Ik ben niet op de weegschaal geweest meer. Ik ga ook woensdag bij de vk. Ik eet niet slecht, maar mijn buik is echt dik!!!
@Gewicht vandaag 18 weken en weeg 71 en begon met 73 dus -2 @all vanmorgen om 5 uur opgestaan om met mijn vriend mee te rijden naar werk zodat ik de auto heb vandaag, pfff was wel vroeg, maar ben wel blij dat ik die auto heb , wat heb ik het koudddd laatste dagen ook veel last van hartkloppingen, erg irritant. Had ik bij mijn dochter ook wel, maar pas in een later stadium en niet in deze mate geloof ik. Zo aan het werk dan als ik klaar ben gelijk mijn mannetje halen en vanavond lekker zelf gemaakte patatjes eten
@Lucky; Ieuw dat klinkt best eng; hartkloppingen........ En jeetjemina wat ben jij vroeg je bed uitgegaan zeg! Zwaar respect! Maar inderdaad, een auto voor de deur is wel heeeel fijn! @All; ik zou vandaag naar de KNO moeten voor controle van mijn oren, maar heb afgebeld net. Zie het niet zitten om 1 uur met de bus te reizen en vervolgens nog een kwartier door de sneeuw te banjeren voor ik er ben....en dan moet ik ook nog terug! Dus maar verzet naar 7 maart, op woensdag, dan kan ik ook manlief wegbrengen en heb ik de auto tot mijn beschikking; wel zo fijn! Had vanmorgen mail van iemand die een GE-WEL-DIGE babykamer aanbod op Marktplaats. Had er 250,- op geboden en ze gaat gewoon akkoord!! Hier een link met een foto; Marktplaats.nl > te koop complete babykamer - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten Ben er helemaal verliefd op, maar had manlief nog niet ingelicht. Wilde eerst de reactie op mijn bod afwachten. Net dus een mail met de link gestuurd en gelukkig vind hij hem ook erg leuk! Het is alleen wel een eindje rijden............112 km, maar ja............
@Beckje; zat me te bedenken dat het wellicht een optie is voor je om toch even contact op te nemen met de verloskundige. Je hebt nu, waarschijnlijk, 2 keer een VMK gehad. Uitgaande van licht positieve testen en dan toch ineens een bloeding waarna je testen omo-wit zijn.. Misschien kunnen ze iets voor je doen? Ik probeer gewoon even mee te denken hoor, als je dat niet op prijs stelt dan hoor ik het graag!
Nee geeft niet denk als het nog twee x gebeurd dat ik dan ga. Las dat het heel vaak misgaat.... baal wel... Vind t zo een onzin wat mijn vriend besloten heeft, kluspauze. Als alles goed was geweest had dat toch ook zo enorm welkom geweest.
@Beckje; oke wist niet dat je vriend tot de kluspauze besloten heeft, hij doet het waarschijnlijk met het idee dat dat beter is voor jou; misschien nog eens een goed gesprek aangaan en je gevoel op tafel gooien...? Op een lieve manier uiteraard! Hoop dat jullie er samen uitkomen en toch gewoon lekker verder gaan! Als dat voor jou gewoon goed voelt, zou ik het echt bespreekbaar maken.... Sterkte meid! Net lekker bakkie gedaan bij mijn buuffie, en nu ga ik eens even lekker het bad laten vollopen! Even heerlijk dobberen met een boekje erbij...
hij doet dat meer uit financiele gronden... maar pas zegt ie nog: dat lukt wel -.- ja ok, we zitten er zeker niet ruim bij. maar dan nog... ipv dat hij dat eerder aangeeft
Hmmm da's heel vervelend Beckje! Maar ja, een zwangerschap moet eerst nog ontstaan (en goed blijven gaan) en dan heb je nog een maand of 8 voordat de kleine er is. Ziet het toekomstperspectief er gewoon goed uit op financieel gebied? Want daar moet je naar kijken, niet naar hoe je er nu voor staat.... Tenminste als de huidige status veroorzaakt is door onverwachte tegenvallers of simpelweg te veel geld uitgeven. Van dat eerste kan je het bijtrekken de komende tijd en aan het tweede kan je iets veranderen......
hier ook niet te breed, man werkt gelukkig weer via uitzendbureau geen vetpot maar ja beter dan niks. Weet je wat ik vreemd vind? krijg ik net een nota van mijn verzekering dat ik labonderzoek kosten moet betalen, dat is het bloedprikken via de vk, ik heb dat bij bart ook nog nooit betaald? dat hoort toch bij de vk zorg? vind het zo stom moet je nu ineens zelf betalen heb al gebeld maar tis echt zo. En ik hoop wel dat ze het bij deze nota laten want het was niet mijn probleem dat ze per ongeluk te weinig hadden afgenomen waardoor ik nog een keer terug moest, ben echt beetje boos, verzeker je jezelf goed kan je nog alles betalen, stom gedoe.
@jen helaas is dat iets waar ik geen zicht op heb. geld uitgeven doen we alleen maar aan eten, vaste lasten en testen
Becky@ is lastig als het financieel tegen zit, ik ken genoeg mensen die heel krap zitten en toch kinderen krijgen... Jen@ hier van 57,5 naa 54,5 kilo ook ik beweeg niet/weinig maar eet wel heel weinig gaat weer niet goed sinds we terugzijn van wintersport ga vanavond blokje om lopen als hij het eten maakt... Hier@ bezig met behangrestjes eraf halen
Mijn vriend twijfelde in het begin ook een beetje of we het nu wel of niet zouden doen, maar uiteindelijk was hij het met me eens dat het sowieso nog minimaal 9 maanden zou duren, mocht het toen meteen raak zijn... @hier...Me ovutest word ineens veel lichter... gisteren zag je nog het streepje, vandaag is tie zo goed als weg Ik zie maar een heeeeel vaag streepje.
@Liefwondertje; dat kan hoor, toch gewoon even blijven doortesten! Heb dat zelf ook een keer gehad.... Heb je al een afspraak bij de Gyn?
Ik blijf ook wel doortesten ga gewoon het maandje rond tot dat ik het gevonden heb. Maar ik had juist verwacht dat het steeds donkerder zou worden ipv lichter
@Financien; toen wij voor onze eerste gingen zaten wij ook helemaal niet breed! Maar uiteindelijk gaat het steeds beter. Toen Esmay 1 jaar was hebben we nog een financieel dieptepunt gehad; toen echt geld moeten lenen bij mijn ouders om rond te komen.....Nu gaat het beter en beter.... Het komt, als je er bewust me bezig bent, echt wel goed! (uitzonderingen daar gelaten, maar dat is meestal pure overmacht)
Hee meiden, @beckje: dat is een flinke tegenvaller meis. Ook dat je vriend er zo over denkt. Was hij de tegenvallers misschien ook beu. Weet niet of dat er mee te maken heeft hoor. Mijn vriend is nml ook onduldig (ik ook) als het niet gaat zoals hij had bedacht. @jen: wat een gave kamer!!!!! En zeker helemaal niet duur. Heb je je oude kamer al verkocht? @gewicht: ik woog voor de zwangerschap 83, nu 79. Beweeg inmiddels ook niet regelmatig. Als het lukt ga ik fietsen maar dat is nu met dit weer ook niet. @lucky: dat zou ik er op het moment ook voor over hebben om de auto te hebben. Gelukkig kan ik vaak wel de auto meenemen en anders brengt en haalt hij me op met dit weer. @lief wondertje: hè balen meis. Hoop dat je hem toch snel gaat vinden. @financien: wij zitten hier ook helemaal niet breed. Vriendlief is net anderhalf jaar bezig met zijn bedrijf opzetten en sinds 1 jaar begint dit een beetje te lopen. Maar bij ons is de toekomst dus ook erg onzeker. We kunnen elke cent gebruiken. Zo moet ik bijvoorbeeld wel 4 dagen blijven werken anders wordt het wel heel krap. Daarnaast is hij ook nog aan het afstuderen. Sterker nog zijn eindpresentatie is in juli/augustus @elisa: heerlijk zeg als je man dit ook heeft. @all: Gisterochtend had ik ook een enorme dip. Kon wel janken om een poep en een scheet. Gelukkig trok dit met een productieve dag weg. Vannacht weer erg slecht geslapen, dus nu weer erg moe. Zin in morgen in de afspraak bij de vk. Weer even naar de hartslag van de kleine luisteren. Is alweer te lang geleden. Vrijdag is helemaal spannend.
Heyhey meiden!! Terug van een weekendje zeeland..! Heerlijk gehad.. beetje jammer van die rotsneeuw vrijdag.. zijn 7 uren onderweg geweest om er te komen!! En naar huis gister 3 uurtjes..! Maar heeeerlijk bij kunnen komen zo met zijn 2(en een half)jen..! Heb niet alles bijgelezen.. sorry... heb er de puf niet voor.. vandaag weer gewerkt en ben echt dooooodop! Zal zo even aardappelen schillen nog.. en dan doek niks meer! @Financiën... ik zit in precies hetzelfde schuitje als RozeBloem! Vriendlief is nu sinds 1,5 jaar voor hemzelf bezig.. en het gaat goed...! Maar jah.. zal ook 4 dagen MOETEN blijven werken voor wanneer het met zijn bedrijf minder gaat! We hebben het ook niet superbreed... probeer zo weinig mogelijk van de 'zakelijke' rekening te gebruiken.. maar soms ontkomen we daar echt niet aan..! En ook ik geef geen 'extra' geld uit aan dingetjes...! Ja nu weekende weg geweest maar soms moet je dat echt gewoon doen.. anders trek ik het helemaal niet meer... zien we mekaar nooit! Ons mannetje was ook heeeeerlijk aanwezig savonds voordal als ik op de bank lag..! Vriendlief heeft hem ook voelen schoppen!! En buik vliegt af en toe op en neer door al dat getrappel!! Wat een heeeeeeeerllijk gevoel!! Zo... zal nu eerst met t eten bezig en dan even niks meer.. ben bekaf! Nog even een buikfoto van afgelopen zondag.. dus bij 23w2d ... en 1 van mijn uitzicht..!
Wauw!!!! Beertje dat begint al een echte buik te worden. Mooi hoor!!!! Ik stort maandelijks wel het "salaris" van vriendlief op onze gezamenlijke rekening. Maar dat doe ik zo min mogelijk. Ben sinds deze maand wel weer begonnen met sparen. We moeten toch weer wat gaan reserveren.
Wat een schattig kamertje Jen. En wat een mooie buikfoto's. Ik heb er nog geen 1 gemaakt. Ga ik dit weekend eens doen. Financieel gaat het bij ons sinds een maand of 3 best goed, dus dat is wel fijn. Sorry dat ik er zo weinig ben. Met mijn zieke man thuis blijft er weinig tijd over.
Goede morgen dames, Vandaag weer een dagje school. Ben benieuwd hoelang ik er over ga doen om van almere naar amsterdam te komen. Heb gisteren wel alles gelezen maar geen oud om te reageren. Mooie buikjes voorbij zin komen en ook een mooi kamertje. Fijne dag