Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik kom niet meer zoveel langs, erg druk op werk en daarna erg moe.
    Maar verder lijkt alles goed te gaan hier. Volgende week woensdag naar de verloskundige. Als 't goed is kunnen we dan 't hartje luisteren.

Waarschijnlijk gaan wij een ander nieuwbouwhuis kopen hier in de buurt. Die is al bijna klaar en wordt eind maart opgeleverd. Das al snel, maar wel gaaf!

@ Beckje: gefeliciteerd en maak je niet teveel zorgen over die afscheiding, dat heb ik echt al vaak gelezen.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    phoe hoop het maar...

3. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Oeii, ik hoop maar dat het goed gaat Beckje...duim met je mee!

4. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

@Jen: fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts mee viel. De bedrijfsartsen zijn altijd zakelijke mannen die geen emotie of mening laten door schemeren. En het is natuurlijk ontzettend K** dat je zo rot blijft voelen.
    @Lucky: balen meid. Had gehoopt voor je dat je ervan af was.
    @ LQ: jij ook al niet lekker. Veel rusten en slapen. Daar heeft je lichaam blijkbaar behoefte aan.
    @ Dotty: Nou meid dat klinkt ook niet best. Sterkte en hoop dat de medicatie aan slaat.
    @beckje: bruine afscheiding komt vaker voor. Dus blijf in jezelf geloven.

5. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Morgen even naar het ziekenhuis bellen voor de mmm, volgens mij hebben we alleen een gyn in het ziekenhuis....?

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Uhm ja Gynaecologen werken idd alleen in een ziekenhuis...

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @all
    Haha moest net zo lachen, mijn schoonzus stuurde een filmpje van mijn nichtje van bijna 4. Ze zingt nu telkens het liedje in de maneschijn. En dan ipv dikke tante Kee, zingt ze dikke tante Manon (ik dus) en houd ze echt haar armen zo dat ik heel dik ben.
    Zie je maar hoe het kan spelen bij kinderen

8. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    haha, dat is zo lief @LuckyBlue

@Jen Tjah kon niks anders vinden op internet dan alleen in het ziekenhuis..dus valt dan weinig te zoeken...

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Hahaha och heerlijk dat die kleintjes dat zo in hun leventje passen dat ze zelfs de liedjes erop gaan aanpassen! Geweldig!

@All; Esmay heeft vanmiddag bij het vriendje waar ze ging spelen een instrument bespeeld en kreeg van zijn ouders te horen; "daar zou ik maar eens iets mee gaan doen" dus vanaf volgende week zaterdag gaat Esmay waarschijnlijk op.......................Jawel; VIOOLLES!!!
    Ze heeft al langer een zwak voor dit instrument en nu dus ook zelf gespeeld en dat ging haar blijkbaar best goed af voor een eerste keer.....! Nu hopen dat er nog plaats is, heb net een mailtje gestuurd naar de muziekschool!

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; Hoe is het nu? Is het alweer minder geworden?

11. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @lucky: ik had het inderdaad ook al gelezen op Facebook. Ik vroeg al of ze tante Priscilla bedoelde maar ze bedoelde jou. Hihihihihi!!! Ik zei al dat dit al helemaal niet erg vond. ;)
    @jen: wauw wat leuk. Het schijnt dat een instrument bespelen in de genen zit. Ik hoop dat ze het helemaal leuk vindt.
    @lief wondertje: ik hoop. Dat ze meer voor je kunnen doen.

@all:hier gaat het best goed eigenlijk. Wel snel moe en weinig trek in avond eten maar al beter dan een paar weken geleden. Vannacht voor het eerst weer goed geslapen. Denk dat ik vannacht ook weer als een roos slaap. Ik heb namelijk nu WEEKEND!!en dan pieker ik ook niet zo over het werk. Morgen ga ik het een en ander regelen en bellen, strijken en huisje doen. Zaterdag eerst visite van vrienden en daarna baby shoppen met mijn vriendinnetje, zondag komen mijn schoonouders op visite. Daar ga ik maar eens volop van genieten. Maar eerst van mijn nachtrust genieten.

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dames in het hoge noorden; sneeuwt het al bij jullie???

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Pffff koop ik een cb digi met indicator. Denk is leuk... Staat er niet zwanger :( kv was gisteren wel stukje donkerder

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; Auw dat doet pijn ja....., maar bij zij de eerste ook NIET ZWANGER toen ik wel 2 streepjes op de KV had. Welke digi heb je genomen? Zonder indicator heeft namelijk 2x zoveel HCG nodig dan degene MET indicator.... Is het bruinverlies nog gestopt?

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh ik zie het al, met indicator....Tsja het kan gewoon nog te vroeg zijn... Ik hoop het voor je iig!

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Heb de huisarts gebeld. Gaan t daar wel bevestigen. vind t lastig. Bruinverlies is nog hetzelfde... ga maandag wel...

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heel goed meid! Wanneer kan je er naar toe?

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Vandaag kan ook. Twijfel. Want weet niet hoe gevoelig hun testen zijn

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Gaan ze met een gewone zwangerschapstest testen dan? Geen bloed prikken? Ik zou ze nog even bellen voor meer duidelijkheid...

Ze testen meestal bij de HA niet met heel erg gevoelige testen, daar zijn ze huiverig voor omdat het bij vroeg positief testen nog mis kan gaan.... Maar als ze bloedprikken zou ik vandaag nog gaan!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ga even een boodschapje doen voordat het gaat sneeuwen!
    Ben er strakkies weer....

Deel Deze Pagina