@lucky: ik hoor het zo vaak dat beursen steeds minder worden. ben ook echt benieuwd morgen. spannend kaelyn in haar grote bed. * logan is weer helemaal opgeknap had ook de hele nacht heerlijk in zijn eigen bedje geslapen. wat een genot om je bed voor jezelf te hebben. was niet heel veel.
@ gyino Veel plezier vandaag! Gelukkig is de kleine weer beter en zeker heerlijk om weer geen kind tussenin te hebben Kaelyn heeft het ook best netjes gedaan in haar grote bed, om 6 uur kwam ze wel bij ons, maar beter dan 2 a 3 uur
Goedemorgen meiden! Wij zijn weer thuis ,sinds gisterenavond al maar had geen puf meer...... Happy en Gyino; gefeliciteerd met jullie aanstaande dochters!! Eindelijk wat roze op het lijstje! Lucky; en heeft Kaelyn goed geslapen in haar nieuwe bed? Disney was echt zoooo gaaf! Jeetje wat is dat groot, wat een hoop merchandise, en een hoop mensen...... Wij gaan echt zeker nog een keer! Esmay heeft het super naar haar zin gehad, heeft hele dagen gelopen, lag 's avonds pas laat op bed, maar is zo ontzettend lief geweest! Echt voor herhaling vatbaar, wel ff sparen want het geld vloog eruit als water! En volgende keer een ander hotel, want wat waren de bedden slecht zeg........heb echt 3 dagen pijn gehad in rug en benen! Manlief ook overigens...... Nou meiden een fijne dag verder vandaag; wij gaan straks ons hondje ophalen, cadeaus showen bij opa & pma en ff naar de buurtjes om mijn sleutel weer op te halen...
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Beertje --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
Heyhey meiden!! Allereerst.. HAPPY EN GYINO GEFELICITEERD MET DE AANSTAANDE MEISJES!! Is aardig verdeeld hiero nog..! Haha..! Heb niet alles bijgelezen.. gaat even vrij klote hier..!:x Had sinds vorige week zondag in ene zo'n last van mijn rechterheup.. blijkt mijn si gewricht (bekken) te zijn..! Straalde helemaal door naar beneden en kon mijn been niet eens meer optillen!! Maandag gewoon gewerkt natuurlijk... Dinsdag was ik vrij want hadden we de pretecho! (wat ondanks een jochie wat voor geen MEEEETER meewerkte.. super was...) Die vrouw heeft me ook wat tips gegeven voor mijn bekken.. Woensdag.. opgestaan met koorts.. hoofdpijn.. zere keel.. zeer oor.. en nog meer pijn in mijn bekken! Toch naar de 9 maandenbeurs geweest.. Denk misschien is even goed bewegen enzo ook wel goed..! En we keken er al zooo lang naar uit..! Moet zeggen.. de dag ging wel goed.. tot savonds... Had ik het aan mijn linkerkant.. (rechterkant is zo goed als over.. ) Donderdag... weer vroeg eruit.. 9u afspraak bij gemeentehuis zijn vriendlief en ik in ondertrouw gegaan..(voor geregistreerd partnerschap..) en heeft hij gelijk ons beebje erkent.. 10uur afspraak vk... en jawel... Bloeddruk te hoog!! was 135/85 .. Was ook zo opgeblazen als een ballon..(ben ik ook als ik niet zwanger ben hoor.. ivm nieren na een dag sjouwen/slenteren..) Dus moet volgende week terug komen voor controle.. moet bloed laten prikken.. en ben door verwezen naar de fysio omdat ik nauwelijks kan lopen! en.... moest veeeeeel rustiger aandoen.. jah kijk... en das iets dat moet je mij echt verplichten (JE MOET HALVE DAGEN WERKEN.. JE MOET DIT... enz..) anders hou ik me er niet aan.. ben niet iemand die een beetje rustiger kan doen.. Goddank was er gister iemand ziek uitgevallen dus kon gister al bij de fysio terecht.. en jawel.. heb dus last van mijn bekken..! Dit komt omdat ik een ernstig holle rug heb van mezelf.. en nu er een kindje aan de voorkant bungelt.. ik nog holler ga lopen.. waardoor alle gewicht op mijn bekken steunt ipv mijn onderrug..! Oefeningen meegekregen.. en volgende week wer terug komen! Maar mijn god... wat een pijn! Kan snachts niet slapen want weet niet hoe ik moet liggen man!! Gister zo'n voedingskussen gehaald.. en moet zeggen heb vannacht stuk beter geslapen dan nachten ervoor! Zo..... dat was mijn klaagberichtje even... moest t ff kwijt... Zat vorige week nog zo heerlijk op een wolkje.. nou daar ben ik mooi vanaf gekletterd door die stomme bekken van mij!! Blegh...! Hoop dak er snel weer op kan klimmen... Sorry voor mijn ego bericht... maar wilde t even vertellen! Zal proberen vandaag de pretecho foto's in te scannen van ons eigenwijze mannetje..!
Ow god... dringt net ineens tot me door dat ik de eerste hier ben die hoort te bevallen.. (als we ons aan ons lijstje houden.. haha...)
leuke foto's twijfel of ik morgen niet gewoon eigenwijs ga testen.... hoop dat ik me dan ook EINDELIJK bij het lijstje kan aansluiten. en dan dit keer lang
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Beertje --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
Ons lijstje!!!!!! Februari Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012 Maart Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012 Zwanger Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Afspraken Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d) Gyino --> 1 Maart afspraak VK Beertje --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Jen27 --> 13 maart 3de afspraak VK Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
@jen: leuke foto's!!!!! @beckje: je kan een testje altijd proberen. EN mocht hij nega zijn, dan gewoon een paar dagen later nog 1 (ben zelf ook gek op testjes, haha). Ik hoop ook dat je je snel kan aansluiten!
hihi erg he heb alleen een digi, maar die tuurstreepjes kan ik niet tegen. en gezien die heel gevoelig is, denk ik dat ik t gewoon ga proberen
@ jen: klinkt als onwijs gezellige dagen. * leuke foto's @beertje: ooh pijn in je bekken er is niks ergens dan dat. meid heel veel sterkte. * en je wolkje komt echt wel terug hoor. maar inderdaad je moet het rustiger aan doen. @beckje: nee doe nog maar even niet. wacht die 5 dagen nou minstens. snap dat het frusterend is maar kom op meid je wilt niet weer zo veel in twijfel zitten. hier: een onwijs gezellige dag gehad. eerst lekker naar de beurs. Logan was met papa en 2 viendjes en hun papa's naar het speelpalijs geweest. 's middags bij ons met ze alle afgesproken en heerlijk gegeten en de jongens gespeeld. was druk en vermoeiend maar helemaal super. heb 3 leuke dingen gekocht voor onze meid. en heerlijk roze. helemaal geweldig. gisteravond op een aantal buikbanden geboden op MP. daarvan hebben er nu een aantal gereageerd. in totaal 6 stukjes gekocht. dus ik ben helemaal happy. nu lekker bank hangen en zo merlin kijken dan lekker naar bed. dames fijne avond.
vind het wel erg lastig zeker als ik hele dag thuis zit... dan is die drang wel enorm... misschien beter om wat goedkopere te proberen...
Ik kon me ook nooit inhouden......maar gewoon die kruidvat-testen! Die zijn niet duur en vind ik echt het beste werken.
krijg alleen vaak verwarrende indroogstrepen... dus vandaar... pfff vreselijk dat ongeduld-gevoel :')
@Beckje; Ik zou zeker niet met die CB gaan testen, als je echt wilt testen zou ik dat inderdaad met een goedkopere test doen... en anders toch echt even geduld hebben....Je zit pas op 5 dpo zei je? (Is dat 5 dagen na je positieve ovu-test of echt 5 dagen na je eisprong??) Als er bevruchting heeft plaatsgevonden dan is het vruchtje waarschijnlijk nog niet ingenesteld en heeft testen nog geen zin.... Al snap ik dat je het graag wilt!
@Gyino; wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad! Het enthousiaste spat bijna van je berichtje af!!
Goedemorgen dames, Ik lig in me bedje nog een beetje te snoezelen. Logan is al 10 minuten aan het hoesten maar nog niet echt wakker dus laat hem nog maar even. Vandaag niks op het programma dan lekker in huis keutelen en misschien de was doen. Hopelijk wordt het lekker weer en kunnen we even naar buiten. Fijne dag alle.