Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    Geeft niet hoor, hoorde dat je het zelfde boekje op de beurs krijgt
    Baal alleen dat ik nogsteeds die wijboekjes niet heb ontvangen terwijl ik in dec ofzo al heb aangemeld

@gyino
    Hier ook al lang de dozen aangevraagd, maar de boekjes nog niet ontvangen
    Dus heb een mail gestuurd hoe dat zit

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik ook Lucky! Ik wil zo graag wij ontvangen. Ik hoop snel iets te horen op mijn mailtje en dan hoop ik ook nog het blad van januari december te kunnen ontvangen.
    consumentencontacten@wij.nl (dit is het email-adres als je wil mailen).

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Raar dat de ene wel ander niet krijgt, ik krijg ook veel emails van wij binnen...

4. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @wij boekjes.. Ook ik heb de eerste gisteren ontvangen.. Kan het miss wat e malen hebben met t feit dat jullie de 2de beeb krijgen, en wij de 1e..

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ wij boekjes. LQ ja misschien dat het er mee te maken heeft. Zal zo eens kijken in de brievenbus die hangt buiten dus vergeet hem wel eens te oefent
    Over de mails die krijg ik wel elke week sinds ik aan gemeld ben. Raar. Komt wel goed.
    Vanavond maar even de kaarten voor de beurs kopen vergeet het steeds.

Zo nog net gegeten nog even spelen enu dan lekker samen in bad met logan.
    Hij heeft op de terug weg geslapen in de auto dus maar even iets later naar bed.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; nee hoor daar ligt het niet aan, want Dotty krijgt ook haar eerste kindje.....

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Aangezien wij nog geen reactie hebben gehad op die ene babykamer ben ik ook alvast verder gaan kijken. Hadden een leuke kamer gezien, veeeeel dichter bij huis! Gemaild dat ik de kamer eventueel voor een bepaald bedrag wilde overnemen, maar dat we hem eerst wilde zien. Kreeg een mailtje terug dat dat prima was, en dat we even moesten bellen voor een afspraak.

Die mail las ik vanavond rond 20.00 uur. Nog geen half uur later kreeg ik mail van marktplaats dat de kamer gereserveerd is, maar er stond ondertussen een hoger bod op.

Ik gemaild naar die mensen dat ik er van uit ging dat de reservering voor ons was. NIET dus!!! :x Ze hadden per mail een nog hoger bod gekregen en die mensen komen morgen kijken.......... Ik kan daar zoooo pissig om worden hè!! Heb ze dan ook teruggemaild dat ik het totaal niet netjes vind en van de hele koop af zie..... Zooo jammer!

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @wij ik krijg 2e kind en heb de wij ook alweer gehad dus bij mij gAat het wel goed. Heeft niet met 1e/2e zwangerschap te maken volgens mij.

@jen baken van dat kamertje idd niet netjes als je al een afspraak hebt gemaakt.

Hier lekker gewinkeld en gegeten en nu lekker uitslapen. Toch raar idee als Bart er niet is, mis hem wel een beetje. Tis gelukkig maar 1 nachtje.

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Oeh lekker uitslapen! Ik ben jaloers; Esmay is al een paar weekenden voor 7 uur wakker! Normaal sliep ze tot ongeveer 08.30 uur uit en soms nog wel eens een uurtje langer... En morgen kan je Bart weer helemaal platknuffelen!!

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames.

Logan lag er gisteren om 20.45 in maar heeft Tot 7.30 geslapen. Heerlijk.
    Vanmiddag naar mijn ouders om te studeren.
    Nu lekker ontbijten samen met logan.

En alweer 19 weken nog 1 week en dan al op de helft Jeempie wat gaat het hard.

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen balen van de kamers. Maar is het bod misschien zo redelijk dat je er overheen kan gaan?

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Nog ruim 700 berichten en dan kunnen we aan deel 3 beginnen.

Goed nu echt een boterham maken. Anders word ik licht in me hoofd.

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Het begint te sneeuwen. Hopelijk komt er weer een dik nieuw pak.

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Even via de telefoon.

@jen
    Balen van dat kamertje, daarvoor vind ik MP soms ook erg irritant

@ WIJ boekje
    Heb ze vrijdag al gemaild dus hoop morgen een reactie te krijgen

@all
    Gister naar playcity geweest naar verj van kleintje van onze vrienden. Onze dochter vond het geweldig wilde echt niet even zitten en het liefst van de hoogste glijbanen, maar dat vonden mama en papa geen goed idee haha
    Toen op weg naar de volgende verjaardagen even geslapen in de auto en daar verder gespeeld. 'S avonds er achter gekomen dat ze de WATERPOKKEN heeft. Gelukkig nu is ze er ook van af, had haar expres al met haar neefje vorige week laten spelen die de waterpokken toen had. Want aan einde van een zwangerschap kan het gevaarlijk zijn

Nu even met mijn schoonzus en kids op pad zodat mannetje kan leren

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ lucky klinkt als een geslaagd dag gisteren. Aan de ene kant balen dat ze waterpokken heeft maar zoals je zegt is ze er ook vanaf en inderdaad kan het gevaarlijk zijn voor de baby zijn. Logan heeft al 3 keer op het kinderdagverblijf de dans ontsprongen baal daar best van.

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; het bod was gewoon hun vraagprijs. Hadden een vaste prijs in gedachte en die heb ik geboden. Nu is daar dus iemand met € 50,- overheen gegaan.... Kreeg vanmorgen nog reactie; dat ze vanwege ervaringen een deadline voor zichzelf hadden waarbinnen ik moest reageren! Deed ik dat niet zouden ze aan een ander verkopen. En jawel die deadline was; 2 uur......
    Dus binnen 2 uur na hun mailtje over bel even voor een afspraak had ik moeten bellen! Heb ze teruggemaild dat sommige mensen ook nog een leven naast de computer hebben...............GRRRRR
    Sorry hoor; maar ben echt goed over de zeik!

17. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Gisterochtend hebben wij de box gehaald. Gevonden ook op marktplaats. Daarna eve paar boodschapjes gedaan die ik giste vergeten ben. Uur of 16.00 kwamen ouders even op visite. Heb verteld dat het een jongen wordt maar dat ze wel echt hun mond moeten houden. 's avonds quiz night gehad. Was onderling best grappig maar had met mannetje thuis op de bank en een filmpje het net zo gezellig had.
    Ga zo gelijk Maradona de badkamer beginnen want dan hoef ik de rest van de dag niks meer te doen. Vanmiddag komen er wel mensen om het slaapbankje op te halen wat nog in de babykamer staat. Hoop dat ze een goede auto bij zich hebben. Want woensdag avond waren ze hier maar hadden ze een kleine auto bij zich. :) vond ik wel een beetje naïef. Je kijkt toch met de maten of het in je auto past. Hoop dat hij nu echt weg kan. Dan nog een kast op marktplaats zetten en dan is de kamer leeg.
    Verder vandaag niks bijzonders. Dus lekker wij jonge ouders en oudérs van nu lezen.

@jen: balen van het kamertje en inderdaad niet netjes.
    @waterpokken: bij ons op het dagverblijf heerst het ook ontzettend.
    @happy: heerlijk gewinkeld? Heb je nog wat voor de beeb gekocht?

18. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

hier een beetje druk de laatste tijd. We zij bezig met onderhandelen over het nieuwbouwhuis. Gister naar een showroom geweest voor keukenapparaten. Spannend allemaal.

Afgelopen woensdag bij de verloskundige voor het eerst het hartje gehoord. Dat vond ik wel heel bijzonder, het klonk goed.
    De bloeduitslagen waren verder ook goed. Kennelijk heb ik een keer toxoplasmose gehad. Alleen is mijn rhesus c negatief. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet iig in week 27 bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen tegen het bloed van de baby heb gemaakt.

Verder voel ik me wel goed. Wel erg moe na een week werken. Maar gister en vanochtend lekker uitgeslapen. En nu bijna vakantie, dan gaan we op wintersport.

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    heerlijk gewinkeld, zelf een luchtje gekregen van mijn man en een mooie stoel voor bart gekocht, niks voor de baby, we willen nu toch eerst weten wat het wordt ;)

ik zit wel met iets in mn maag, kga morgen de VK bellen. Ik heb afgelopen vrijdag dus uitslag gehad van pfeiffer, maar ze zegt dat ik het zo'n 3 maanden heb nu en ik ben ook 3 maanden zwanger. ik heb veel opgezocht, maar kan van recent niks vinden, maar het schijnt wel een risico te zijn aan het begin van je zwangerschap, dus eigenlijk wil ik nu nog de nekplooimeting en die samenlevingstest en dat op medische indicatie. De dokter zei tegen me, het kan wel effect hebben, maar je moet maar even met de vk overleggen voor een extra echo ofzo, ik heb sinds gister dus ook last van mn buik en denk er de hele tijd aan, hoop zo dat mijn kind hier niks van krijgt, en wat kan er dan allemaal mee zijn? dat vind je ook niet :( vind het zo moeilijk

20. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke stoel Happy.
    Ik denk dat het heel goed is om je zorgen te bespreken met de vk.
    Ik hoop dat ze je ook weer snel gerust kan stellen.

Deel Deze Pagina