@Beckje; ik durf je geen zekerheid te geven, maar alles kan.... Die digi test wel echt pas later positief dan de KV hoor! Hoop dat dat je een beetje geruststelt! Ik heb 3 dagen na mijn eerste licht positieve test de eerste digi CB gedaan en die was negatief, pas 6 dagen na de eerste test testte ik met CB positief.....
Dank jullie wel voor de felicitaties alweer 26 hele jaren vanmiddag even met de slee weggeweest en Bart bleef heel netjes zitten alleen die sneeuw in z'n gezicht vondie maar niks @beckje. Wat een vervelend nieuws maar de eerste zwangerschap hier volgens mij beertje heeft ook gebloed en dacht ook dat het over was maar het hoeft dus niet zo te zijn! Morgen nog ff kv test om te kijken of het streepje donkerder word of weer lichter is. Ik ga m'n bedje opzoeken.
@beckje ik zou je niks durven te zeggen. Ik hoop gewoon met je mee dat het goed komt. Hier ooh wat is het koud toen logan en ik beneden kwamen. 16 graden. We waren vergeten om de verwarming van de nacht stand te halen zodat het wat blijft in huis. Nou ja lekker een kop thee en voor logan pap en onder een deken naar biba boerderij kijken houden we ons lekker warm.
Zo even boodschappen gedaan nu lekker warm worden met een bortje brinta mmm dat was lang geleden. Straks met roy naar de winkel om een vloer uit te zieken. Komen me ouders even oppassen. Verder lekker niksen vandaag.
Jeetje Beckje, wat vervelend dat je nu ook roodverlies hebt. Ik blijf voor je duimen. @ Gyino, ja dan kunnen we inderdaad voor de baby komt alles afmaken en verhuizen. We hebben gister ook gehoord dat de andere huizen definitief niet door gaan, daar worden waarschijnlijk kleinere huizen gebouwd. Dus nu kunnen we dat ook opzeggen. Zo, ik ga maar eens douchen en wat doen...
Zow ik heb de ovu-testen net binnen gehad...ga et maar is uitproberen en zal der dan fotos van maken, moeten jullie et maar zeggen want ik heb er geen verstand van.. Als ik foto heb zal ik ze plaatsen...
Helaas is t toch misgegaan. Net enorme bloeding en krampen gehad denk dat ik maar even een pauze neem om t een plekje te geven... Financieel loopt ook alles in de soep... Moeten dat ook op een rijtje krijgen eerst... Is niet meer leuk zo
Jeetje Becky wat vervelend allemaal. Als er iets fout gaat, gaat ook altijd alles tegelijk fout! Heeeeeel veel sterkte.
Goedemorgen dames, Oef het is vroeg. Gelukkig mag ik nog even in me bedje liggen en manlief eruit met logan. Alleen kabouter is super druk op het moment wel gezellig. Fijne dag alle.
Ahh beckje wat k*t..!! Stertke meis..! @hier.. gister ffies heerlijk wezen schaatsen,, en straks weer ben hmaal in me nopjes haha.. misschien tot vavond.!
hey meiden even snel een berichtje afgelopen dagen even wezen sleeen met de kleine, ze vond het heeeeel even leuk en toen te koud, ookal was ze dik ingepakt in een skipak. haha heb je he als ze stukje anti/suri bloed hebben die houden niet van de kou verder gister een kast van de ene kamer naar de andere kamer gebracht, pffff was wel een gedoe want konden hem niet zo slepen wastie te groot voor, dus uitelkaar weer in elkaar, mja begin is er. Vandaag ff spullen bij ikea gekocht voor een bureautje voor mijn mannetje zijn computer en dan gaan we beginnen aan mijn dochter haar kamer. Begin is er en dat voelt wel lekker morgen weer werken, zit erg te twijfelen of ik op de fiets ga, moet naar 2 clienten en met de ov is die buurt lastig wat zouden jullie doen??
Hoi meiden, @beckje: ach meisje toch wat een drama zeg. Heel veel sterkte en een digi knuffel. @lucky: ik zou even kijken hoe de wegen zijn. Ik moet eigenlijk ook met de fiets maar ik vindt dat nu geen doen met die sneeuw. @sneeuw: ja hier ligt er uiteraard ook een flink pak sneeuw. Ik vind het ook hartstikke leuk om te zien. En geloof ook wel dat als je kinderen hebt dit helemaal geweldig vindt om van te genieten. @happy: nog van harte gefeliciteerd meis!!!! @all: gister hier de kinderwagen gehaald bij mijn vriendin gehaald!!!! Hij is echt heel gaaf!!!! Ben er zo ontzettend blij mee. En vanmorgen kwamen mijn schoonouders op visite en die hadden de familie wieg bij zich. Hij is echt super schattig. Hij moet wel even flink schoongemaakt worden maar ik heb alvast de oude bekleding eraf gehaald. En mijn tante zou hier nieuwe bekleding voor maken. Gisteren ook nog met mijn vriendin naar de kruidvat geweest. Hier waren wat dingen in de aanbieding die ik wel wilde hebben. Daarna nog even naar de babydump geweest maar niks gekocht. Wacht ff het geslacht af en dan ga ik en echt alles aanschaffen. Maar ondanks het super weekend voel ik me toch een beetje raar. Wil eigenlijk alleen maar hier mee bezig zijn. En zou het liefst nu alles al in huis willen hebben. Maar dat is natuurlijk onzin. Moet echt leren wat meer de te tijd nemen en de rust te bewaren.
@Lief wondertje.. het is indd nog geen duidelijke test.. dat klopt.. maar gewoon iedere dag blijven testen.. alst goed is ga je dan op den duur verschil zien... en t is handig om ze redelijk strak onder elkaar te plakken kan je t verschil goed zien.. @hier.. ik heb het "oeiii ik groeiii feit" men favo spijkerbroek past nie meer potverdikkies.... en k zie hier weinig buik fotos voorbij komen.. dus k dacht kom... laat ik es weer 1tje posten t/m nu Bekijk bijlage 221138 de 1e foto is van 3 wk 4 dagen,, ( m'n test dag )
Leuke foto's LQ87, je begint het al goed te zien hey En ik ga ze inderdaad onder elkaar plakken. En maak er fotos van en dan in mappen op de pc...