Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    Balen meis van het kamertje, maar is idd niet handig als het niet uit elkaar kan.
    Wie weet kom je nog een andere tegen die je leuker vind en meer in de buurt is

@beckje
    Kijk dat is leuks nieuws en dan idd hopelijk snel zwanger raken!

@all
    Sta nu op de bus te wachten, hoef maar 2 uurtjes vandaag en dan weekend. Ben ik echt aan toe
    Zaterdag 5 verjaardagen, overdag naar playcity viert er 1 zijn verj en in de avond de anderen, weet nog niet of ik ga heb echt behoefte aan rust

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha inderdaad!

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje;dat is fijn om te lezen! Ik zeg; veel klusplezier!!

@All; ik ga zo eens een beetje voorzichtig aan rommelen in huis. Wordt echt gestoord van het stilzitten! Manlief kwam gisteren met een heeeel lief voorstel waar ik waarschijnlijk wel gebruik van ga maken. Mijn moeder en zusje gaan de eerste week van mei naar het vakantiehuis van mijn ouders in Frankrijk. Manlief stelde voor dat ik eens moest vragen of ik samen met Esmay mee kon! Kunnen mijn moeder en zusje helpen met Esmay vermaken en ik kan lekker wat rust pakken...... Mijn moeder vond het ook een goed idee, maar we moeten nog even gaan kijken of dat het, praktisch gezien, gaat lukken. Met z'n vieren in 1 auto, ook nog 2 honden mee en dan moet er nog ergens bagage in............. Zou wel heeel lekker zijn!!

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zit me suf te zoeken naar hoe lang ik nu zwanger ben. Gisteren is er totaal niet meer naar de termijn gekeken! Vrouwtje zei van te voren al dat ze daar niets meer aan gingen doen.....
    Ik vind dat wel heel apart, want mijn VK zei juist dat de termijn bij 9 wkn niet goed te bepalen is en dat ze bij de 12wkn echo daar opnieuw naar zouden kijken....

De foetus was gisteren 7,6 cm groot en als ik met die lengte ga googlen kom ik toch echt uit op bijna 13 weken zwangerschap!
    Zal ik de VK erover bellen en kijken of ik er nog een nieuwe echo uit kan trekken??

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    goede morgen dames,,, ik heb eens lekker voor mezelf en me beeb gekozen... Gister last van mn rug en erg moet. Vannacht slecht geslapen,, dus me vanmorgen ziek gemeld.. Fr rust, ben bang dat als ik dat niet doe ik er langer last van heb en k me misschien nog minder fit ga voelen.. Moet eigenlijk vrijdag en zaterdag ook.. Ma denk dat ik dinsdag weer begin met frisse moed :) me mannetje zei ook, schat ik sta achter jou keus :)

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; Heel verstandig meid! Lekker uitrusten......

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    thnx jen :) net nog even weer heerlijk geslapen,, nou lekker op de bank tv kijken.. En verder vandaag helemaal niks :)

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou net toch maar even de VK gebeld, met een lengte van 7,6 cm ben ik zeker 13 weken zwanger! En had ik dus al die tijd al gelijk.... De echoscopiste staat bij hun al bekend om haar heerlijke manier van doen en communiceren. Ze adviseerde me om een klacht in te dienen...., maar ja; wat schiet ik daar mee op? Heb daar allemaal niet zo'n in eigenlijk...

We gaan iig volgende week woensdag bij de VK nog eens goed kijken naar de uitgerekende datum, maar die wordt dus zeer waarschijnlijk aangepast naar 15 augustus....

Zo en nu ga ik echt even iets in huis doen, want ik zit helemaal in te kakken hier! Tot later...

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen.. geeft je wel een goed gevoel denk ik dat je de vk ff gebeld hebt of niet ? is 15 aug dan ook ongeveer de datum waar je eerst op zat of niet .. ? Wel apart dat ze die echoscopiste daar zelf niet op aanspreken of er iets mee doen als ze der wel bekend om staat om sleche communicatie..

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; Dat is nog 2dagen vroeger dan waar ik eerst zelf op uitkwam zelfs.... Vruchtje is nu 7,6 cm, toen ik dat tegen de VK zei, riep ze meteen dan ben je zeker 13 weken! Hun spreken ze daar zelf niet meer aan omdat ze daar al bekend staan als zeurkousen; hechten heel veel waarde aan een goed berekende uitgerekende datum. Het heeft niet veel indruk meer als zij bellen en dus vragen ze nu de zwangere om zelf contact op te nemen.

11. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen.. ahh zo.. naja wel fijn dat je VK er zo op reageerde en je daardoor wel gewoon op de 13 weken zet :)

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ga eens even een nieuwe coole banner uitzoeken en het lijstje aanpassen! Heb niet zo'n zin om te ruimen/ poetsen vandaag...
    Beetje hoofdpijn ook dus ik hou het maar gewoon lekker rustig!

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Haha.. schiet lekker op he zo in huis Jen ;) Ik had gister grootste plannen.. maar is ook weinig van gekomen qua schoonmaken (A)

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons lijstje!!!!!!

Februari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012
    lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ???

Maart
    Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 15 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 10 februari geslachtsbepaling
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo
    Roze bloem--> 22 maart afspraak vk
    Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Toch het vrouwtje van de babykamer weer gemaild.....vind hem zo leuk; ben er gewoon verliefd op! De reis duurt iets minder lang dan ik verwacht had (scheelt een half uur!) en heb nu een voorstel met een wat alger bod gedaan ivm huur aanhanger...
    Nee heb je, Ja kan je krijgen...., toch?!

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh ja iemand vroeg nog of ons oude kamertje al verkocht is, maar dat is helaas niet het geval! Mocht iemand hier interesse hebben dan wil ik wel zakken met de prijs..... als vriendendienstje......

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jen, wat is dat nou........zijn we niet meer op dezelfde dag uitgerekend......wat een domper ;)
    Maar serieus: fijn hoor dat het nu wel klopt. Want jij wist inderdaad ook al een week eerder dat je zwanger was en het moet wel kloppen voor je gevoel!!

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames

vandaag een dagje rustig aan doen.
    vanochtend eerst naar mensendieck geweest heb oefeningen gekregen. nu goed volhouden ben erg slecht met dat soort dingen.
    daarna lekker met Logan de was gedaan. 2 super volle manden weg gevouwen en logan lekker naast me gespeeld.
    keuken is ook al gedaan.
    daarna zijn we samen op de bank in slaap gevallen. logan slaapt nog ga hem met 30 minutjes weer wakker maken.
    kan ik even wat huiswerk doen.

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

:D :D :D :D (ach als jij nou 3 dagen eerder en ik 4 dagen later beval (ofzoiets) dan komt het goed!) :D

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zo heb weer ovutesten besteld. ook gelijk zw. testen erbij. hopen dat het gelijk weer raak is en ook blijft waar het zou moeten blijven :D

Deel Deze Pagina