Wil zeker een handkolf of elektrische al hebben het helpt namelijk ook om borstvoeding op gang te helpen heb ik gelezen en vind flesje geven ook leuk, zeker ook voor me man...
Spannend@ zie overal wel streepjes maar toen wij ze gebruikte was de controlestreep en teststreep dezelfde kleursterkte zou nog even doorgaan, weet niet hoe het de vorige keer bij jou was?
Ik heb even een mailtje gestuurd. Ik heb me al een paar weken geleden opgegeven voor de dozen, maar geen tijdschrift ontvangen. @Spannend: je testen zijn inderdaad nog erg licht. 4/2 sn 52 was hij wel al aardig donker, maar nog niet positief. Maar niet moedeloos worden. Hij kan ineens heel snel positief zijn!!
kzit nu sterk te denken dattie dan tussendoor is geweest rond 4/2 en 5/2....in oktober toenk zwanger werd en januari na mn miskraam had ik echt een knaltest...wastie duidelijker dan de controlestreep..dus het werkt wel bij mij..zit nu op dag 18..dus opzich nog geen man over boord, maar nog nooit zo laat mn ei gehad....en weet niet tot wanneer ik moet doortesten, aangezien mn streepjes wel wat lichter worden hè.... ben me net toch misselijk geworden bah bah....
Goed Dotty dat je gemaild hebt... Heb zwanger special tijdschrift weet niet of die van etos of babydump is
@Wij; ik heb een aantal weken geleden al een tijdschrift ontvangen. @Dotty; goed dat je gemaild hebt!! @Lucky; ik zal even voor je kijken of ik het beursboekje nog heb... Zo ja stuur ik je even een PB! @Elisa; nog gewerkt vandaag??
@Spannend; hij wordt nu wel weer veel lichter dan de afgelopen dagen.... inderdaad 4/2 en 5/2 het donkerst tot nu toe.... Zou nog even doorgaan met testen en klussen.
Nee helaas niet maandag misschien naar Tilburg moet daar op eerst op gesprek voor ik de opdracht krijg omdat het via een ander bureau gaat zou eventueel woensdag en vrijdag kunnen werken
@Kolven; ik zit er ook wel aan te denken om meteen een kolf in huis te halen, maar je kan ze ook huren via een thuiszorgwinkel! Dus ik denk dat ik dat in eerste instantie ga doen, mocht het dan allemaal lukken met de borstvoeding kan ik er altijd nog 1 gaan aanschaffen. Ik ga wel voor elektrisch en waarschijnlijk die van Difrax...
@jen thnx! @spannend kan best zijn dat je een lange cyclus hebt nu ik heb een keer bij mijn dochter een cyclus gehad van 44 dagen nou dan is je ei pas ongeveer rond dag 30 dus nog even aankijken @borstkolven ik zat ook wel te twijfelen om te kopen, maar wil eerst kijken of het echt lukt en er zijn zat aanbiedingen dus kijk tegen die tijd wel
maar ff een tipje gevraagd...dan moet ik dus nog bijna 20 dagen door blijven testen..daar wordt ik wel een beetje moe van..tis zo'n sleur om steeds niet te drinken en dan na zoveel uur te testen sorry als ik overkom als een zeurpiet... enne, alstie steeds lichter wordt, zou mn ei dan niet al zijn geweest? MOET je persee een knaltest hebben in een cyclus? of kun je die knaller ook missen omdattie tussendoor komt?
@spannend: je weet niet hoe lang je door moet testen. Misschien is hij volgende week ineens wel positief. Zou zo kunnen. En ik lette nooit op mijn drinken. Ik testte elke dag als ik uit mijn werk kwam en ik vond hem wel gewoon steeds (veel of weinig gedronken). En je kan zeker een positieve test missen doordat hij tussen twee testmomenten is geweest.
@spannend: ik denk dat ik niet de aangewezen persoon ben om je te helpen bij ovu testen. Heb ze zelf maar 1 maand gebruikt . Sorry! Maar ik sluit me verder wel aan bij wat de rest zegt. @wij: die heb ik ook al een paar weken geleden gehad. Kom er alleen steeds niet aan toe om mijn boekjes te lezen. @borstkolven: een goede vriendin van mij heeft met twee kinderen borstvoeding gegeven en weet er ook echt veel van. Zij heeft zelf een hele goede elektrische kolf. Ik mag tegen die tijd die van haar lenen om te kijken of het lukt. Dan kan ik er daarna zelf 1 kopen. Of ik koop die van haar over. Ik wil er nu niet gelijk 1 kopen omdat ik niet weet of het wel gaat lukken en dan vind ik het zonde van mijn geld. @elisa: ja ik. Ben vanmiddag gelijk naar de prenatal geweest. Had nog 1 bon liggen en een VVV bon dus heb gelijk een aankleedkussen+ hoes, starter set met 4 flessen van advent, 1 romper, 1 box pakje, spijkerbroeken en blousje. Echt super cool!!!!
@spannend ik wil ook niet negatief doen hoor er over, maar ik bedoel maar dat een cyclus soms raar kan lopen. met ovtesten heb ik totaal geen ervaring dus kan je daar verder geen advies voor geven @roze bloem zozo al lekker geshopt, ik ga op de negenmaandenbeurs me eerste dingetjes doen en hoe reageerde je ouders/schoonouders?? @beursboekje het boekje schijnt precies hetzelfde te zijn als die ze op de beurs geven, maar toch zou ik het fijn vinden als ik het alvast had @all zo de taart is klaar, pfff had totaal geen zin, mja belofte maakt schuld ga nu me bed in en morgen een drukke dag
@Lucky; ik kan mijn boekje helaas niet meer vinden.....denk dat ik die meteen bij het oud papier heb gelegd omdat ik toch niet ga....Sorry!
@roosvice laxo: weet niet meer wie het vroeg een.tijdje terug maar ik vind het erg lekker. Is wat zoetig. Maar drink al me hele leven roosvice dus ben de smaak gewend. @ roze: gefeliciteerd met je zoon. Heerlijk hoor. Misschien je naam veranderen in blauwe bloem? @ spannend: als ik zo kijk zo ik de 4de de meest positieve vinden maar echt knallen zoals ik ze wel eens heb gezien doet hij niet. Maar was dat ook niet zo toen je zwanger werd? @ wij boekjes: mmm ik heb ook nog niks ontvangen en toch al een maand geleden aangemeld voor de blije doos. VIA hun gaat dat toch? Wel raar bij logan kreeg ik echt heel veel en nu bijna niks. Hier een lekker zaterdag. Net kunnen uit slapen. Straks met mijn ouders naar me oma en opa in vlaardingen. Fijne dag alle.