Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ roze: ooh spannend heel veel plezier. ga de hele dag het forum in de gaten houden. hoe laat ga je ongeveer?

ik wil ook weten wat het wordt. nog 14 dagen ff volhouden.

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    heb je een voorgevoel Gyino?

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Hahaha begint de nesteldrang en stress toe te slaan?! Wat gaaf dat je kabouter al zo goed voelt; ik kan niet wachten tot het hier duidelijker wordt! Als ik in bad lig en mijn handen op mijn buik leg voel ik het ook al wel wat bewegen, maar nog lang niet zo duidelijk..... Ennuh een goeie mop...............uhhhhh......die heb ik ff niet zo 1,2,3...... :D

@All; meiden ik ga zo afsluiten en mijn bed opzoeken, vandaag een hele slechte dag gehad qua hoeveelheid energie en daar moet ik maar eens even gehoor aan gaan geven! Fijne avond allen en tot morgen!

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ dotty: ja ik denk zelf een meid. maar dat had ik ook bij Logan dus vertrouw daar niet echt op. :)

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, ik durf ook niet op mijn voorgevoel te vertrouwen. Ik dacht eerst heeeeeel sterk een jongen, maar nu twijfel ik. In mijn omgeving denkt iedereen een meisje. Gelukkig heb ik geen voorkeur :) . Maar ik vind het wel spannend. Vandaag was ik even bij de prenatal en heb een lief unisex pakje gekocht. Maar wat zou ik graag echt gericht op geslacht willen kopen zeg.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Geslacht; ik heb al 3 keer bij de Prenatal met zo'n unisex pakje in mijn handen gestaan (en ik weet nu al dat Dotty heeft gekocht wat ik al 3 keer vast heb gehad.....) maar heb het iedere keer teruggehangen omdat ik echt op geslacht wil shoppen.....

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    HEY MEIDEN

even snel hoor

@hartkloppingen
    aande vk gevraagd en zegt is echt een zwangerschapskwaal
    maar doe het gewoon rustig aan, maar gekke is als ik bezig ben heb ik er niet echt last van, meer als ik in rust ben

@geslacht
    ben wel benieuwd hoor bij iedereen, haha vind zo spannend wat iedereen krijgt

@negenmaandenbeurs
    ik ga ieder jaar (combi huishoudbeurs) en ik zou wel genoeg hebben aan die tijd, maar ik doe dan ook alleen rondneuzen en niet echt zitten voor shows of iets dergelijks

8. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, ja die kans is groot Jen. Maar ik heb dan ook al 3 unisexpakjes gekocht. Nu moet ik echt stoppen, want ik wil straks echt stoere jongens- of lieve meisjes kleren. Maar de verleiding is zooooo groot.

Ik ga lekker slapen. Truste allemaal!!!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; het is vast iets met uiltjes....??? :D
    Welterusten meid!

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Mijn buurvrouw is me weer aan het stalken.....:x

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Huh wat doet ze dan?

Ff ego momentje: heb nog steeds krampjes en last van mijn rug... Maar als je eerst posi test en dan dag of 2 a 3 later nega... Is er echt niets meer toxh... Pfff
    Baal er zo verschrikkelijk van. ga gelijl weer hopen dat er toch iets zit. Terwijl dat niet kan na de nega testen en bloeding :(

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Gisterenavond een vervolg berichtje vergeten neer te zetten, het was meer een geintje om ze ff te laten schrikken....hahahaha...... Zag haar online in ons topic; dus dat eens even kijken hoe snel die op de kast zit....

13. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Zo hier gaat het weer wat beter als gisteren, sliep heel snel.

@all: ik heb om 12.00 de geslachtsbepaling. Maar het is wel even (30 min) rijden denk ik. Dus ik zal zo snel mogelijk plaatsen wat het is.
    @9 maanden beurs: ik ben nog nooit op de 9 maanden beurs geweest maar wel de vorige keer op jonge gezinnenbeurs. Daar hebben wij heel de dag over gedaan. Ik kan niet een hele dag achter elkaar lopen dus moest tussendoor even zitten.
    @uni sex kleren: ik heb me ook nog ingehouden hoor jen!!!!! Ik heb 1 shirtje gekocht en daar stond op: "mijn grootste sponsor is opa". En daar heb ik een foto van gemaakt en naar mijn vader gemaild en Arjen naar zijn vader. Die vond ik zo grappig. Die kon ik niet laten liggen. Maar daarom wil ik straks wel even shoppen. Heb nog bonnen van de prenatal dus dat komt wel goed :D:D:D
    @beckje: jeetje dat is lastig meid. Zou ook erg in de war raken met jou cyclus. Je hebt toch testen van zw en Kids? Zou ik straks gewoon even een testje er tegenaan gooien als ik jou was. Zo blijf je in onzekerheid zitten.
    Sterkte meid.

Verder weet ik even niet meer waar ik op moest reageren :):)

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames.

Vandaag laatste dagje en dan heerlijk weekend heb er zin in.
    Hopelijk gaat het niet te hard waaien en kunnen het graffiti afmaken.
    Hoop het echt.
    Ga van het weekend kijken voor een klein fototoestel. Heb hem hard nodig voor me werk en.school maar wil natuurlijk ook van ons mooie kaboutertje wel 1000 foto's maken.

Oké hier is me halte spreek jullie snel. Fijne dag.

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @beckje
    idd erg vervelend die onzekerheid, misschien ook een keer een vk vragen over je situatie wat zij er van zeggen

@roze bloem
    spannend!!!! ik ben echt benieuwd

@gyino
    succes met werken en graffiti wat leuk!

@prenatal
    ik moet straks de stad in om kadotjes te kopen en ga denk ook even snel de prenatal in en de name it
    Misschien neem ik zondag mijn oma mee naar alexandrium, daar zit een hele grote prenatal, is ze er even uit en dat vind ze altijd leuk die dingetjes kijken.

De losse rommel heb ik opgeruimd vanmorgen, zo stofzuigen en dweilen en dan een taart maken. Mijn vriend heeft het beloofd mja dan moet ik natuurlijk wel 'helpen'

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vandaag gebeld door werk moet vanmiddag misschien naar Tilburg (vanaf Almere) en volgende week 2 dagen in een privekliniek werken in Eindhoven dat wordt kmertjes... Zo zin om te werken...

17. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    It's a boy!!!!!!!!

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

JOEHOE!!! Gefeliciteerd Roze en Roze man met jullie toekomstige zoon!!!

En nu lekker shoppen! Heel veel plezier!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik voel me vandaag geloof ik ook iets beter, maar neem meteen weer teveel hooi op mijn vork.... Ik leer het ook nooit ;)....

Vanmorgen alles schoongemaakt beneden, ramen achter gezeemd en wasjes gedraaid. Moet zo nog even stofzuigen, maar dan kap ik er mee! :p

Wordt binnen nu en een uurtje ook nog gebeld door mijn teammanager; gewoon ff bijpraten.... Breng jullie straks op de hoogte!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons lijstje!!!!!!

Februari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012
    lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ???

Maart
    Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 15 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Happygirl86 --> 10 februari 2e afspraak vk
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige
    Roze bloem--> 10 februari geslachtsbepaling
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (met 15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo
    Roze bloem--> 22 maart afspraak vk
    Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

@Roze; aan jou de eer om er nog een blauw regeltje bij te maken!!

Deel Deze Pagina