Dank je elisa, zie er ook echt tegen op, moet nog alleen ook Me vriend kan waarschijnlijk geen vrij krijgen. LuckyBlue, leuke foto van je kleine meis...lekker creatief...
Hihi me moeder weet nog van niks, zit soms te twijfelen of ik al wat zal zeggen, maar zou het leuker vinden als ik straks kan zeggen dat ik zwanger ben. Das een veel leukere verassing als dat ik er nu over begin... Maar twijfel wel...
Kun je er wel met vriendinnen over praten, wij hadden familie ook niks gezegt maar sommige vrienden/vriendinnen wisten wel dat we bezig waren altijd fijn om met iemand die je kent erover te praten
De vriendinnen die ik heb en waar ik ook wel veel mee praat wonen of te ver weg, of zijn nog totaal niet met kinderen bezig. Dus echt makkelijk erover praten is het totaal niet. Misschien dat ik dan toch maar me moeder een klein geheimpje alvast verklap...maar ook dat zie ik niet zitten om die mee te nemen naar het ziekenhuis. Misschien toch maar een smoesje voor vriendlief verzinnen dat tie wel vrij krijgt.
Goedemorgen meiden zo is iederen carnaval aan het vieren hier??? wat een stilte wij hebben gister nog even wat verbouwd, bed staat in elkaar alleen nog het matras halen en dan kan de kleine meid in haar grote bed. Vandaag de 20 weken echo gehad, kleine uk is helemaal goedgekeurd en het blijft een jongetje, was duidelijk een piemeltje Zo een paar uurtjes werken en dan morgen een dagje en dan zit mijn werkweek er weer op want ga donderdag naar de negenmaandenbeurs zo zin in!!!!
Hi ladies, 't is hier inderdaad heeel stil.... Ben er zelf ook al een paar dagen niet geweest; carnaval enz.... Zaterdag in Zevenbergen kindercarnaval geweest, gisteren naar de grote optocht in Oosterhout, vandaag rustdag (hard nodig...), morgen kindercarnaval in Oosterhout en woensdag vertrekken we naar Parijs!! Ik denk dus niet dat ik er de komende dagen nog zal zijn.... Met de energie gaat het steeds beter, merk wel dat ik last krijg van mijn rug en benen als ik veel loop en sta, maar ja.....so be it! Dames, fijne week verder en tot zaterdag!
Lucky@ ja heel rustig hier vandaag met ee nichtje gezwommen in België die woont daar was leuk maar ook vermoeiend. Jen@ veel plezier in parijs
Veel plezier Jen! Zo ik heb mannetje weggebracht zodat ik de auto vandaag weer heb Moet zo voor controle naar de vk, vind beetje onzin aangezien ik gister voor de 20 weken echo ben geweest mja de afspraak viel zo dus lieten ze het staan Daarna bij 2 clienten werken en dan mannetje weer ophalen Vanavond langs ikea, hopelijk het matras kopen van mijn dochter haar nieuwe bedje
Hee meiden, Nou het lijkt hier echt steeds rustiger te worden. Dacht dat ik veel te lezen zou hebben met 2 dagen niet lezen maar dat viel mee. Hier steeds beter, nog wel steeds halve dagen thuis werken. Voel dat ik mijn rust in mijn heupen nog echt nodig heb. Ik ben gister naar zwangerschapsyoga geweest. Was wel interessant maar geen sport. Zal er toch nog iet naast moeten zoeken want hier lever ik geen inspanning. Het is wel een goede voorbereiding op de bevalling en je krijgt ook goede oefeningen om zo optimaal mogelijk te genieten van je bevalling. Ik denk wel dat ik het blijf doen en dan nog iets van zwemmen er naast. Ik ga vrijdag ook naar de negenmaandenbeurs. Zo'n zin in!!!!!
hoi meiden, jeempie al een tijdje niet geweest. ben van het weekend erg druk geweest met het maken van huiswerk. en een dagje lekker met zijn 3tjes zijn. want dat was al een hele tijd niet meer gebeurt. nu een nieujwe verslaving gevonden. hartjes maken met haken. ben nu bezig om een dekentje te haken voor kabouter en daar ga ik alle hartjes op naaien met in het midden haar/zijn naam. nog even geduld en dan weten we wat het word. zondag en maandag veel last van bandenpijn gehad en erg duizelig. dat laatste kwam door een hormoonwisseling volgens de vk. die veroorzaak dat je hartslag wat omlaag gaat en daar kan je duizelig van worden. vandaag geen last gehad. maar ben dan ook de helft van de dag thuis geweest ivm logan die ziekjes is. kreeg ook te horen dat een vriendin van mij in het zk ligt. zij loopt 10 dagen achter mij met haar zwangerschap. ze had griep gekregen en uitdrogingsverschijnselen daarbij. ben vandaag bij haar geweest. gelukkig gaat het al een heel stuk beter met haar en misschien dat ze morgen al weer naar huis kan. maar dan schrik je je toch wel even rot. lieverds ik ga me bedje opzoeken. heb jullie stukjes wel gelezen maar even niet de puf om te schrijven. beloof dat ik het van de week weer allemaal goed maak. fijne avond en slaap lekker alvast.
even een teken van leven via men telefoon... Vant weekend en maandag gewerkt.. En vandaag ff een dag niks,, rust voor mezelf en de beeb.. Ik begin het te leren morgen nog vrij en dan do en vr werken.. En dan weekend.. Zondag na de 9mnden beurs met n vriendin.. Maarr morgen om 19:45 na de vk voor 16wk controle.. Kijken wat ze te zeggen heeft over t feit dat ik amper warm eten naar binnen krijg..
@lucky; bedje compleet? @gyino; klinkt als een mooi kleedje @lq; succes bij de vk, zeker benieuwd of ze Er nog iets mee kunnen, denk dat het allemaal vanzelf over moet gaan. Hier eindelijk dagje vrij. Sinds deze wk werk ik ma di do eerst was het ma wo do. Dus moest nog een dagje door nu lekker vrij en straks gaat me nichtje mee zwemmen. Is vakantie dus een inlooples bij babyzwmen dan mag je iedereen meenemen. Maandag Nasr ziekenhuis geweest bij de gynaecoloog. Pfeiffer doet niks en kan geen kwaad ze had er nog nooit van gehoord. Ze heeft nog nagebeld toen ik er zat maar is Niks aan de hand nergens zorgen over te maken en nog een echo gehad dus kon weer even spieken laatste keer was 9 wk dus was wel weer leuk, was alleen denk ff snel afspraakje doei ik zelf wel haha dus man heeft echo gemist maar heb 4 foto's meegekregen. Ik nog vragen naar geslacht maar t lag heel onduidelijk en ze kon het echt niet zien. VNV de pretecho bij Jan de koning in ochten. Hoop zo dat hij wel wat kan zien ben te nieuwsgierig! Jullie horen het VNV wel xxx
Lq ik heb ook nog steeds grote moeite met warm eten. Ik eet weinig en als ik 1 hap teveel eet hang ik gelijk boven de wc. Ben van 58 kilo naar 53 kilo gegaan nu de vk zei tegen me die kilo's komen er wel weer bij geen zorgen... Moet rond 16 weken beter gaan of tot einde zwangerschap... Was gisteren in de vend en liet cadeau inpakken ik kreeg het heet voelde me helemaal draaien, dacht dat ik flauw ging vallen zag paar meter verder op kinderbedje staan toen caissière zich omdraaide zag ze dat ik wit was zei dat ik me niet goed voelde mocht op bedje gaan zitten kreeg water toen ik vertelde dat ik zwanger was dat het daar aan zou liggen kwamen ze met banaan aan wat zijn mensen toch aardig voor zwangere
@Elisa.. t is bij mij 2 week terug begonnen dat ik men avond eten niet weg kreeg..en voor die tijd nooit geen last gehad van misselijkheid enz.. Ik heb altijd wel honger en dan schep ik gewoon normaal op.. maar naar een paar happen zit ik bommetje vol, en als ik dan door eet begin ik te kokhalsen.. dus daar ben ik mee gestopt haha.. En als ik dan men avond eten heb gehad hoef ik de rest van de avond ook niks meer... Maak me der opzich nog niet echt zorgen om, men gewicht is nog niet minder ofz.. maar vind het eerder lastig en zonde vant eten
Ik laat me man eten koken, dat scheelt wel. Vlees krijg ik niet weg. We gooien steeds veel weg is zonde maar me man komt anders kilo's aan. Ik zit ook snel vol maar dat heb ik de hele dag door. Kan meestal uur later ofzo beetje toetje eten...
t maakt bij mij niet uit of ik zelf kook of dat me mannetje kookt... En verder heb ik geen problemen met het eten.. t is alleen het warme eten.. of ik het nou eerder of later neem maakt ook niet uit.. de kleine houd der gewoon niet van denk ik haha