hmmm het zadel van mijn fiets is een beetje bevroren.......dus fietsje staat nu binnen om te ontdooien....
Ja dat snap ik! Ik heb het ook gehad en heb toen erna ook nog een kv gedaan, en de dagen erna ook omdat ik duidelijkheid wilde hebben....
ieuw sneeuw gelukkig heb ik er geen last van binnen haha maar is wel altijd leuk om naar beneden te zien dwarrelen straks komt de monteur om mijn computer te repareren *voor de 3e keer hopelijk dat ie hem nu wel aan de praat krijgt.. anders krijg ik gewoon een heel nieuw apparaat verder ben ik weer beetje tot rust gekomen. ik wacht gewoon lekker tot volgende week. test dan nog een keer en dan kan ik weer rustig slapen haha
De onderste test is niet goed te zien door lichtinval of liever gezegd; soort schaduw. maar ik zie toch op beide testen een licht 2e streepje...
Net terug van boodschapjes en de eerste vlokjes sneeuw dwarrelen naar beneden.... Zo ff Esmay ophalen voor een boterhammetje en dan vanmiddag eens lekker in de sneeuw spelen denk ik zo.....
@jen.. Hier ligt onderhand een dikke 5 cm.. Misschien ist ook welwat meer.. Heb t niet gemeten ma t heeft wel wat..
@beckje die bovenste test is echt zwanger maar misschien over 3/4 dgn met CB doen en tot die tijd met kv voor je eigen geruststelling deed ik ook hoor om te kijken of het lijntje toch wat dikker werd elke dag. Hier ook flinke sneeuw. Ga zo ff de oprit strooien en de slee uit de schuur halen. Heeft Bart in nov voor zijn verjaardag gehad dus moet de rugleuning er nog op zetten enzo. Kunnen we hem eindelijk gaan gebruiken Vanochtend bloed geprikt bij de dokter kan over week bellen voor de uitslag. Hoop eigenlijk niet dat het pfeiffer is Maar we zullen wel zien. Dat er nou zoveel sneeuw valt op mijn verjaardag is toch niet te geloven heb nog bijna nooit sneeuw gehad op m'n verjaardag alleen toen ik heel klein was
wat een hoop sneeuw nu ook in rotjeknor hele laag! ziet er wel mooi uit *verlangt weer naar de kerstboom en kerstlichtjes
Jen@ hier in Almere ook al lekker veel sneeuw ik ga zo me handschoenen aandoen en een sneeuw op maken... Becky@ bij mij was zo als bij jou eerste 2 keer de 3de dag was ie duidelijk en de vijfde dag (dag menstruatie) heb ik de dig clearblue zonder indicator positief getest had de dag ervoor bloed geprikt bij huisarts maakte veel HCG aan maar is bij iedereen anders zeker bij mij omdat ik met die stomme schildklier zit... Zit gewoon goed denk ik. We hebben besloten als ik 29 weken ben 1500 km naar Italië te rijden en terug is dit te doen denken jullie? We willen heenweg in 2 dagen doen en terugweg in 1 dag (zoals meestal bijnons)
Happy gefeliciteerd Jen@ ik ben 4 jaar geleden begonnen met viool spelen is mooi instrument maar na 2 jaar speelde ik nog te veel vals en nadat me snaren sprongen heb ik niks meer gedaan... Moet het eigenlijk weer oppakken mijn vader speelt trompet
@Happy; Gefeliciteerd met je verjaardag meid! Hoe jong ben je geworden?? @Elisatje; Nou ik doe het je niet na hoor; 1500 km.....Moet er niet aan denken! Hoop dat je tegen die tijd geen last hebt van BI of rugpijn oid, want dan is het helemaal niet te doen... Ik zeg; succes! @All; Hier ligt inmiddels ook een mooie laag sneeuw! Net even snowboots voor manlief gekocht en zometeen Esmay ophalen, ga haar snowboots maar meenemen zodat ze even een schoenwissel kan doen....
Jen@ dank je ik heb geen idee wat ik kan verwachten weet alleen wel dat we in ieder geval een annuleringsverzekering voor het geval het niet gaat lukken
@Muziek; zit bij ons best wel in de genen....Mijn ouders spelen beide verschillende instrumenten al sinds ze zelf een jaar of 5 waren. Ik heb een tijd (lekker duf) blokfluit gespeeld, maar me altijd meer op dansen gericht en Esmay heeft *het* dus ook! Maar vanmorgen, toen ik haar vroeg welk instrument ze graag wilde spelen, koos ze toch voor blokfluit..... We gaan maar even aankijken hoe zich dat ontwikkeld de komende tijd. Ze kan waarschijnlijk pas na de zomervakantie ergens terecht...
@Elisatje; Vraag even goed na of dat onder de dekking valt....,daar zou wel eens moeilijk over gedaan kunnen worden omdat het niet een geheel onzeker voorval is.....Zou er even telefonisch contact over opnemen als je weet waar je je annulering wilt afsluiten. Is zonde als je voor verrassingen komt te staan!