Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh en wat ik gisteren ergens las is dat iemand met hetzelfde "probleem" is geadviseerd om weer 1 maand terug aan de pil te gaan, dan wek je een onttrekkingsbloeding op in de stopweek en met een beetje mazzel ook weer een normale cyclus... Bij haar had het geholpen in ieder geval...

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons lijstje!!!!!!

Januari
    Liefwondertje --> 23 jaar - 1ste kindje - NOD :(

Februari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ???

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 12 oktober 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken
    Elisatje --> 8 februari 2e afspraak VK
    Dotty --> 8 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 8 februari NT-meting
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 8 februari 16 weken afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 10 februari geslachtsbepaling
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo
    Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dat ben ik absoluut met je eens Dotty!

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb trouwens de afspraak voor mijn 20 weken echo gemaakt. Ik wil begin maart denk ik dan een pretecho doen, want anders duurt het zooooo lang :)

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goh jij ook al een pretecho in maart! Dat wil ik inderdaad ook gaan plannen....hahahaha!

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, het liefste zou ik elke week een echo hebben denk ik, haha. Gewoon om even te spieken. Maar helaas wordt me dat een beetje te prijzig.

7. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    ik mag van me vriend er nog meer bij bestellen, hihi, ik denk doe rustig aan, haha. nog 1 pakketje erbij. heb dan 40 testen, moet em dan toch wel een keer vinden denk ik.
    Hij had in et begin ook een keer van die ovu testen gehaald voor me, hij dacht dat et ook zw-testen waren, maar had ze toen weer terug gebracht naar de winkel en omgeruild voor zw-testen. maar toen was ik ook 30 euro kwijt voor de ovu testen, dus mag ze nu weer bestellen
    En ga dan inderdaad elke dag testen...

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou en of dat prijzig wordt! Het is echt niet normaal die prijzen....
    Wij gaan ergens begin tot half maart voor een 2d geslachtsbepaling en dan tussen de 26 en 30 weken nog een keer voor een 3/4d pretecho denk ik.... En dan vind ik het wel weer duur genoeg!

Goed ik ben er ff weg van. Over een half uurtje Esmay ophalen, die is bij een vriendje spelen.... Tot vanavond!

9. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo dacht ik het ook jen. Nu nog vriend overtuigen van de geslachtsbepaling. Hij wil het nog steeds niet. Maar ik echt wel!!!! Tot vanaaf.

@liefwondertje: ik had de dipsticks van zwanger en kids. Die werkten prima en zijn niet zo duur.

10. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    hmmzz.. heb ze al besteld (ovu-testen)

11. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @liefwondertje
    het is natuurlijk niet fijn als het allemaal niet vanzelf lukt, maar gelukkig zijn er tegenwoordig allemaal mogelijkheden dus lekker gewoon een afspraak maken bij de gyn

@pretecho's
    ik heb nu een geslachtsecho gedaan voor 40 euro en een 10 procent korting gekregen voor de 4d echo die komt dan op 95 euro is idd geld zat
    ben wel benieuwd hoor wat iedereen gaat krijgen qua jongen/meisje

@jen
    fijn dat de bedrijfarts niet'moeilijk' deed, en ik hoop idd dat je binnekort opknapt, word wel beetje tijd hoor, je bent nu wel lang genoeg ziek geweest, ik kan je helaas niet veel goede vibes sturen aangezien vandaag ook weer mijn holtes voel bleh

@elisatje
    altijd fijn om te horen die goede echo's!

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; He bah! Wat naar dat je nu weer last hebt van je holtes! Heb pas van een oom een goede tip gehad, hij had het weer van Dr. Oz (vervanger van Oprah op RTL4)..... Een neushoorn, een of ander aparaatje dat je met een bepaalde zoutoplossing moet vullen en al liggend door je neusgat moet gieten. Schijnt enorm goed te helpen!!

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    ja ik ken het die zoutoplossing gedoe, maar ben daar erg laks in. Neem zo lekker een hete douche zodat het stoomt dat helpt ook wel

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb denk ik te vroeg gejuigd :( heb bruine afscheiding :( en best veel...
    heb ik weer....

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    he balen Beckje! Ik hoop voor je dat het niet doorzet.

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik heb gebeld heb 17 maart 2d geslachtsbepaling echo... Nog 6 weken en we weten het

Becky@ bruin verlies hebben er hier meer die zwanger zijn

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop het... schijt gelijk 7 kleuren
    test vanochtend was wel duidelijker

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi dames..

Heb ffies geen zin om alles terug te lezen.. t is neit helemaal mijn dag vandaag... Wat last van onrustige darmen,, verkouden, en stijve spieren in men nek/schouder.. Magoed.. gelukkig heb ik nu lekker 3 dagen weekend :) M'n mannetje is net zo lief geweest om alles uit de babykamer te halen wat er nog stond.. zodat we morgen het oude behang er af kunnen trekken :) en dan ff datum afspreke met de vriendin van me schoonpa wanneer ze komt behangen :)

Pfuu.. zijn jullie voorbereid op de kou van vanacht en de sneeuw die er aan komt ;) ze hebben hoge verwachtingen qua sneeuw..en aangezien t int noorden begint.. en wij daar wonen.. ben ik gloof ik blij dat we alle 2 morgen vrij zijn :)

Fijne avond dames.! Tot snel.

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Och jee Beckje, hoop dat het toch mee valt!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; jij ook al niet lekker! Rustig aan doen meid, geniet van je weekend! En veel plezier met de voorbereidingen in de babykamer!
    Wij krijgen waarschijnlijk morgen in de middag pas met sneeuw te maken, dus manlief zal wel een tijdje onderweg zijn als hij klaar is met werken....Zal blij zijn als hij ongeschonden thuis is!

Deel Deze Pagina