thnx. hoop zo dat het deze keer wel echt goed lukt. zeker als ik hier meelees denk ik soms: pfff wanneer mogen wij... naja goed zijn nog anderen die er veel langer over doen. maar toch
Hoi allemaal, @spannend: jammer, maar ik begrijp het heel goed!! Hopelijk zien we je snel weer. @jen: hoe vind je het dat je weer moet werken? Sta je er helemaal achter? @rozebloem: sterkte met je rug! Verder heb ik niks onthouden, sorry. Ik ben nu weer zo moe een paar dagen, dus ga ook lekker douchen en slapen. Ik heb wel een geslachtsbepaling gepland, op dinsdag 6 maart. Iedereen om me heen denkt een meisje, maar ik denk een jongen. Een voorkeur hebben we niet, maar ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig.
Onze geslachtsbepaling is verplaatst naar 10 maart bij een ander bureau, waar ik een prettiger gevoel bij heb.... Ik zal het lijstje even bijwerken!
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk LQ 87 --> 22 februari 3x controle vk (16wk3d) Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Heb de afspraak van Dotty en mijzelf even in de lijst gezet/ aangepast
Oh ja, ik heb 2 dames van de NOD lijst gehaald. Liefwondertje en Burningkarma. Liefwondertje weet tenslotte niet wanneer haar NOD is en overigens hebben we haar al een tijdje niet gezien. Burningkarma hebben we ook al een hele tijd niet gezien... Eens?
@LQ: hoop dat je het gaat lukken om op je vrije dagen rust te pakken. @jen: hoe geweldig dat het eerste kamertje alsnog door gaat. super hoor. @Lucky: ondanks de pokjes mooie meid hoor. vervelend dat ze zo'n jeuk heeft. en tja als ze ziek zijn willen ze alleen nog maar mama. hopelijk krijg je snel je nachten en je eigen plekje in bed terug. *leuke kleertje. @roze: ooh jee wat naar dat je zo'n pijn hebt. @happy: wat een opluchting dat het geen gevolgen heeft voor je kindje. en dat de VK gaat kijken of je een medische echo kan krijgen is ook fijn. @ elisa: woow dat is gelijk best een lange tijd zo na 5 maanden. Wel lekker hoor. hopelijk bevalt het je goed. @beckje: spannend we duimen voor je. hier: vandaag ging het zeker beter dan gisteren met me heupen en rug. nog wel veel pijn maar de paracetamol hebben hun werk vanuit me tas goed gedaan. gelukkig niks hoeven in te nemen. we hebben een op me werk een valentijndiner gehad. omdat het team een moeilijke tijd hebben gehad en dat achter ons willen laten. we hebben lekker gegeten. echt super. maar heb wel het idee dat ik uit me velletje knap. ben gelijk 3 maanden verder zo dik is me buik nu. nu lekker naar me bedje ik ben kapot.
Goedemorgen Wat staat er op jullie programma? Logan en ik gaan zo naar een vriend van logan om te spelen. En middags huishoudelijk taken. Een volle dag dus. Fijne dag alle
Goedemiddag! Wij zijn vanmorgen weer bij de VK geweest; alle dik in orde. Ben maar 0,5 kilo aangekomen! Vanmiddag naar balletles, daarna even boodschapjes doen en verder geen plannen.... De vrouw van de eerste babykamer reageerde tot vanmorgen steeds niet op mijn mail om een datum af te spreken en gisterenavond heb ik op hetzelfde type kamer geboden, dichter bij huis en die man heeft gisterenavond al teruggemaild dat hij akkoord gaat met 125,-!! Dus ik ga die mevrouw teleurstellen, scheelt toch weer 75,-!!
Gyino@ wij werken standaard 8 of 9 uur, maar viel mee vandaag en ben gevraagd voor morgen en overmorgen weer zo vroeg daar moest ik vanmorgen wel aan wennen. Reistijd viel mee half uurtje....
Voor geintresseerden. De prijs van de kamer hebben we verlaagd naar 125,- (bieden vanaf prijs, maar voor jullie vaste prijs...)
@ jen ooh dat scheelt inderdaad een hoop. @elisa ja wij werken ook 8 uur alleen als iemand zolang door ziekte afwezig is geweest wordt de werktijd geleidelijk op gebouwd. Dus vandaar dat ik het vraag. Hier: vanochtend in de stad geweest. Logan voor het eerst mee genomen zonder buggy ging echt super goed. 's middags huishouden. Nu best wel pijn in me heupen en me buik. Maar móet echt nog even strijken straks. Denk.dat ik dat lekker voor de tv met een serrie ga doen vanavond. En dan lekker zittend. Nu even eten maken.
@Gyino; Kan jij zittend strijken? Ik vind dat zooo vervelend! Wat fijn dat het winkelen met een wandelende Logan zo goed is gegaan! heerlijk hè, dat ze steeds zelfstandiger worden?! @Elisatje; dat zijn inderdaad lange dagen na zo;n tijd thuiszitten... Ik begin straks eerst met 4 uur per dag en dat 2 weken lang, daarna verder opbouwen...
Ik heb vandaag al zoveel gesjouwd, naar VK, met Esmay naar ballet, boodschappen gedaan in m'n uppie. Ik heb manlief aan de ketting gelegd in de keuken............ Hij mag eens een keer koken vandaag.....
Ik zou vanaf half december halve dagen werken maar omdat ik voor een bureau werk is het moeilijk te regelen en niet gelukt maar ben op eigen initiatief per 1 februari 100% beter gemeld... Ik verveelde me thuis de laatste tijd behoorlijk ben blij nu even 3 dagen werken
Hee meiden, Afgelopen dagen niet gereageerd maar wel steeds meegelezen. @lucky: hoe is het met kaylen? @happy: jeetje Bart zat zeker erg onder zeg. Echt zo sneu. Is het allemaal mooi geheeld? @jen: fijn dat je het zo af hebt kunnen spreken met je werk. * leuk kamertje zeg. Jammer dat hij niet bij onze stijl past. Anders had ik misschien wel interesse gehad. @giyno: balen dat je zo'n last hebt van je heupen en buik. @all: afgelopen dagen erg last gehad van mijn rug. Ik weet inmiddels dat het toch mijn si gewricht is. Maar het is geen bekkeninstabiliteit. Vanwege de hormonen gebeurd er gewoon een hoop bij je bekken. Er schijnt bijna geen vrouw te zijn die niet een beetje last hiervan heeft. Gister eerst naar de huisarts geweest maar die heeft me alleen ongerust gemaakt omdat ze van alles aangaf wat het zou kunnen zijn (beginnende hernia, bekkeninstabiliteit). Ze drukte op mijn schaambeen en dat was wat gevoelig. Toen zei ze gelijk: ja nou nou denk ik toch dat het bekkeninstabiliteit is. Gistermiddag naar mijn fysio geweest en die heeft met oefeningen gekeken of het bekkeninstabiliteit of een hernia is. Dit was het geen van beide want dan kan ik bepaalde oefeningen niet doen. Ik vind het best vervelend als mensen gelijk denken dat het bi is, want dat zou betekenen dat ik geen bechterew heb. En niet dat ik er blij mee ben dat ik het heb maar het is wel een stukje zekerheid wat ik heb gekregen na jarenlangen onzekerheid. Zo ik ga nu ff in bad. Vertel zo weer verder.
In hokjes denken doen veel huisartsen was dat ik aandrong om bloeduitslag van schildklier, zelf waren ze er niet op gekomen terwijl ik hele duidelijke klachten had. Ze denken vrouw 3 maanden gestopt mt de pil en moe is een ding is zwanger was niet zo toen... Fijn dat de fysio je gerust heeft gesteld...
@rozebloem: jeetje zeg, gelukkig geen BI wel fijn nieuws toch. bart is goed genezen hoor, je ziet nog wat littekens maar valt erg mee hier gebeld door VK die zou nog even wat uitzoeken, ik ga nu as maandag op gesprek bij een gyneacoloog ofzo, en misschien moet ik nog wat extra bloedtesten doen bij de microbioloog. Ze doen wel erg hun best, ze snappen dat ik nu ook best onzeker ben door de verhalen en willen graag helpen. Ik hoor dus maandag weer hoe of wat en wat ze er verder nog aan willen doen, wel positief was dat is een negatieve bloedtest had op het broertje/zusje van pfeiffer want die schijnt gevaarlijker te zijn, dus dat is ook weer een geruststeller.
Hoi meiden. Even snel hoor ga lekker filmpje kijken met manlief. Kreeg net een pijn scheut in me borst. Kwam er gewoon melk uit. Dat is best snel bij logan was dat pas met 24 of 26 weken. Goed tot snel.
@happy: ja zeker erg fijn dat het geen bi is. *fijn dat ze je zo goed helpen happy. @elisa: fijn dat je vandaag weer aan het werk kon joh. Was het zoals je verwacht had? @jen: goed zo jen. Zet ze maar aan het werk die mannen. Hihihihi @all: manlief is een paar daagjes skieen. Dus ben alleen thuis. Wel ff wennen maar op zich ook wel weer is lekker behalve in de ochtend en avond in bed. Dat zijn altijd wel onze momentjes samen. Ook ff kletsen. Maar we vermaken ons wel. Vrijdag komt ook mijn moeder langs. Dus dat is ook wel gezellig. Ik ga nog ff op internet zoeken naar namen, kamers en inrichting. Trusten alvast.