Nou als je een keer raak wil schieten zou ik vandaag en morgen EN overmorgen klussen..... De ronde dat wij zwanger zijn geworden hebben we rondom de eisprong een paar dagen achter elkaar geklust....
Goedemiddag dames... Ik heb alles wel meegelezen de afgelopen dagen via telefoon.. alleen het reageren via telefoon gaat niet altijd even makkelijk of goed... @Jen.. wat leuk een kleine mega mindy... Lekker hoor n weekje vakantie voor je kleine meid.. geniet ervan.! @Beckje... ik heb de ronde dat ik zwanger werd op de dag van positest niet geklust.. mannetje was pas laaaaat thuis... Maarrr ik zou zo zeggen.. hoe vaker je klust hoe minder kans dat je em mist.. @Hier... vandaag men laatste dagje vrij van de 2.. afgelopen dagen weinig tot niks gedaan t is me gelukt om men rust te pakken.. ( stiekem wel erg trots op mezelf ) gister wezen lunchen met n vriendin in de stad, en kaartjes gehaald voor de 9maandenbeurs... T weekend moet ik werken.. we stonden eigenlijk met zen 2en overdag.. maar mn collega is ziek.. nou sta ik d;r alleen voor.. en eerlijk gezegt.. ik zie der een beetje tegen op .. Hopelijk valt het uiteindelijk mee.. en anders geef ik het gewoon aan dat t me niet van harte is gegaan... Iedereen n fijn weekend alvast.! en voor de werkers, Werkze
Met alleen het klussen van gisteren en vandaag is de kans niet heul groot denk ik, gezien het verloop de vorige maanden. Ik zou iig vandaag en overmorgen doen en dan morgen overslaan als het er niet in zit.....
Nee de testen meten je LH piek, niet je eisprong. Je eisprong volgt binnen 24 tot 48 uur na je positiefe ovu-test! Vandaar ook dat ik aangaf dat je beter vanavond en morgenavond kan klussen...
hey meiden @jen het boekje is binnengekomen thnx! en leuk al die kleintjes verkleed, wel foto gemaakt van de kleine mega mindy??? even showen he! voelt ze zich al iets beter? @beckje zoals de andere zeggen zou ik nog even klussen wij hadden ook weleens geen zin (beter gezegt ik had niet zo in soms om 'langdradig' bezig te zijn) vluggertjes zijn ook opties @lq lijkt me idd niet fijn om er alleen voor te staan. hopelijk valt het mee, maar als het niet zo is zou ik wel aangeven dat voor een volgende keer niet echt een optie is. @all gister weer vroeg mijn bed in gegaan en was vandaag weer een beetje herboren. Wat heeft 2 avonden vroeg naar me bed gaan mij goed gedaan zeg! Ga nu even een lijstje maken wat ik evt op de beurs wil gaan kopen. Mannetje is mijn dochter in badje aan het doen en gaat wanneer zij op bed ligt naar een vriend. Kan ik lekker op de bank tv kijken (of in bed) vanavond. Wilde eerst mee want ze hebben een kleintje van een maand, maar wilde nog even het risico niet nemen met die waterpokken van mijn dochter, al is ze volgensmij niet meer besmettelijk
Ahhhh wat schattig!! Haha kan daar stiekum ook niet op wachten tot ik lekker verkleedpartijtje kan houden met mijn meissie
Jen@ leuke megamandy Morgen 3 feestjes zondag niks en maandag met een jong nichtje zwemmen... Donderdag naar wicked en vrijdag 9 maande beurs en eventueel nog werken... Rest gelezen maar weer kwiht
@jen heerlijk dat je kamertje is verkocht. Wat een schattige mega mindy. @elisa dat klinkt als een drukke week aankomende week. @rest heb wel gelezen maar niks onthouden. Zit op me mobil. Hier: druk moe pijn eigenlijk niks bijzonder. Alleen dat ik vermoed dat ik weer een blaasontsteking heb. Heb weer pijn rond me blaas. Dus dat wordt weer even laten testen. Kabouter is heerlijk druk. Gisteren me buik ook echt kunnen zien bewegen echt grappig. Zo nu even wat eten en eens kijken wat we gaan doen vandaag.
Hoi meiden, Jen: leuk man mega Mindy. Geweldig!!! Heb gister alles gelezen maar ben alles weer kwijt. Hihihihihi. Ik heb allemaal leuke jongens kleding op marktplaatst gekocht, van moppies en lief. Echt zo gaaf!!!! Ik heb ook zo'n zin in volgende week vrijdag. Dan ga ik met mijn vriendin naar de 9 maanden beurs. Het gaat gelukkig al wat beter met mijn rug, maar ik voel nog wel dat ik rustig aan moet doen. En niet gelijk van alles moet doen. Gister is mijn moeder hier geweest. En die heeft gelijk mijn ramen gezeemd. Ideaal!!!! Vanavond/ vannacht komt vriendlief weer thuis. Ik ga straks nog even naar de babydump denk ik. Want daar heb ik een in hoogte verstelbare wipstoel gezien die ik wel graag wil hebben. Ik heb het gevoel dat ik het op een blauwe wolk zit. Ben benieuwd wanneer ik ervan af sodemieter.
zo.. Men 1e dag werke dit weekend zit er weer op.. T is me gelukkig reuze meegevallen ondanks dat ik alleen stond.. Nou ff de beentjes omhoog en ff in rust modus op de bank
Zo dames, het is rustig hier. Ik heb mijn wipstoel gehaald. En ik heb op mijn meeste biedingen een reactie terug gehad en ze zouden allemaal de pakjes versturen. Ik heb al heel de dag koppijn. Dat is een beetje balen. Dus lig nu in de relax modus op de bank. Geen zin om eten te maken dus ik denk dat ik zo een pizza ga bestellen.
Ik heb op 14❤febr de gyn gebeld. Afspraakje is geregeld bij de gyn mag er 5 maart naar toe. Das dus al over 2 weken. Nu ga ik gauw me bedje in, beetje een te druk weekje gehad. Gelukkig morgen niks op de planning, dus blijf de hele dag in bed
Hey meiden hier druk bezig met Kaelyn haar kamer, pff hele huis staat gelijk op zijn kop, mja moet eerst een rommel worden voordat het mooi word zeggen ze he. Helaas was het matras wat we voor haar wilden kopen niet op voorraad dus die kunnen we pas dinsdag halen. foto'tje van ons kleine klusser Bekijk bijlage 224896