Hoi meiden. Even snel hoor ga lekker filmpje kijken met manlief. Kreeg net een pijn scheut in me borst. Kwam er gewoon melk uit. Dat is best snel bij logan was dat pas met 24 of 26 weken. Goed tot snel.
Mm vreemd kom jullie Weltrusten wensen. Plaatst hij nu pas me berichtje. Terwijl ik die ruim 1,5 geleden heb verzonden fijn zo'n mobiel. Nou ja dames een fijne avond en slaap lekker allemaal.
@Gyino; welterusten meid! (Had je eerste berichtje al wel eerder voorbij zien komen, volgens mij staat hij ook op de vorige pagina....) @Roze; oeh ja dat zal wel wennen zijn, die stilte in huis! Maar ergens ook wel lekker; kan ik me voorstellen.... @All; Esmay en ik werden gisteren nog verrast door manlief! Wij doen nooooooit aan Valentijn, maar hij kwam gisteren thuis met 2 prachtige bossen bloemen! 1 voor mij en 1 voor Esmay. Esmay kreeg er ook nog een kleinigheidje bij! Zo lief.......!! (Gebeurt echt (bijna) nooit dat ik bloemen van hem krijg!)
Hey meiden Even via de telefoon dus houd het een beetje kort @jen Weet niet of ik het al gezegt had maar super dat je het kamertje nog goedkoper ergens kon krijgen, scheelt idd veel. Lief van je mannetje met Valentijn! Wij doen er niet echt iets aan maar toen ik thuis kwam van mijn mams wegbrengen had hij een tekening samen met mijn dochter gemaakt en waxinelichtjes in de vorm van een hartje gedaan. @gyino Oow dat is idd al snel dan dat je melk hebt Ik had bij me dochter pas paar dagen naar de bevalling dus ben benieuwd hoe het deze keer verloopt @roze Lekkker dat het mannetje weg is, maar soms idd wel stil in huis dan he Nog wat kunnen vinden op internet? @all Sorry als ik iemand ben vergeten, was even snel uit het warrige hoofd Gister erg vroeg naar bed gegaan, was zo moe van de afgelopen nachten dit heeft me wel even goed gedaan. Gister gesprek op mijn werk gehad Contract word verlengd! Ben ik erg blij mee want bij mijn vorige zwangerschap was dat niet het geval had het toen al vroeg eerlijk verteld Hier weten ze nog van niets, ook mijn buik niet gezien dus ben blij!
@Lucky; Gefeliciteerd met je contractsverlenging!! Dat zal een hele opluchting zijn!! Ik ga vanmiddag het boekje op de post doen trouwens! Plak er 2 postzegels op, hoop dat dat genoeg is...
@jen: dank je wel voor het aanpassen van het lijstje!!! Wat fijn dat het kamertje toch is gelukt! @lucky: Gefeliciteerd met de contractverlenging! Wat fijn zeg, met een kleine op komst komt dat erg goed uit! @gyino: wat vroeg dat je al melk verliest. Is dat omdat het de tweede is dat het sneller gaat? Wij gaan zo bij een kinderdagverblijf kijken. Ik ben erg benieuwd.
Zo werkweek zit er weer op, nu ff lekker luieren, morgen word een poetsdag @contractverlening het is wel een 0 uren contract hoor, maar ben blij met iig iets te hebben, en ze vonden dat ik goed werkte dus iig iets in de pocket @jen is het boekje zo dik dan??? en zie het wel als het niet genoeg is betaal ik de kosten, iig bedankt! @dotty succes met kdv, vind zulke dingen altijd moeilijk om uit te kiezen
@Lucky; nee is op zich niet heel dik, maar ik ben altijd heel slecht in inschatten van gewicht....Plak er dan liever teveel op dan te weinig! (Doet me denken aan een kerstkaart die we kregen afgelopen kerst; zat helemaal geen postzegel op! Achteraf bleek dat diegene op alle kaarten geen zegel had gedaan.....) @All; Zo ik heb weer een rustig middagje! Esmay gaat na school weer ergens spelen; dus ik heb de middag weer lekker voor mezelf. Ga denk ik ff over de markt strakkies; even rondneuzen...
@Dotty; veel plezier met het kijken bij het kdv! Is weer een stapje in het hele "proces" van bewustwording....
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Puma82--> tweede afspraak verloskundige - wanneer?? Jen27 --> 15 februari 2e afspraak vk LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Beertje1986 --> 21 februari pretecho!! LQ 87 --> 22 februari 3x controle vk (16wk3d) Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Beertje1986 --> 23 februari controle vk Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
Meiden!! OW..... wat heb ik veeeeel gemist..!! Ben ook lange lange tijd niet online geweest eigenlijk..! Lig elke avond zowat rond 8uur half9 op bed..! Ben dooooodmoe!! Heb afgelopen weekend veeeeel te druk gehad.. dus geen minuut aan mezelf (of beeb) kunnen denken en maar doorgaan en doorgaan! Nou heb het geweten.. jemig wat ben ik futloos/energieloos! Vandaag lekker dagje vrij..! Dus lekker kunnen uitslapen en aan mezelf denken vandaag! Heb ook niks gedaan in het huishouden en ga zo lekker op bed tv kijken tot vriendin strakjes langs komt! @hier... gaat alles lekker!! Tot vannacht eigenlijk.. mijn eigen domme schuld.. kon gisteren ergens niet bij op mijn werk en domkop dat ik ben heb ik me tijden lopen uitrekken op mijn tenen en bovenlijf gestrekt..! Nou wat een pijn had ik vannacht!! Nooit van zijn levensdagen weer dus..! Vind zo moeilijk om te moeten toegeven soms dat ik iets niet meer kan (of beter is dat ik niet doe..) of hulp nodig heb! Nu gaat het gelukkig weer.. gewoon relaxen dus nu!! Beeb heeft me goed terug gefloten vannacht! En echt... vind het heeeeeerlijik om zwanger te zijn!! Heeeeeerlijk dat gerommel en getrap en geschop in mijn buik als ik lekker op de bank/bed lig!! of gewoon rustig zit (op werk ofzo..) Lovin' it!! Volgende week pretecho!! Heb er zoooo zin in!! Ons manneke weer zien!! en dan dag erna naar de 9 maandenbeurs.. ga ik ook echo laten maken!! (dat kan daar geloof ik gratis...) Donderdag dan naar de vk.. en vrijdags ook vrij gevraagd om bij te komen! haha...! Dus hoef alleen maandag maar te werken!! Owww... heerlijk! Kijk er nu al naar uit!! En.... hoe is het hiero met iedereen?!?
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken LuckyBlue --> 20 februari 20 weken echo LuckyBlue --> 21 februari controle vk Beertje1986 --> 21 februari pretecho!! LQ 87 --> 22 februari 3x controle vk (16wk3d) Happygirl86 --> 22 februari geslachtsbepaling (15w3d) Beertje1986 --> 23 februari controle vk Gyino --> 24 februari geslachtsbepaling (20w5d) Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Heb de afspraak van gisteren maar eens van de agenda gehaald.. @Puma; er stond voor jou nog een afspraak op voor 2de VK bezoek, maar zonder datum; ik denk dat je deze inmiddels wel achter de rug hebt aangezien je een stukkie verder bent dan ik..... (zo niet; exccus!)
Nou ben terug. Ik weet het niet over dit kinderdagverblijf. We gaan nog bij een tweede kijken en ook nog bij een gastouder denk ik.
volgends mij heb ik vandaag een posi ovutest hopen dat het van klussen komt vandaag. en dan weer de vreselijke 2 weken wachten xD mijn NOD is wel eerder, maar ik houd gewoon deze keer mijn banner aan. zodat ik niet weer te vroeg ga zitten testen (hoop ik)
Dotty@ lastig de keuze van een goede kdv. Wij zijn vanmiddag ook geweest bij een kdv we hebben er een goed gevoel bij maar gaan zeker ook nog op andere plekken kijken... We waren bij kindercentrum de boederij in Almere poort een aanrader misschien ook voor kreeft om te gaan kijken. Vandaag 12 weken ga het op Facebook zetten nu.
Goedemorgen! We hebben het kamertje verkocht; JOEHOE! 3 maart wordt hij opgehaald! Esmay is als Mega Mindy naar school ivm carnaval. Ze gaan met de groepen 1 t/m 4 naar een soort evenementenhal waar ze de hele ochtend groots carnavalfeest organiseren voor de kids! Ben alleen wel bang dat ze ziekkies gaat worden; vannacht lag ze ineens weer heel veel te hoesten en dat is eigenlijk nooit een goed teken bij haar.....en woensdag gaan we naar Disney; ik houd mijn hart vast!
@beckje: even goed klusse dus we duimen voor je! @elisatje: en leuke reacties gehad op FB? wij hadden het na de eerste echo er al opgezet, wel veel mensen die dan reageren hè @jen: ow wat fijn, kamertje verkocht wel leuk carnavalsfeest. Doet hier nog iemand aan carnaval? Bij ons is het niet zo, is echt alleen in het zuiden toch? Hopelijk wordt ze niet ziek, maar was het even een vervelend hoestje Hier ligt bart nu lekker op bed, heb wat dingetjes gehaald, bloeduitslag bij de dokter opgehaald, verwijsbrief van de vk, ze heeft een afspraak gemaakt bij een microbioloog, daar ga ik maandag heen, zij kunnen wat gerichter bloed onderzoeken en hopelijk mijn twijfel wegnemen, dus ben benieuwd maandag.
@Happy; Het carnaval is echt iets van het zuiden ja, maar er zijn geloof ik boven de rivieren steeds meer steden/ dorpen die er toch ook iets aan doen.... @All; nou Esmay heeft een topfeestje gehad en klinkt al lang niet meer zo verkouden! We zijn net saampies naar de friettent geweest om ff wat te eten; even goed de vakantie inluiden! Zometeen lekker ff badderen, daarna lekker chillen met een filmpje op de bank/ "het grote bed" tot papa thuis is; heerlijk!
hihi heb gisteren nog geklust. ovu test is nu nog knaller vandaag (was wel ochtendurine maar toch was al middag hihi) misschien vandaag nog een keer klussen, of is van gisteren ook genoeg?