Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Goedemiddag dames..

Heb alles ff vlug door gelezen.. hoop dat er nog iets is blijven hangen.. :cool:

@Jen.. snap dat je zo reageert als mensen er vanuit gaan dat je binnen 2 uur reageerd op mail. we hebben immers ook een leven naast de pc.. ik zou der dan ook helemaal klaar mee wezen ;)

@Elisa.. lekker hoor al druk aan de shop geweest dus.. wij gaan over 2 weken wass de grotere dingen vast bestellen ivm leveringstijden.. kan stiekem niet wachten haha :D

@Happy.. kan me voorstellen dat je nu een naar gevoel hebt rondom het Pfeiffer gebeuren.. zal wel mooi zijn als je nu nog een nt meting kan doen.. ben benieuwd wat de vk je te vertellen heeft hier over.. hopelijk iets wat jou doet gerusstellen..

@Spannend.. ik snap je keuze.. hopelijk kunnen we je snel weer terug vinden hier en kan je lekker weer als zwangere mee kletsen..

@verder.. ben ik het vergeten :)

@Hier... ik ben weer bij, voel me weer zoals ik denk dat ik me hoor te voelen..:p Gisteren op visite geweest bij t neefje van men mannetje.. Hebben we daar geschaats.. was echt even heerlijk, lekkere buitenlucht.. heeft me ook wel goed gedaan.. t is dik 1,5 uur rijden van daar naar hier.. dus op de terugweg ben ik in de auto in slaap gevallen, iets wat ik normaal nooit kan.. blijkbaar was ik er aan toe haha... daarna thuis gaan doesje en meteen door na bed... en vanmorgen heerlijk uitgeslapen op gestaan..
    deze week een rlxt werkweekje qua dagen.. di-woe werken.. do-vr vrij.. za-zo-ma werken... en dan moet ik er voor zorgen dat ik op mijn vrije dagen ook ECHT mijn rust pak.. ;)

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ons lijstje!!!!!!

Februari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012
    lief wondertje--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: :(
    Burningkarma --> 29 jaar - 2de kindje - NOD: ???

Maart
    Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer??
    Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk
    LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo
    LuckyBlue --> 21 februari controle vk
    LQ 87 --> 22 februari 3x controle vk (16wk3d)
    Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d)
    Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d)
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    Jen27 --> 3 maart geslachtsbepaling (15w5d)
    Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo
    Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK
    Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK
    Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken)
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d)
    Roze bloem--> 22 maart afspraak vk
    Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo
    Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

Ik heb nog even mn afspraak van 22feb der tussen gezet..

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisatje; Nee heb totaal geen voorgevoel (of voorkeur)....we zien het wel! Kan niet wachten tot ik gericht kan gaan shoppen!

@All; het (eerste) kamertje gaat als het goed is toch door! Kunnen hem voor € 200,- ophalen.... Ikke=blij!

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ gefeliciteerd met je kamertje

Hier@ was al even aan het zoeken naar leuke zwangerschapslingerie want al me bh's zitten strak heb nu eindelijk leuke gevonden en besteld op positielingerie.nl kan het iedereen aanraden...

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@jen
    super dat het kamertje toch nog doorgaat, zie je maar dat het goed is dat het andere kamertje uit eindelijk mis is gelopen!

@lq
    dat in slaap vallen in de auto herken ik
    normaal kan ik dat ook niet, nou tijdens mijn vorige zwangerschap viel ik soms ook in slaap en nu hehb ik soms ook echt moeite om mijn ogen open te houden

@all
    zo ochtendje gewerkt, verder niet veel gedaan
    al paar nachten niet lekker geslapen, mijn dochter wil constant bij mama liggen

Bekijk bijlage 223350
    kleine meid met pokjes
    ze heeft er weinig last van, alleen de jeuk, dus smeerseltje gekocht
    maar verder een vrolijk kind

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Wat een leuke spulletjes lucky...

8. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

Even snel op mijn tel dus zal niet uitgebreid reageren. Doe ik straks weer op de iPad. Ik ha gister al last van mijn rug/bekken. Heeft denk ik niet met zwangerschap te maken. Maar daarnet echt finaal erin geschoten. Kon niet meer op mijn rechterbeen staan. Lig nu op de bank. Ga zo in bed met een kruik liggen. En morgen naar de huisarts of Fysio.

9. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Roze bloem@ sterkte neem maar lekker een kruik en onder de wol

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @lucky, vervelend die waterpokken, je kan ook in een badje met havermoet doen, hielp bij bart echt goed. hij had er ook veel last van.

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @rozebloem: sterkte! dat is niet niks, bij mij is het er ook al eens ingeschoten, maar ik kan gelukkig mn moeder bellen, die is masseur en dan is het zo weer weg, echt wel lekker ;)

hier met de vk gesproken, kan verder geen kwaad, ze doen geen extra echo, want dat is alleen voor down en heeft niks met pfeiffer te maken. kan zijn dat kindje virus heeft maar dan wordt het na de geboorte bloed afgenomen en meteen getest, verder doen ze niks. ze ging wel overleggen of de 20 weken bij het medisch centrum kon of dat ik toch even langs de gyneacoloog moet voor een uitgebreidere 20 weken echo, maar dat hoor ik woensdag, verder hoefde ik me niet druk te maken, dus dat gaan we dan ook maar proberen te doen

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Oh dat is fijn zeg! Heeft je huisarts je dus voor niets zo in de stress laten schieten.... Jeetje wat zat bart goed onder de pokken zeg, arm manneke! Esmay heeft ze gelukkig ook al gehad toen ze ongeveer 1,5 jaar was; niet veel, maar wel heel groot en sommige ook ontstoken. Ze heeft er een paar goede littekens aan over gehouden....

@Roze; sterkte met je rug, hoop dat het vandaag al wat beter gaat en je huisarts/ fysio je ervanaf kan helpen!

@All; ik ga eens even uitgebreid douchen en dan rond 10.30 uur richting Rotterdam vertrekken.....Zal jullie straks laten weten hoe het bij de bedrijfsarts was...

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Tsjongejonge; eerst rijd de bus te vroeg, waardoor ik me rot moest lopen om de trein te halen. Nu heeft de trein technische mankementen en ben ik dus sowieso te laat......... Heb ze al gebeld dat ik wat later ben, maar geeft niet zo'n fijn gevoel...!

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @happy
    Gelukkig goed nieuws, kan je nu weer beetje gaan genieten

@jen
    Succes! En laatste dagen is ov echt verschrikkelijk

@all
    Vannacht erg weinig geslapen, dochter was histerisch geen idee door wat.
    Zetpil hielp niet, spul voor de waterpokken ook niet, geen idee, maar ben kapot er door.
    Havermout ga ik vanavond even uitproberen want weet wel dat ze erg veel jeuk heeft.

Verder iedereen HAPPY VALENTINE
    Hier doen we er niet echt aan, heb samen met Kaelyn wat geknutseld voor papa. Verder vind ik het allemaal te commercieel.

Nu nog 2 uurtjes werken en dan mijn mannetje ophalen
    Morgen gesprek over contract op me werk, even mijn buik nog verstoppen

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    havermout zou ik echt proberen, wij 2 dagen achter elkaar gedaan in zn babybadje (wij deden het eerst in het water, maar is beter is een kousje ofzo en dan haar daarmee insmeren, echt ideaal! Wordt beetje wit spul ofzo, na 2x was alles ingedroogd en na een week was bijna alles weg, hij heeft maar 1 dag echt last van gehad, totdat ik ging googlen en de havermout vond op zaterdagavond :) snel nog even naar de supermarkt maar ideaal hoor!
    wat krijg je te horen over contract ? vast of verlenging? 19 weken en dan je buik nog inhouden vind ik knap hoor ;) is het nog niet goed zichtbaar dan?

@jen: lekker he dat openbaar vervoer :( haha, maar je gaat wel bijna naar disney of niet? lekker!!! :D:D

hier dacht ik bart te horen (slaapt vanaf half 12) ging ik kijken ligtie nog heerlijk te slapen, dus maar weer terug naar beneden, wel lekker zo op mn vrije dag, van zwemmen wordtie altijd zo moe :) slaaptie goed! heb ik een paar uur voor mezelf.

Heb mailtje gehad van felicitas dus ga zo eens even mijn eerste box ophalen bij de etos :D ben benieuwd wat er allemaal weer inzit. Dan nog even wat boodschapjes doen, maar eerst moet mijn mannetje even wakker worden en eten.

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vandaag door werk gebeld voor het eerst in 5 maanden ga ik morgen een dagje werken in Amsterdam lekker dichtbij van 730 tot 1600 heb er zin in is onbekend ziekenhuis voor mij maar werken wel mensen die ik ken. Lingerie die ik had besteld is binnen is leuk setje ga ik vanavond maar is even laten zien aan me leuke man. En optijd naar bed en me wekker zetten zo even kijken of hij het nog doet.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Bedrijfsarts viel mee; vanaf 27 februari weer beginnen met 4 uurtjes per dag voor 2 weken. Daarna wekelijks verhogen met 1 uurtje per dag......

@lucky; ach wat sneu dat Kaelyn zo histerisch was vannacht. Voor jou ook een flinke knauw natuurlijk! Lekker rustig aan doen vandaag! En happy valentine 2u2!

@happy; oh ben benieuwd wanneer ik hem op mag gaan halen! Is de inhoud een beetje leuk??

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @happy
    Mijn mannetje wil niet dat ik het probeer omdat dat andere spul al goed helpt, mja even kijken hoe ze vanavond is, ben morgen vrij dus kan ik het altijd nog doen
    En mijn buikje is nog goed te verbergen hoor, doe iets ruimvallends aan dus dan denken ze hooguit dat ik beetje dikke buik van het eten heb haha

@jen
    Zeker ff minder viel echt zowat in slaap achter het stuur, gelukkig ff de verwarming uit en muziek hard hielp het me wakker houden
    En fijn dat het goed ging bij de bedrijfsarts!

@felicitasdoos
    Ongever maandje geleden al opgehaald, ik vond er niets echt iets boeiends in zitten

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb net een ovutest gedaan. hij is al een heel stuk donkerder dan gisteren. zou fijn zijn, weer een korte cyclus, bijna elke keer als ik een korte cyclus had, had ik een positieve zw. test haha. (ok maar 2x maar toch)

20. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beckje@ we duimen voor je...

Deel Deze Pagina