Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

Daar ben ik weer.
    @ happy en giyno: wauw!!!!! Super man!!!! Gefeliciteerd allebei met jullie meiden.
    @jen: hele leuke foto's en word helemaal jaloers. Super dat het zo leuk was.
    @beckje: ik zou inderdaad nog ff wachten. Het is elke keer zo onzeker bij jou. Hou je taai meis!!!!! Ik duim voor.
    @beertje: ik had ook pijn in mijn bekken. Bij mij staan mijn bekken scheef. Maar ik had ook dezelfde klachten als jij. Kon ook niet meer op mijn rechterbeen staan. Mijn fysio heeft mijn bilspier los gemaakt. En moet inderdaad oefeningen doen.

@alle: zoals ik al zei is mijn bekken pijn stukken minder. Draag nu zo'n band om mijn bekken en buik. Nou dat werkt volgens mij echt wel heel goed. Heb Vrijdag heel de dag op de Negenmaandenbeurs gelopen en eigenlijk geen last gehad van mijn bekken. Wel van mijn rug en benen maar dat heb ik altijd. Mijn vriendin ( schoonzus van lucky) is 10 maanden geleden bevallen en had toen enorme bekkeninstabiliteit, die had aan het eind van de dag meer pijn als ik. Dus ga morgen gewoon heel de dag weer werken met die band om. Als ik heel de dag op de beurs kan lopen kan ik ook weer gewoon werken. :D
    Maar lekker veel gekocht op de beurs: woezel en pip kleed, mobile voor boven de box van woezel en pip, en ook voor in de maxicosi woezel en pip, babyfoon, linnengoed, boxpakje, slabber, badcape, dekentje en een wrapper. Dat was het volgens mij.
    Vandaag even relax. Spulletjes voor baby even uitzoeken. En als het lekker weer is even de tuin opruimen.

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Roze.. heeft de fysio of vk jou die bekkenbank aangeraden? Want ik hoorde ook veel om me heen dat t iets voor mij zou zijn.. maar hoor ook weer dat je bekken dan nog luier worden dus je nog meer last kan krijgen als je zonder loopt..!?

@Jen.. fijn dat Disney een succes was.. zelfs voor volwassenen is het een sprookje heh!?:D

@9 maandenbeurs..
    Was ik woensdag dus geweest.. heb ook lekker geshopt.. geen speelgoedspul helaas.. want dacht dat moet ik allemaal meesjouwen! En we hadden al zoveel.. Haha..!:D
    Wilde ook heeeeel graag de woezel en pip stand leegkopen!! :D

Maar.. heb dekentjes voor ledikantje en wagen.. echt hele mooie.. ben er zooooo blij mee! 2 rompertjes, speentje, starterspakket flesjes (ook al ga ik BV geven.. handig om in huis te hebben...) zwitsalpakket.. en woezel en pip verzorgingspakket met een vet mooie tas! haha..! :D

@hier.. gister kon ik de hele dag wel janken.. had zo'n pijn.. kon niks.. en huis was (naar mijn idee dan..;) ) een rommeltje en ik kon NIKS doen! :(
    Dus ben weg gegaan.. naar zwembad.. en my god.. wat was dat lekker zeg met die bekkenpijn!! Lekker dobberen..!! Beetje gezwommen om proberen toch ook niet te stijf te worden!
    En vannacht.. heb ik (op 8x plassen na dan..) redelijk geslapen!!
    En vanmorgen... was de pijn stukken minder..!! :D
    Ben zoooo blij..! Want wat een hel zeg.. die pijn!! :(

Nu hopen dat t helemaal weg gaat,....!!

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goede middag dames,

Jullie ook zo'n heerlijk dag gehad. Hier heel de dag lekker de deur naar de tuin open gehad.
    Muffe winterlucht uit het huis verjaagd.
    's middags met Logan de tuin in geweest.
    Nog even naar het tuincentrum geweest.
    Vrolijke gele, rode en Orange bloemen gehaald. Ook een plantje cranberry en een blauwe bes. Dus de tuin ziet er weer vrolijk en gezellig uit. Laat het mooie weer komen wij kunnen zo de tuin in.

4. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @beertje: nee de vk en fysio hebben dat niet aangeraden. Ik had hem van een vriendin gekregen. Geen idee of je bekken daar lui van worden. Maar ik voel gewoon dat die band mijn bekken bij elkaar houd. Dus ik hou hem gewoon lekker om. Als ik daarmee normaal kan functioneren. Heb hem vandaag niet omgehad omdat ik heel de dag in mijn huispak loop. En merk het nu wel weer gelijk. Dus ga straks voor het slapen aan weer lekker in bad en dan morgen weer mijn band om.
    *ja ik vond die woezel en pip stand ook helemaal geweldig. Wilde heel de stand wel leeg halen.

@giyno: nou hier heb ik geen zon gezien helaas. Dus heb niet echt van het weer kunnen genieten.

@all: hier babyspulletjes uit gezocht. Weet nu een beetje wat ik heb in 50-56 en 62-68. Verder huisje opgeruimd en wasjes gedraaid.

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    ff een heel kort berichtje.. MAAARRRR wij krijgen een jongetje.. :)

6. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Gefeliciteerd LQ!!!!!!!!

Net lekker in bad geweest. Nu lekker tegen mijn mannetje aan kruipen en dan lekker slapen. Trusten meiden.

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

LQ; gefeliciteerd met jullie toekomstige ZOON!!!

@all; ik mag vandaag weer een poging tot werken gaan ondernemen. Totaal geen behoefte aan doordat ik afgelopen vrijdag bij thuiskomst een mail had van mijn teammanager. Inzake beoordeling en die viel vies tegen! Morgen gaan we erover in gesprek......

Fijne dag allemaal!

8. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lq: gefeliciteerd!!! Nog een stoere jongen erbij :)

@jen: heel veel succes vandaag!!! Echt vervelend om dan in gesprek te gaan over een slechte beoordeling. Als je het er niet mee eens bent, gewoon alleen tekenen dat je het hebt ingezien en niet voor akkoord!

Ik ga naar de tandarts. Ik ben echt bang voor de tandarts en ik heb het gevoel dat ik een gaatje heb. Pfff, ben blij als het voorbij is, haha.

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

zo heb wel alles gelezen maar het is me allemaal weer ontglipt
    weekend erg druk gehad met taarten maken voor me oma haar 80ste verj en gister ook haar feestje.
    Vanmorgen gewerkt en nu even rustig aan.
    Kaelyn is vannacht uit haar bed gevallen, maar ik heb gelukkig dekens op de grond gelegd dus ze is zacht gevallen. Verder doet ze het goed in haar grote bed.

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ons lijstje!!!!!!

Februari

Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Maart
    Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    Beertje --> 1 Maart afspraak VK
    Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d)
    Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo
    Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK
    Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK
    Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d)
    Jen27 --> 13 maart 3de afspraak VK
    Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken)
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d)
    Luckyblue --> 21 maart controle vk
    Roze bloem--> 22 maart afspraak vk
    Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo
    Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo
    Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo dag 1 zit er op, dat viel ff vies tegen! 4 uur is toch nog eeen beetje teveel van het goede.... Kijk even hoe het morgen gaat, maar als ik me dan weer zo voel ga ik terug naar de bedrijfsarts voor een nieuw plan....

12. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ons lijstje!!!!!!

Februari
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - NOD: 25-02-2012

Maart
    Beckje --> 24 jaar - 2de kindje - NOD: 05-03-2012

Zwanger
    Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - thuis/ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis

Afspraken
    Gyino --> 29 februari 20 weken echo (21w3d)
    Gyino --> 1 Maart afspraak VK
    Beertje --> 1 Maart afspraak VK
    Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d)
    Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo
    Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK
    Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK
    Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d)
    Jen27 --> 13 maart 3de afspraak VK
    Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken)
    LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d)
    Luckyblue --> 21 maart controle vk
    Roze bloem--> 22 maart afspraak vk
    Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo
    Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo
    Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje

Ik heb mezelf eventejes op Blauw gezet ;)

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Negenmaandenbeurs... Gisteren geweest.. geslaagd middagje van gemaakt samen met n vriendin :D ook daar hebben we dus een echo laten maken.. maar ik wou niet eerder dan men mannetje weten wat t zou worden.. dus heb een envelopje mee naar huis gekregen.. en die thuis open gemaakt samen met men mannetje.. :D

@Jen.. wat balen dat je dagje werken is tegen gevallen.. Maar goed.. denk dat dat ook wel logisch is om weer na zo;n lange tijd weer te beginnen.. t vergt toch andere energie van je dan thuis zijn..

@hier... t gaat lekker z'n gangetje.. volgende week gaan we de babykamer bestellen :D en verdere aankleding voor de beebkamer uitzoeken.. ben dan helemaal in men nopjes haha..

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @roze: nee hier was ook geen zon. een hoop bewolking maar was wel erg lekker.

@LQ: gefeliciteerd met jullie zoon. hopelijk was het een mooie en leuke echo.
    haha leuk idee zo van het envulopje. had je niet een sterk vermoede toen je je kindje zag?
    ik had bij logan onverwachts een echo omdat ik last van nierstuwing had. daar was manlief ook niet bij dus wilde ik
    het niet weten maar op het moment dat ik het kindje zag wist ik dat het een jongetje werd.

@Jen: werkse vandaag. he bah dat het zo is tegen gevallen. hopelijk gaat het morgen beter. en anders inderdaad weer
    aan de bel trekken.

@dotty: sterkte meid. ik heb ook zo'n hekel aan de tandarts. niet echt bang maar wel vrees altijd.

hier:
    vandaag een start gemaakt met het ombouwen van de studeerkamer.
    die moest helemaal leeg want die ruimte word omgebouwd naar 2 kamertjes.
    1 voor Logan en 1 voor me meisje.
    wat een rotzooi kwam er uit.
    heb gelijk een aantal dingen op MP gezet waarvan op 1 geboden is al en de ander al verkocht.
    dus dat gaat lekker.
    nu even een hazenslaapje op de bank en over een uurtje Logan op halen bij het kdv.
    morgen gaat roy de isolatie doen van de dakkapel en dan kan het muurtje erin.
    we hopen dat we dat deze week helemaal voor mekaar hebben. dan kunnen we heel maart werken aan Logan zijn kamer
    en dan april voor de babykamer.
    dan zijn we lekker optijd klaar en anders hebben we nog een klein beetje spelingsruimte mocht het niet helemaal lukken.

zo ik ga even lekker liggen ben kapot.
    tot vanavond dames.

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hier dan eindelijk de eerste buikfoto van mijn kant. Vandaag genomen dus precies 15 weken....

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Gyino.. Nou op de echo kon ik er niet echt wat van maken... En ons kereltje houd er geloof ik ook niet zo van om zich te showen op de echo haha.. hij ging der dan dus ook niet voor liggen.. Maar t is die echoscopiste gelukkig wel gelukt om het te kunnen zien :D.. T is nu gewoon al een eigenwijs manneke :D maja dat heeft die van beide ouders haha (A)

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahaha LQ, jullie ook al zo'n eigenwijze drol! Hier ook zo een en ik zeg dan precies hetzelfde als jij nu zegt....dat 't van 2 kanten komt en dus dubbelop is...!!

Ben heel benieuwd of die van ons over een kleine 2 weken gaat showen wat het is... :D

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen.. haha jep.. :D ze probeerde gister om hem te laten draaien,, ik ff springen hielp niet.. ligt die heeeel ffies mooi echt een mini seconde.. en huppa draait die weer de andere kant op haha.. en op t laats had die zo iets van..ik vind het genoeg geweest en keerde die ons de rug toe haha

19. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen... mooi buikje!

20. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jen: balen dat het is tegengevallen!!! Mooi buikje! Hoe was je gesprek?

@gyino: zo, druk bezig in huis. Lekker is dat!

De tandarts viel weer mee, ik had weer niks. Ben blij dat ik er weer voor een half jaar vanaf ben.

Deel Deze Pagina