gefeliciteerd met jullie zoontje heb nog keertje getest. omowit, dus het is gewoon weg en gaan vrolijk door naar ronde 8
@roze.. Gefeliciteerd met julle ZOON..!!! de jongentjes zijn al wel in de meerderheid hier zal mij benieuwen wanneer de eerste meid er bij komt...
Gefeliciteerd rozebloem en man natuurlijk!! Al 3 jongetjes hier. Wanneer eerste meisje? Wie is de Volgende met geslachtsbepaling. Kga zo eens even kijken
Ik ben de volgende dus hoop de eerste roze te zijn maar we zullen zien nog 1,5 week. En dan nog moet hij het wel kunnen zien met 15w3d hoop dat het duidelijk is en de baby er goed voor ligt. Morgen gaan we dagje winkelen in Almere. En daarna nachtje in hotel slapen! Bart gaat logeren kijk er wel naar uit. Even geen kind sinds ik zwanger ben vind ik het extra moeilijk heb niet echt de puf meer en laat bart lekker zijn eigen gang gaan. Handiger alsie wat onder was geweest maar ja gaat ook wel weer over! Heb net gebeld uitslag pfeiffer was positief het is alleen al bijna uit mijn bloed. Is waarschijnlijk maand of 3 geleden geweest en ik dus maar denken dat het bij de zwangerschap hoorde. Maar ja is gelukkig ook weer over.
@happy; raar dat ze zeggen dat het bijna uit je bloed is, want dat kan helemaal niet. De antistoffen voor pfeiffer verdwijnen namelijk nooit meer! Heb het zelf gehad toen ik 11 was..... Toen ik 2 jaar terug ook weer last kreeg van pfeiffer achtige klachten ben ik naar de huisarts gegaan met verzoek daarop te testen en kreeg bovenstaande toen te horen.
hoe het precies zit weet ik niet, het schijnt dat er een andere stof in je bloed zit tijdens pfeiffer dan na pfeiffer en daaraan kunnen ze het dus zien. geen idee, ik doe er niks aan maar ja morgen lekker dagje uitwaaien
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ??? Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 15 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
@Happy; Ik ga het lijstje ook weer aanpassen hoor....hahaha...Zo zie je hem nooit en zo 2 keer op 1 pagina! Veel plezier jullie saampies! @All; ben net gebeld door de verloskundigen over de uitslagen; alles is DIK in orde!! Op Down; 1: 11.501 Trisomie 18: 1:27.000 en die andere 1:65.000!!! Er is afgelopen woensdag blijkbaar toch gemeten voor de termijn, echoscopiste heeft daar alleen niets over verteld tegen mij. Zit vandaag op 12 weken en 4 dagen! Dus 3 dagen terug ten opzichte van de datum die ik in eerste instantie zelf uitgerekend had.... Ik ga mijn banner dus maar weer eens aanpassen... Het lijstje pas ik ook weer even aan.........
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ??? Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Roze; ik heb jou weer oranje gemaakt zodat je zelf de eer hebt jouw regel blauw te maken...
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ??? Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze bloem --> - 1e kindje - uitgerekend: 25 juli 2012 bv- kraamhotel LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 29 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
Zo heb hem aangepast hoor. Duurt altijd ff bij mij. Ik moet hem altijd nog 3 keer wijzigen. Thanks jen!!!!! Heeft toch wel wat om het zelf zo neer te zetten. Ik zit echt op een Blauwe wolk . De echo was ook zo duidelijk. Ik heb de foto's op papier, op schijf en een dvd met de hele sessie. Zo gaaf!!!!! En het was echt een super lieve vrouw. Dat vonden wij echt ontzettend fijn want met de NT meting hadden we echt een B***. Dus dit was heel prettig! We kunnen alles nog een paar keer terug kijken.
Wat fijn roze bloem dat het een fijne echo was al wat blauws gekocht? Heb net wij jonge ouders binnen met 9 maanden beurs aanbiedingen, ik ga zeker naar de modeshow en twijfel of ik voor starterset borstvoeding met handkolf of de elektrische kolf zonder flesjes enzo... Weet niet hoe groot de kans is dat borstvoeding niet lukt wat doen jullie?
Gefeliciteert rozebloem!!!! We kunnen hier straks een voetbalelftal vormen met alle stoere jongetjes @Elisatje: heb jij een abonnemenet op wij jonge ouders? @jen: je hebt wel een productieve dag gehad zeg! Maar let inderdaad wel goed op jezelf.
hey dames, sorry dat ik ff niet mee klets, maar vind dat ff lastig omdat jullie al een stukje verder zijn.... maar ff update...vanaf vorige week donderdag 2 februari ben ik aan het ovulatietesten..maar ZONDER resultaat...hierbij het fotootje...graag jullie mening.... gister had ik best veel last gehad van mn onderrug en onderbuik....wel geklust...vandaag mn onderrug nog lichtelijk gevoelig....en ik heb eergisteravond en gisteravond voor het naar bed gaan bij het afvegen mini mini beetje bloed gehad...eergister beetje roodachtig en gister bruin..echt heel klein streepje...beetje vreemd... verder blijf ik overdag erg weinig eten omdat ik geen behoefte heb daaraan..nu wel express wat meer gegeten....en blijf wat licht weeïg omdat ik al die lichamelijke gevoelens had zeg maar, heb ik om 13.25u een extra test gedaan...en die zie je hieronder...de onderste van de reeks....we blijven nog maar ff om de dag klussen..weet het anders ook niet...nu om 17.30u weer getest en zie het resultaat...de vinkjes zijn wanneer we hebben geklust....ik wordt er stiekem beetje moedeloos van..ik heb al een nieuw pakketje ovutesten en zwtesten besteld....kga nog minimaal tot zondag doortesten..maar weet niet of het zin heeft....temp heb ik niet gemeten, alleen vanmiddag om 17.45u 37.5 graden maar dat is niet relevant omdat ik het nooit meet..dus daar hecht ik geen waarde aan.... HELLUP!!!!
heb even snel gelezen hoor, ga het zo goed doornemen @elisatje kolven zeggen ze kan je beter pas kopen als je zeker weet dat de borstvoeding lukt @all ik zit ook op de WIJ boekjes te wachten ivm dat beursboekje als 1 van jullie hem niet nodig heeft zou ik er graag 1 ontvangen
@spannend: ik snap heel goed dat je het hier even lastig vindt! Ik zie geen testen bij je post. Kan je die nog opnieuw plaatsen? @all: ik wil ook het blad wij jonge ouders. Ik ben naar de site gegaan en mijn gegevens zijn wel bekend staat daar, maar ik heb nog nooit een blad ontvangen. En ik kan pas maandag tot 12.00 uur bellen. Ontvangen jullie hem wel allemaal?
@spannend ik zie geen foto's, wel lastig hoor en begrijp dat het lastig is om hier mee te kletsen omdat we in een andere fase zitten maar we hebben altijd nog in de andere fase ook gezeten dus kan je altijd je dingen bij ons kwijt hoor!
Ik heb me vorige week aangemeld voor blije doos bij prenatal en vandaag wij tijdschrift van Jan/feb gehad met boekje voor beurs, tot baby 1 jaar is is het gratis stond in de brief