wat meer vertrouwen het gesprek met de bedrijfsarts aan vanmiddag...
Wat fijn jen! Dan heb je daar in ieder geval steun!! Met m'n vriend gaat het nog niet goed. In het ziekenhuis hebben ze ontstekingen gezien, maar ze kwamen niet ver genoeg z'n darmen in. Nu krijgt hij nog een mri-scan.
Hij is nu nog bezig met een kuur de hij heeft gekregen toen we vorige week in het ziekenhuis waren. En hij wordt vandaag gebeld door zijn dokter en dan horen we verder hoe of wat.
Hey meiden @beckje als jij het aandurft roep ik heel hard GEFELICITEERD!!!! @jen zwangerschapsvermoeidheid word altijd moeilijk om gedaan omdat ze het niet begrijpen, maar idd lekker je poot stijf houden hoor. Het bedrijf denkt toch alleen aan zichzelf @dotty hopelijk zien ze wat op de mri want dit is niet fijn zo zeg @all zo beetje thuis administratie opgeruimd en wat andere dingentjes die wegkunnen. Beetje bij beetje plek maken voor de baby
Echo gehad, was weer kloppend hartje nu uitwendige echo wel minder beeld... 2 armen en benen gezien wel nog verder terug gezet ben nu 30 augustus, gelijk met Kreeft
@Lucky; Oh heerlijk hè dat rommelen om plek te maken!! @Elisatje; Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nu jij teruggezet bent klop de verhouding tussen onze zwangerschappen wel weer wat beter...., maar bij de volgende echo kan de termijn zomaar weer veranderen hoor! @All; Net de bedrijfsarts gesproken; saaie man, totaal geen sympathie, maar ook geen "beschuldigend" vingertje....Weet eigenlijk niet zo goed wat ik van het gesprek moet vinden... Hij wilde gewoon de precieze klachten weten en gaat nu een probleemanalyse opstellen. De 14de moet ik om 11.30 uur wel op persoonlijk gesprek komen, maar dan zijn we weer 1,5 week verder en hoop ik toch wel een stuk fitter te zijn! Dus al met al, viel het reuze mee....
Becky@ gefeliciteerd Jen@ ik voel me juist beter als ik even buiten frisse lucht haal heb net buiten in me winterjas in me tuinset zetten met een boek doet me echt goed me buren verklaren me voor gek
@Elisatje; Ik knap daar normaal ook enorm van op, ben een echt buitenmens! Maar nu werkt dat dus totaal niet... Ik ga wel naar buiten, maar liefst 4 keer per dag; om Esmay naar school te brengen en op te halen.... maar ik knap er helaas dus niet van op....
Hihi, tjah ben ff een poosje weg geweest. Ik heb de verwijsbrief binnen, ben nu alleen een gyn aan t zoeken. Even internet afstruinen. Bleghh heb helemaal geen zin in die gyngedoe...ik zie me daar al zitten, stiekem hoop ik gewoon dat ik ongi if zwanger word @Beckje...GEFELICITEEERD...!!!
@Liefwondertje; heb je ondertussen wel getempt of ovu-testen gebruikt? Vraag me serieus af of je wel een eisprong hebt namelijk... en als dat inderdaad niet zo is dan zal je niet spontaan zwanger worden meid, maar dan heb je echt die hulp nodig.... Wellicht alleen maar door een pilletje ben je al geholpen...
Euhm da's denk ik lastig te zeggen in jouw geval.... Ik zou het eerst bij die 20 houden en als je hem op 1 van de laatste paar keren wat donkerder ziet worden er nog een aantal bijbestellen..
Ons lijstje!!!!!! Januari Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: 20 januari Februari Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 04-02-2012 ongeveer Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 12 oktober 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk Jen27 --> 8 februari NT-meting Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk Puma82--> tweede afspraak verloskundige Roze bloem--> 8 februari 16 weken afspraak verloskundige Roze bloem--> 10 februari geslachtsbepaling LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje