Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ga zaterdag naar vriendin die nu dik 30 weken is beetje zelfde postuur/leeftijd advies vragen... Moet zeggen dat ik een sterke rug heb is me eens vertelt door fysiotherapeut...

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; dat is aan de hand van je eisprong of je positieve ovulatietest? En met hoeveel dagen LF heb je dan gerekend?

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @jen, ik heb met beide rekening gehouden :) mijn LF is altijd 12-13

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Tsja ik heb niet zo'n geweldige rug en bekken, met dank aan ballet en paardrijden... En dan bedoel ik niet in de zin van zwak vwb mijn bekken, maar juist te "stevig" en ver ontwikkeld. Dat veroorzaakt meestal de problemen...

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ die dekking zou ik inderdaad even moeten controleren nog niet aan gedacht

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; enige wat ik kan bedenken is dat je innesteling lang heeft geduurd; als dat bijv. pas 5 dagen na eisprong is geweest dan kan het heel goed dat je nu nog maar licht positief test! En je kan natuurlijk traag HCG aanmaken, net als ik..... Komt vast goed! Dat streepje staat er niet voor niets lijkt mij!

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goed ik ga jullie weer verlaten en me klaarmaken voor een wandeling door de sneeuw! Groetjes!

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop dat je gelijk hebt!
    hoop ook dat het bruine spul snel ophoud. word er gek van

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zo, heb de HA gebeld... hier doen we weinig mee... en heeft me doorverwezen naar de VK. twijfel of ik nu al bel... misschien beter even afwachten hoe het verder gaat....

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Becky@ je kan de vk gewoon bellen als je dat wil

11. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Beckje nog steeds geen duidelijkheid...

Mijn man is dit weekend met vrienden naar Brugge.
    En ik ga zo met m'n schoonouders naar een klassiek concert.

Fijn weekend allemaal!

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    pfff ging net naar de wc... is nu helderrood... naja weten we ook weer genoeg... is niet meer leuk zo :(

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi Dames...

Ik doe eerst ff een berichtje posten, en daarna ga ik ALLES terug lezen.. en ik geloof dat dat nog al wat pagina's zijn ;)

Vanmiddag heb ik t kozijn voor de beebkamer hmaal verfvrij gemaakt.. heerlijk dat schuren ( dus niet ;) ) Daarna belden vrienden van me mannetje.. of we mee gingen naar "berg" n wijk verder op.. T zijn dat net kleine kinders, met de schotel, skateboard bovenkant e.d van de berg af :) Ik was hier ook altijd erg fanatiek in.. maar heb het vandaag maar op safe gespeelt.. en dus 2x van de berg af gegaan, maar dan zittend op en schotel.. dat staan en gestuntel durfde ik toch niet aan ;).. Maar was wel weer super leuk om te doen :)

Nou net heerlijke lasagne gegeten, en ik keek net naar buiten.. en wat zien ik.. Sneeuw wat uit de lucht valt... :) ( k ben dan soms als n kind zo blij haha, vooral nu omdat ik niet weg hoef naar t werk o.i.d..)

Verder voel k me eigenlijk weer beter dan 2 dagen terug en gister,, pff waren echt niet men dagen.. maarrr merk wel dat t weer de goede kant op gaat.. hopelijk blijft dit nou dus ook zo :)

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Beckje.. Pff wat een onzekerheid zeg.. eerst licht posi test.. dan bruinverlies..nu rood verlies... hoop zo voor je dat je ukje mag blijven plakken.! maar kan me voorstellen dat je de moed een btje in de schoenen zakt zo..!

@Jen.. lekker gehad in de sneeuw ;)

@lucky.. wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je holtes.. k ken het probleem.. heb zelf ook regelmatig de holtes geirriteerd of ontstoken, maar nu ik zwanger ben heb ik er gelukkig nog niet veel last van gehad :)

@beertje..wat een mooie duidelijke foto :)

@Happy.. Pff afwachten dus wat die Pfeiffer betreft.. hoop voor je dat je t niet van ze gekregen hebt.. GEFELICITEERD, Met je verjaardag..!! hoe vond Bart het op de slee ?

@Roze.. Merk indd dat men lichaam meer rust nodig is.. deze gun ik hem nu dan dus ook.. indd wat optijd na bed.. en lekker uitslapen :) En ik kan dus niet overdag slapen, heb ik nog nooit gekunt.. ( jaa als kind zijnde ma dana nie meer ;) )

@echo's wij krijgen met de 20 weken echo een 3d versie erbij.. en t fijne is dat het ook gewoon vergoed wordt door t ziekenfonds.. omdat het gw onder de SEO valt.. en dit vrouwtje doet gw standaard 3d erbij omdat ze dat belangrijk vind voor de a.s ouders :) ook laten we dan de geslachtsbepaling doen.. en wass gaan we na die tijd nog een x een pretecho laten doen..

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Heb maar mijn banner weggehaald... Gedoe zeg.... Weet ook niet wat ik moet doen....

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @beckje.. snap heel goed dat je t even niet meer weet wat je nou moet.. Maar ist echt vergelijkbaar met 'n ongesteldheid..?

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeetje Beckje da's wel behoorlijk zuur en beangstigend! Snap dat je nu even niet weet wat je hiervan moet denken..... Ik durf het ook niet te zeggen...

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Mja ik ga er vanuit dat t mis is. Kan t alleen maar meevallen...

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen: opzich wel fijn dat hij het begreep. ik hoop voor je dat je snel wat beter voelt want zo is het ook niet echt
    genieten.
    * ooh wat leuk heerlijk lijkt het mij om een instrument te kunnen bespelen maar ben obsolut niet muzikaal.

@ elisa: heerlijk dat je een goede echo hebt gehad.
    * ik ben bij mijn eerste zwangerschap rond die periode naar maastricht gereden. nou ja ik zat naast roy maar ik vond het niet te doen.
    ik werd erg misselijk in de auto. het voelde als of Logan in me buik misselijk werd van autorijden. klinkt erg raar maar kan het niet anders
    benoemen want ik was niet echt misselijk maar wel heel erg zo'n gevoel.
    daarnaast moest ik steeds plassen dus om de 30 minuten stoppen en benen strekken want ik haqd erg veel last van me heupen.
    tja het is gewoon net hoe je je voelt. maar ik vond het niks.

@puma: spannend toch een ander huis kopen. maart is inderdaad snel maar aan de andere kant wel lekker optijd voor je
    kindje. dan is alles klaar als hij/zij komt. en dat is ook wel heerlijk hoor.

@ lucky: aaah wat ontzettend lief.

@beckje: ooh meid die stomme testen ook. maar als ik zo je foto's zie dan is die van gisteren duidelijk zichtbaarder dan
    die van de 31ste. dus zou je zeggen dat het goed is.
    *nee he nu helderrood. balen meid dikke digi knuffel voor je.

@happy: jeempie dat is lang wachten voor de uitslag. ik hoop met je mee.
    * mag ik hierop uitmaken dat je jarig bent. GEFELICITEERD!!!!!

hier:
    wat een sneeur gewoon heerlijk. wat ben ik blij dat ik afgelopen woensdag toch nog een nieuw skipak voor Logan heb gehaald.
    die oude past hij nog maar net maar was duidelijk aan de kleine kant.
    nu hebben we nog ruim 1,5 uur in de sneeuw gespeeeld en sleetje gereden.
    ik had van mijn moeder een winterjas te leen gekregen en daarbij zat ook een skibroek dus ik was ook heerlijk warm.
    zo fijn dat je dan gewoon door je knieën kan gaan om een sneeuwpop te maken zonder dat alles gelijk nat is.
    nu wel ontzettend veel pijn aan me bekken. zal het wel merken vannacht.
    ben ook helemaal kapot.
    me vader belde net dat hij snert heeft gemaakt dus morgen op de slee naar me ouders en daar heerlijk genieten van de soep.
    Roy lust het niet dus maak ik het nooit zelf. gelukkig houd me vader rekening met Logan en mij en kunnen we mee genieten.

zo nu filmpje kijken met Roy lekker samen op de bank.
    fijne avond dames

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb gelukkig geen stolsels... is er dan nog hoop? gezien de negatieve digitest... die even gevoelig zou moeten zijn als de kv....
    wat zouden jullie doen? maandag nog een keer proberen te testen?

Deel Deze Pagina