Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; heb morgen pas mijn gesprek.......Hoop echt dat ze er nog iets aan gaat doen! Het is niet zo dat ik een slechte beoordeling heb gehad trouwens hoor... Ik heb een 3 gekregen dat staat voor goed functioneren. Echter heb ik 2 collega's waar een tijd geleden wat strubbelingen mee waren, gebrek aan inzet enz. en die hebben ook gewoon een 3 gekregen!! Hebben een heel jaar op een paar tandjes lager gewerkt dan ik en dan vind ik dus dat ik meer verdien! Krijg ik ook nog als ontwikkelpunt mee dat ik beter moet leren omgaan met collega's met een andere instelling.............Ja sorry hoor, maar wie moet er hier nu iets veranderen! Ik toch zeker niet dan....???

Grrr iedere keer als ik er over praat wordt ik alweer kwaad, ben benieuwd hoe dat morgen gaat...

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen kan je foto niet op mobiel zien zo maar op de laptop kijken.
    Ben benieuwd of jij ook een jongen krijgt. Dan hebben we veel die.van elke 1 soort hebben.

@lq Haha leuk zo'n eigenwijsje. Onze meid ook hoor. Moest even hoesten en de mevrouw moest ook ff porren.

Hebben jullie nog iets van puma gehoord. Heb haar al een tijdje niet meer gezien.

Zo even eten lekker pasta.

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jen: dat is inderdaad niet eerlijk. Daar zou ik zeker over praten.

@gyino: nee, puma is hier inderdaad al even niet geweest. Ik moest er ook aan denken toen ik ons lijstje zag.

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ jen: mooi buikje hoor voor 15 weken.

hier:
    joepie nog meer reacties op me spullen van MP. daar wordt een mens gelukkig van.
    hopelijk gaat het allemaal goed weg.

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    heb even gekeken via de ledenlijst.
    ze was 12-2 bij ons voor het laatst gepost en is gisteren wel online geweest. dus dan zit het vast wel goed.
    heb haar ff een berichtje gestuurd. is wel zo lief denk ik dan.

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Zo vandaag lekker gewerkt in Breda in een privekliniek maar daarna telefoon van me manager het bedrijf waar ik voor werk is Failliet is balen nu deze maand geen salarisuitbetaling mogelijk een overname maar de vraag of ik ook contract aangeboden krijg nu ik zwanger ben dus baal flink ook omdat ik 7 weken overuren heb staan voor na me verlof die worden uitbetaald...

Ojade 9 maanden beurs was geweldig we waren met 9 tassen er klaar mee, zondag werd me man 30 dus groot feest gehad nu beetje moe hoor morgen of ik 's middags naar Tilburg moet het werk gaat vooralsnog wel door maar vind het allemaal wel raar.

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

DAMES ***BELANGRIJKE MEDEDELING***

Bij Wehkamp kun je nu de New Born luiers, maat 1, 2 en 3 zeeeeeeer goedkoop bestellen!!

Ik heb net 4 pakken maat 1, 3 pakken maat 2 en 3 pakken maat 3 besteld en ben inclusief verzenden maar € 55,- kwijt!!

Doe er je voordeel mee!

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ga morgen alles lezen en reageren was lange dag vandaag

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisatje; dat is raar.....wel werken, maar geen salaris! Ik zou gewoon lekker niet gaan werken..........zonde van je energie en als je dan ook niet betaald wordt helemaal van de zotte

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @elisatje
    Dat is balen meid, vooral in deze situatiw
    Maar vind het wel raar dat je evt gewoon moet werken terwijl je misschien niet eens betaald krijgt?

@jen
    Thnx voor de tip maar ik gebruik kruidvat luiers
    Pampers vind ik echt stinken en lekt Kaelyn iedere keer door
    Dus geen ander merk dan kruidvat voor mij haha

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ krijg het later via curator net als me overuren vakantiegeld enzo tenminste dat zeggen ze

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dat zeg je goed; dat zeggen ze....als dat bedrijf veel schulden heeft dan zou je ook zomaar eens naast het postje kunnen piesen hoor....

maar aan de andere kant, als je nu niet gaat werken zouden ze jou er onder het mom van werkweigering uit kunnen gooien zonder vergoeding... Blijf je werken en komt er een doorstart dan heb je een kansje dat je mag blijven of dat je ontslagen wordt met een vergoeding....

Tsja....moeilijke situaties zijn dat altijd!

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Doorstart/overname heb ik kans op nieuw contract maar is niet zeker ik hoop snel meer te weten onzekerheid is niet fijn zo...

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goedemorgen, vandaag HET gesprek. Duimen jullie voor me? Kom jullie vanmiddag op de hoogte brengen....

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga duimen!!! Succes jen.

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    elisa: ooh balen is dat zeg wel moeten werken maar misschien geen geld.
    zit je bij de bond of zo?
    hoop voor je dat het goed komt.

@jen: bedankt voor de tip ga snel even kijken.

hier net bij de HA geweest. heb al een aantal dagen last van brandende ogen. nu zaten ze vanochtend helemaal dicht
    geplakt. het moet vanzelf overgaan maar heb gelukkig wel druppeltjes gekregen om het branden een beetje tegen te gaan.
    we wachten af.
    Manlief is lekker aan de klus en ik ben huiswerk aan het maken.
    kom zo nog wel even spieken.

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    meiden, zit helemaal te shaken!

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

WHAAAAAA Beckje!! Die is ECHT duidelijk!! GEFELICITEERD MEID!!!
    Oh wat zal jij blij zijn! Ik zit hier in de trein, plaatsvervangend, te stuiteren voor je!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo, na een zwaaaaaar (en emo) gesprek heb ik dan toch een hogere beoordelingsscore gekregen!! Beetje jammer dat het zo moest, maar ik ben weer een beetje blij!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wel balen idd. maar gelukkig voel je je wel blijer en heb je de hogere beoordeling gekregen!

Deel Deze Pagina