Thnx anna, fijn om te weten Lucky, wat een vet duidelijke echo en wat een geweldige video heb je ervan ben er beetje jaloers op hoor sorry tis je van harte gegunt vandaag merk ik dat ik weinig zin heb om dingen te doen...emotioneel zit ik soms bijna op 'huilniveau' en dat vind ik lastig...meer met de gedachten: shit, ik was 2 weken geleden nog zwanger en nu niet meer ik wil graag weer zwanger worden, mn mannetje wil na mn 1e mensturatie ook gewoon weer beginnen, maar momenteel kan ik er niet vrolijk van worden als ik aan seks denk...maja mn mannetje wil alles op mijn tempo dus dat scheelt... morgen weer werken, heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, maar wil ook niet in de sleur blijven zitten thuis...dus hopelijk doet het me ff goed...begin morgen met een rustig dienstje dus dat scheelt.... verder merk ik als ik te lang sta of in beweging ben, ik meer last heb van lichte krampen die best pijnlijk kunnen worden..dus moet echt rustig aan doen... bedankt voor jullie medeleven meiden*kuss*
@Lucky.. wat leuk om het ook op film te zien... nou gaan mijn 20 dagen nog langer duren om te wachten haha.. @Spannend... vind het ook niet meer dan logisch dat je even geen zin hebt om iets et gaan doen.. en t proces waar je lichaam nu mee bezig is vreet natuurlijk ook ontzettend veel energie.. kan me ook heel goed voorstellen dat je wel terug denkt aan de tijd dat je wel zwanger was... succes morgen met werken.! @Hier... heb het even een btje kerstig gemaakt in huis.. weer erg gezellig riep eerst heel hard, nee doe dit jaar niks ivm onze terrorkatten.. maar het is toch echt te leuk ..
Spannend@ kan me goed voorstellen dat je wil huilen dat is begrijpelijk dat moet je ook niet tegenhouden. Je word vast weer snel zwanger zou nu eerst dit beetje verwerken en dan weer ervoor gaan...
Lq@ Volgend jaar kerst zit je met een baby kerst te vieren lijkt me een heerlijk gevoel, onze kunstboom staat ook en kerstkaarten zijn vandaag op de bus gegaan
@Anna... we hebben dit jaar al besloten geen kerstboom te nemen ivm de katten.. volgend jaar komt er wass geen boom ivm ruimtegebrek haha.. stiekem toch wel blij dat we vorig jaar geen dure kunstboom gekocht hebben ..
Ja onze boom staat op de enige plek waar een box kan staan, dus hoop volgend jaar ook geen boom te zetten We hebben vorig jaar voor het eerst gebruikt jaar daarvoor de dag na kerst gekocht met 50% korting dat scheelt, bij ons zitten zelfs de lampjes erin, ik krijg uitslag van een echte boom, mis wel die geur maar niet de naalden op de grond
Liefwondertje@ kreeft gaat naar gyneacologisch centrum in noord Holland daar kan je heen zonder verwijzing misschien iets voor jou
@Anna... das inderdaad ook nog een optie om na de kerst een boom te gaan kopen.. heb nou m;n geurlande om de spiegel hangen met ballen en lampjes.. ook erg leuk .. men mannetje wou eerst n kerstboom op de kop ant plafond hangen.. maar dat zag ik ook niet zitten met die katten van ons..
@ anna en sven, das voor mij bijna anderhalf uur rijden, Ik zal eens kijken wat hier in de buurt zit. Bedankt in ieder geval
mwha, je brengt me gelijk op een idee, kwam toevallig vanmiddag langs een verloskundigecentrum, nu heb ik die even snel opgezocht (schijnt bijna naast me werk te zitte) Hun begeleiden ook mensen met een zwangerschapswens Zwanger in Geldermalsen | Welkom
@Anna.. jawel he.. vond het ook wel grappig.. maar ook niet praktisch met onze jonge spring katten @Liefwondertje.. denk dat inderdaad een verloskundige je ook wel kan ondersteunen in jou situatie
@ Spannend kan me voorstellen maar je moet het gewoon laten gaan en niet opkroppen, neem even de tijd voor het verwerken en dan vanzelf zal je je beter voelen en er helemaal opnieuw voor willen gaan! Gewoon naar je gevoel luisteren! @ liefwondertje, bij zo'n centrum zijn ze inderdaad echt goed en aardig!Ik ga morgen wel ook eindje rijden geloof bijna een uur. Maar ze is heel aardig, dus heb het er tot nu toe voor over MAar gelukkig zit er iets bij jou in de buurt! @kerstboom, wij twijfelden dit jaar een echte of een neppe, toch maar een echte en hij staat!Vind hem weer erg mooi De katten vinden hem ook erg leuk, maar hopelijk is de nieuwsgierigheid gauw over! @ Anna, wat vervelend last van je schildklier!Zijn ze wel beetje begripvol bij je werk?Dit soort stress kan je er eigenlijk niet bij hebben hé!Denken ze wel dat het gauw beter gaat? @ hier ik lig nu lekker ff op de bank, op mijn mannetje te wachten en dan vanavond lekker ff relaxen @ ovu moet nog testen, maar denk dat ik weer teveel gedronken had, mijn urine was zo licht, dus ik dacht zonde van de test, dus ga nu vanavond ff testen rond half 9....hoop op iets goeds!
Ik ga nu naar de sportschool, daarna cadeautje uitzoeken voor mijn verjaardag, dan nog eten, KLUSSEN en gtst kijken weet niet of ik nog kon vanavond morgen in de middag ben ik er weer
Kreeft@ ze zijn heel begripvol op mijn werk, omdat ik nu niet werk hoop ik deze ronde zwanger te worden want normaal sta ik regelmatig in röntgenstraling en narcose gassen
Hihi blij dat jullie er positief op reageren, ik ga is ff aan de slag. Ik zal ze ff emailen, dan weet ik zeker dat ik niks vergeet te zeggen.
Ik heb het emailtje verstuurd, ik hoop dat hun mij kunnen helpen. Ik zelf vind de website en wat hun vertellen heel vertrouwd klinken. We wachten even af, misschien morgen een berichtje terug :d
Ben in ieder geval niet ongesteld geworden vandaag, dus het zal wel echt zo zijn.....maar merk wel dat ik er erg onrustig over ben! Ga vanavond eens vroeg naar bed, want ben helemaal op! Thuiswerken gaat het niet worden helaas......, dus waarschijnlijk vanaf 1 januari minder werken...... Ga er nog ff over nadenken .......