Hee puma, Nee geen ervaring maar ik heb rhesus À negatief. Dus inderdaad week 27 een prik. En oppassen voor stoten en vallen. Moet natuurlijk altijd maar mijn vk zei dat dit bij mij nog meer van toepassing was. Als je je eigen stoot en jou bloed komt in aanraking met het bloed van de baby dan gat je lichaam antistoffen maken. En dit kan al gebeuren met een klein stootje, zeker nu je placenta nog zo dun is.
@ jen: ja hoor als of je achter je pc zit om zo snel mogelijk te reageren. je hebt volgens mij ook een leven. nou ja ik zou zeggen jammer maar helaas. voelt volgens mij nu al niet meer goed om dan het kamertje te nemen toch? kan me voorstellen dat je over de zeik bent. ff lekker janken en in bad gaan helpt heel goed tegen zit soort stomme dingen. dikke kus meid. @ puma: je hebt wat gehad?... zo meteen maar even google. ken het niet. spannend de onderhandelingen voor je nieuwbouwhuis. @ happy: teneerste wat een super leuke stoel voor bart. daar zal hij vast prins heerlijk op zitten. ik kan me zo goed voorstellen dat je ongerust bent over diue pfeiffer. ben het met je eens dat als nog voor een nt-meting gaat kijken. maar zo dat niet al te laat zijn en wordt het dan niet een punctie? weet het niet zeker hoor. sterkte meid.. wel spannend allemaal. hier: nu bij me ouders huiswerk maken. ben alleen me mobiel vergeten toch wel vervelend kan nu tussen door niet even whatsappen met roy. zo maar even via de mobiel van me vader. schiet niet echt op. heb zo geen zin vandaag. ook doet me rug ontzettend zeer. wordt wel lekker verwent door me vader. lekker soepje, warme chocomel met slagroom. dus geniet daar maar een beetje van.
@Roze; Oh wat leuk! Nu ook de box in huis; zet je hem meteen in de woonkamer?? Ik kan niet wachten tot het zover is! @Happy; Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt door de pfeiffer! En zou zeker even contact opnemen met je VK! Denk dat het voor de NT-meting inderdaad wel te laat is, zoals Gyino zegt, tenzij je morgen meteen terecht kunt, dan heb je wellicht nog een mogelijkheid! Sterkte meid!! @Puma; Oh lekker bijna vakantie; geniet ervan! @Gyino; Het kamertje wil ik inderdaad niet eens meer hebben en dat heb ik ze ook wel even laten weten; dat ik op deze manier geen zaken wens te doen..... Succes met je huiswerk en laat je inderdaad maar lekker verwennen door je vader! @Lucky; ach de watrpokken voor je meissie! Vervelend, maar wel goed dat ze ze nu heeft en niet later in jouw zwangerschap! Vertroetel haar maar lekker; heeft ze er veel last van? Heb het boekje gevonden trouwens! Dus als je je adres even via PB aan me doorgeeft kan ik hem van de week even naar je toe sturen! Hier; een heerlijke luie dag vandaag. Esmay was WEER om kwart voor 7 uit bed; snap er echt niks van! Ze ligt nu dus maar weer even een tukkie te doen, want zo'n lange dag houd ze niet vol... Net weer een andere leuke kamer gezien, dus een bod gedaan en maar weer afwachten..... Eind deze maand gaan we beginnen met verbouwen van onze aangebouwde berging, dan de wc beneden verbouwen, de trap schilderen en dan boven verder met de deurposten, deuren, vervolgens de babykamer en als laatste nog even onze slaapkamer pimpen. Dan is het onderhand wel voorjaar hoop ik en gaan we de achtertuin afmaken; nieuwe schuttingen plaatsen, achterin nog een lekker zitje maken en een fietsenhok, nieuw zonnescherm hangen en dan kunnen we er weer een paar jaar tegenaan! Heerlijk; kan niet wachten tot het zover is.....
@happy: wat een gaaf stoeltje zeg. Die hadden onze buren ook en die zetten ze dan gewoon op een gewone eetkamerstoel en zo kon hun kleine meid van 3 gewoon aan tafel eten. @jen: nee de box staat nog in de berging. Die zetten we tegen die tijd wel neer. Staat nu dan toch alleen maar te verstoffen. En bovendien staan nu de kinderwagen en de wieg op die plek. Dus we hebben ook nog geen plek. @all: hier ook een relax dagje. Kom eindelijk toe aan het lezen van ouders van nu en wij jonge ouders. Moet zo nog wel even wat op de computer doen voor mijn ventje. Maar dan kan ik ook gelijk nog kast op marktplaatst zetten. Slaapbankje is inmiddels wel weg. Vanmorgen wel de badkamer schoon gemaakt en boven gestoft en gestofzuigd. Heb wel pijn in mijn bekken. Vrijdag naar de fysio geweest. Mijn bekken staat scheef. Dus moet nu oefeningen doen. Had er wel al eerder last van maar nu is het wel heel erg. Hoop dat het wel weer weg trekt zoals normaal.
We hebben gisteren de babykamer en kinderwagen besteld, maxi cosi en box mochten we gratis uitzoeken.. Verder hebben we accesoires uitgezocht zoals dekbed, klamboe, lamp, gordijnen en badspullen zoals badje aankleedkussen enzo allemaal in 1 stijl echt geweldig, dit moesten we allemaal bestellen en op die dingen is langere levertijd dan op kinderwagen en babykamer laatste week van april word het geleverd dat is 2 weken na 20 weken echo...
hey dames, wat zijn jullie gezellig aan het kletsen... ik heb voor mezelf besloten dat ik even afstand ga nemen van jullie ik vind het echt jammer omdat ik al een tijd met jullie klets en het echt leuk is..maar ik moet echt even voor mezelf kiezen...ik vind het voor mn gevoel lastig dat ik als een van de eerste zwanger was,e n nu niet meer...en ik ook niet echt duidelijke ovutesten heb waar ik iets uit op kan maken hoe het zal lopen....ik wordt er thuis chagrijnig van, en reageer dit af op mn mannetje dat wil ik echt niet..het lijkt mij verstandig om even hieruit te stappen, en zo snel als ik weer zwanger ben wil ik me graag bij jullie opnieuw aansluiten als jullie dat goed vinden...ik heb hier lang voer nagedacht, maar jullie zullen mij in jullie verhaaltjes niet missen als jullie vragen hebben, stel ze gerust!!!!
kan het goed begrijpen Spannend! zit er ook aan te denken om even wat afstand te nemen. hopelijk zien we je weer snel hier! dikke knuffel en tot snel hopelijk!
hey meiden zo alles gelezen en nu even proberen uit het hoofd te reageren (wat erg lastig is) @jen balen van dat kamertje, maar ik zou hem dan ook niet meer hoeven hoor. en fijn dat jullie al gaan beginnen met de verbouwing, is toch altijd zo'n bende dan @bloem lekker dat het bankje alvast weg is, en leuk een box gekocht! @elisatje leuk he al die spulletjes kopen en soms is die levertijd echt belachelijk he. Maar wil jij niet de accessoires gericht shoppen? @happy leuk dat stoeltje! en kan begrijpen dat je je zorgen maakt is er geen spoedlijn die je kan bellen??? heb ik weleens gedaan toen ik zwanger was van de vorige en ook in contact was geweest met waterpokken van me nichtje, begon me zoveel zorgen te maken dus gewoon gebeld naar de lijn voor dringende dingen. Ze vonden het helemaal niet erg (kon echt geen dag langer wachten) @puma lekker hoor vakantie!! @gyino lukt het al een beetje met je huiswerk? @all net even bij mijn broer zijn gezinnetje geweest. Even wat gewinkeld met zijn alle nu weer lekker thuis. Kleine meid heeft tot nu toe weinig last van de pokken. Vanancht wel een beetje koorts maar overdag gewoon vrolijk tot nu toe. Ook de eerste kadootjes gekregen voor de kleine oa dit shirtje https://www.piratenenprinsessen.nl/images/artikels/7716/0_artikel_zoom.jpg als goed is heb jij die ook gekregen he bloem??? Mijn schoonzus had zo een ook voor mijn dochter gekocht, ik toen voor haar dochter en zij nu weer voor de mijn kleine en een ander pakje, maak ik nog wel fototje van maar ben volgensmij mijn camera bij mijn zwanger gister vergeten :S geheugen hier als een zeef pfff word er gek van
@ Roze: hmm dan heeft jouw verloskundige iets anders gezegd dan de mijne. Bij mij vertelde ze dat het bloed alleen met elkaar kan vermengen bij een ernstig ongeluk ofzo. Dus niet als je je buik stoot. @ gyino: dat krijg je van kattenuitwerpselen of rauw vlees.
@spannend en beckje: ik kan me heel goed voorstellen dat jullie je soms buiten gesloten voelen. Ik geloof dat ik het zelfde zou hebben in jullie positie. Ik had het toen al toen de meiden voor mij zwanger waren terwijl ik toen nog lang niet de laatste was. Maar ik weet zeker dat jullie tijd ook heel snel gaat komen en uiteraard hoop ik dat jullie er weer bijkomen. @lucky: hahahahahahahaha!!!!! Ja klopt die heb ik ook gehad. Gaaf hè!!! @puma: het is niet direct als je je buik lichtjes stoot maar wel bijvoorbeeld als je met je kont een paar treden van de trap af stuitert. Dan heb je je buik helemaal niet zeer gedaan en je denkt: ach ik heb een paar blauwe plekken. Maar toch kan het dan zijn dat je placenta beschadigd is en zo jou bloed en het bloed van de baby vermengd wordt. @elisa: jeetje meid!!! Lekker geshopt!! Volgens mij ben jij gelijk klaar of niet? Lekker hoor.
@ spannend: ik kan je heel goed begrijpen dat je afstand neemt. maar je mag gerust weten dat ik het ontzettend jammer vind dat je ons verlaat. laat je af te toe nog wel even weten hoe het met je gaat al is het maar via een pb bericht. succes meid en een digig knuffel. @ lucky: ja het lukt goed. ben weer heerlijk opgeschoten van 1 opdracht alleen nog de evaluaties van de leerlingen en dan door naar de volgende opdracht. gaat helemaal goed komen en anders is er snel een vakantie waar ik ook weer een hoop in kan doen. * leuk truitje lucky. echt super. @ puma: aah dat was het. thnx voor de uitleg. hier: zo Logan lag om 18:15 al op bed.hij had vanmiddag niet geslapen en we hebben flink gestoeid en gedold. dus hij was goed moe. nu lekker bank hangen met laptop op schoot en zo merlin kijken. kom zo nog wel even spieken.
bedankt voor het begrip van diegene die hebben gereageerd @Gyino, ik vind het ook enorm jammer dat ik dit moet beslissen..in het begin dat nog niet iedereen zwanger was ging het nog wel goed..maar nu kan ik niets meer delen en dat maakt het grote verschil...met alle respect voor diegene die ook nog niet zwanger zijn...!!!! ik heb een bepaald voorgevoel van deze maand wat positief uit kan pakken..en al een pendel een paar maanden staan op de maand februari..maja je weet nooit...ik ga nergens meer vanuit en wil het eerst zien dan geloven...maar vind deze keuze echt heeeeeel moeilijkmaar denk dat dit ff het beste is voor mij...ik zal je op de hoogte houden...en andersom als je wat wil weten ofzo dan hoor ik het ook van je he? via pb is denk het makkelijkste dan.... dikke kusss
De accoirress zijn toevallig unisex kwam zo toevallig uit we vinden dit allebei geweldig... Kleding ga ik wel gericht shoppen dus kan me nu alleen nog richten op babyfoon, babydraagzak, flesjes en kolven enzo tot de echo.. Als de kamer met alles klaar is (begin mei) dan zal ik een fototje plaatsen. Maar ga van de week afspraken maken bij kinderopvang om te gaan kijken. En mogelijk gaan we eind van de maand voor nieuwbouwproject dus moeten we daar ook veel voor gaan kijken...
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ??? Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 15 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Heb even mijn afspraken erbij gezet en mijn uitgerekende datum aangepast...
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ??? Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV- nog twijfel over thuis / ZH Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Jen27 --> 3 maart geslachtsbepaling (15w5d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Heb zojuist een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling; kan zaterdag 3 maart al terecht, want zij doen het al vanaf 15 weken zwangerschap!! En lekker op tijd in de ochtend dus hoef niet de hele dag te stressen....
@Spannend; Kan me voorstellen dat je even wat rust nodig hebt en dat je niet zoveel aansluiting meer hebt bij ons op dit moment, ik hoop je hier snel weer te zien; zwanger uiteraard!! Dikke knuffel voor jou! p.s. wil je voorlopig ook even van het lijstje af?
Jen wat leuk he zo'n geslachtsbepaling is nog minder dan 4 weekjes voor jou, heb je zelf een voorgevoel wat het gaat worden? Wij denken allebei een meisje (en veel om ons heen) mijn man hoopt op een jongen, mij maakt het niet zoveel uit meisje vind ik wel ietsje leuker leuke jurkjes, rokjes poppen en barbies...
nou dames, ik ga abbo afzetten hier, anders kijk ik nog altijd ik wil graag in het lijstje blijven staan..dan laat ik weten of ik ongi ben geworden of zwanger ben....jullie horen van mij en anders via iemand anders... bedankt voor jullie begrip en veel succes met jullie zwangerschappen..dat het allemaal maar goed mag verlopen