Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ wat fijn

Becky@ gefeliciteerd wat fijn voor je vind hem veel duidelijker dan de vorige keer

Hier@ heb mail gehad van ander in mijn ogen onbekend bureau wat net is gestart zijn op zoek naar operatieassistenten misschien ga ik wel reageren heb goede ervaring met hr manager die eronder genoemd staat (weg bezuinigd paar maanden gelede)

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje: ooh ondanks dat de foro wazig is is de test toch zeker duidelijk.
    gefeliciteerd!!!!

@jen: hopelijk zit je alleen anders zullen andere wel denken. hihi
    * vervelend dat dit soort dingen zo moeten. gelukkig wel een hogere score maar snap dat je dit liever anders gehad had.

@ elisa: ik zou zeggen doen. zeker gezien de huidige situatie waar je nu zit. waarbij een hoop onduidelijk is.

hier:
    zo weer een aantal lessen gemaakt.
    nu even opruimen en dan logan halen.
    roy schiet ook al aardig op met de kamers.
    als het goed is gaat hij morgen de scheidingsmuur er in zetten. dan zijn het echt 2 apparte kamers en dan is het
    afmaken en aankleden.
    ben trots op hem.
    ik heb druppels voor me ogen maar ze helpen geen bal.
    baal een beetje.

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Beckje... GEFELICITEERD!! Deze is echt overduidelijk!! Kan geen indroger meer zijn!! :D:D

@Jen.. Gelukkig..! Toch jammer dat het op zo'n manier gaat.. maar toch.. goed dat je het erover hebt gehad!

@Gyino... balen van je ogen! Beide een ontsteking aan ofzo?

@hier... DRAMAAA...!! Echt vreselijk.. de bekkenpijn was zondag goddank stuk beter..! alleen had ik last van die spier onder mijn linkerbil.. Maar wat ik nu heb... het mag gewoon niet meer goed gaan volgens mij!!

Was zondagavond in de douche.. GODDANK.. samen met vriendlief want dan kon ik tegen hem aanhangen en straal op mijn onderrug laten lopen zonder dat mijn buik echt moest 'hangen' ..
    Liet ik een shampoofles vallen.. dus ik buk om hem te pakken.. keurig door de knieën.. en in ene... scheurt me daar een pijn vanuit mijn onderbuik naar mijn linkerbeen...!
    Kon niks meer.. niet opstaan.. niks! Verging zo van de pijn dat ik bijna van mijn stokje ging in de douche!
    Vriendlief mij nat en wel op bed getild want kon er niet op staan niks.. heeft mij beetje afgedroogd.. ik kon NIKS... Leek wel in shock! en een PIJN!! Ook in mijn onderbuik dus ik dacht.. SHIT.. dit is het.. de baby komt.. VERDOMME!!

Amper geslapen die nacht.. paracetamol gehad wel.. maarjah.. hielp niks! Volgende morgen toch naar werk gegaan.. eigenwijs als ik ben want kon weer beetje op mijn voet hinkelen/steunen..
    Collega's zagen me dus binnen komen hinkelen.. nou.. ik verhaal verteld.. doe ik broek naar beneden om mijn pak aan..(ziekenhuis heh) en alle collega's in koor: "Nou doe je eigen broek maar weer aan.. jij gaat naar de eerste hulp!" Is mijn been van lies tot voet.. wel 2x zo dik als mijn rechterbeen! en ook paarser/roder!!

Dus ik naar de eerste hulp.. hebben ze bloed afgenomen.. en een echo van mijn been gemaakt om trombose uit te sluiten..!
    Trombose was gelukkig (nog) niet te zien.. moet vrijdag nog een echo laten maken om het zeker uit te sluiten.. alleen mijn ontstekingswaarden in het bloed waren te hoog.. maarjah... waar dat nou vandaan kwam.. geen idee!

Dus... ze wisten het niet... waar dat dikke been vandaan komt..! Mocht gewoon alles doen en laten wat ik anders doe.. Dus ik weer aan het werk...(had al wel een zittende werkplek geregeld.. )
    Nou.. vandaag is niks beter.. been lijkt nog wel dikker te worden..! VK nog gebeld.. die zei ja ik weet alles mbt zwangerschap maar dit moet je echt naar de huisarts..!
    Dus... denk dak daar dan morgen maar naartoe moet..!
    Been voelt zoooo zwaar.. en mijn hele huid staat zo 'strak' dat t pijn doet..!
    Zolang ik zit/lig valt t mee met de pijn.. voelt niet fijn mar ach.. maar zodra ik ga lopen.. doet mijn lies zoooo pijn!

Verdorie... heb ik weer...!

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @beckje: GEFELICITEERD!!!! die is heel duidelijk!

@Beertje: bah wat eng en vervelend zeg. Stekte!

@jen: gelukkig is het gesprek voorbij!!!

WIj zijn vandaag bij een kdv en een gastouder geweest en allebei waren leuk. Dus hier gaan we tussen kiezen.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb weer roze afscheiding... pfff gelijk weer als de dood dat hetzelfde gebeurd als vorige maand.... alsjeblieft laat dit goed gaan :(

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @beckje: deze test is echt veel duidelijker!!! En heel veel vrouwen verliezen een beetje roze of bruin (ik ook 4x!!)

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop dat het dit keer niets is... vorige keren was 't foute boel. over 2 dagen maar weer testen!

8. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou me echt nog geen zorgen maken!!! De vk heeft tegen mij altijd gezegd: zolang er geen krampen en geen helderrood bloed is, niet gaan stressen.

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @beertje Jeempie meid dat is even schrikken. Alsjeblieft ga even niet meer werken. En misschien helpt het om je voeten in bed op een iets wat verhoging te leggen. Dus een kunnen er onder. Voor je bekken id het zowiezo lekker als je knieën iets wat gebogen zijn als je ligt. Hopelijk kan de HA je helpen.
    * ja allebei me ogen zijn ontstoken. Brand als een gek onder de douche ging het lekker maar nu weer prut.

@ beckje het hoeft niks te zijn. Rustig aan.

Hier: me ogen doen pijn echt heel naar. Onder de douche ging het goed maar nog geen 5 minuten later deden weer zo'n pijn.
    Heb ook ineens last van oprispingen. Komt maagzuur omhoog.
    Hopelijk is dat omdat ik een beetje veel gegeten heb.

Zo ga weer even verder met mijn wiegendeken. Zo maar even wat foto's me blog zetten.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik hoop 't, 't is nog zoooo pril.... had nog gerookt en zaterdag een biertje gedronken in de veronderstelling dat ik toch niet zwanger ben :)
    hopelijk heb ik daar niet een gruwelijke fout mee gemaakt. ben nu wel cold turkey gestopt met roken... en neem natuurlijk nog foliumzuur.
    is 400mcg genoeg? of kan ik beter 800 doen? las zoiets?
    en wanneer moet ik de vk bellen? gezien het al paar x is misgegaan met 4 weken

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @beckje; gefeliciteerd en deze streep is wel heel duidelijk. Duim voor je dat alles goed gaat! Je kan morgen al vk bellen en dan hoor je vanzelf wanneer je langs mag komen. Gewoo. Je verhaal vertellen.
    @jen: wat een gedoe maar nu wel wel wat je wilde dus heel goed ;)
    @beertje: jeetje wat een verhaal. Lijkt me niet niks. Zou ook ff paar dagen benen omhoog en niet gaan werken hoor!

Hier morgen weer dagje vrij. Vind het nog steeds een wonder dat we een dochter krijgen. Mijn wens voor een meisje was zo groot en geloof nog steeds niet dat het nu echt zo is!

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @elisatje; je kan de kans altijd grijpen toch gewoon proberen! En als je er iemand kent gaat het helemaal makkelijk! Succes.
    @dotty; fijn dat je nu ook de keuze hebt gemaakt, weer een puntje van de lijst afgehandeld ;) wordt het KDV of gastouder?

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja dus ik kan wel beetje weer op mijn roze/blauwe (of paarse hihi) wolkje gaan zitten? want ben er wel beetje vanaf gedonderd

14. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @beckje: ik zou gewoon weer op je wolkje klimmen. En ik zou ook morgen de vk bellen en me aanmelden. Dan kan je ook altijd daar naartoe bellen als er iets is. Ik heb eerst 400 geslikt voor ik zwanger werd en toen ik zwanger was ben ik op een multivitamine voor zwangeren overgestapt.

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames.

Hier maken we ons klaar voor de 20 weken echo.
    Mijn moeder en schoonmoeder gaan met me mee.
    Roy wilde graag doorgaan met klussen en hij had zo iets van heb het vrijdag al gezien dus mogen de ons's mee.
    Ook nemen we Logan mee kan hij ook zijn zusje kan zien.

@happy Haha ja ik kan me helemaal voor stellen.dat je in ongeloof zit.
    Ik heb precies het zelfde. Heb nu ook echt laat gat eerst maar geboren worden kan kan ik het zelf zien.

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; succes! Wat leuk dat de oma's meegaan! Mag Logan bij jou gewoon mee joh? Mij werd uitdrukkelijk verzocht bij de 20 weken Esmay niet mee te nemen.....

@all; zo wij zij net uit bed gevallen, even een beschuitje smeren en lekker op bed opsmikkelen en dan zie ik wel hoe de dag verder loopt...

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @beckje
    gefeliciteerd!!! deze test is wel goed duidelijk!
    al een vk gebeld??

@gyino
    succes met de 20 weken echo!

@jen
    gelukkig een hogere beoordeling, maar idd niet leuk als het op zo'n manier moet gaan

@all
    hier erg moe en mijn buik ondergaat een groeispurt waar ik best last van heb
    vandaag dus lekker rustig aan.
    Kaelyn is erg verkouden, hoe komt ze er toch iedere keer aan????
    wilde zondag gaan zwemmen, hoop dat dat nog kan

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    die heb ik nog niet gebeld :) ik wacht toch nog eventjes af. die kunnen me op dit moment niet helpen zelfs al zou het misgaan. wacht nog een weekje of 2 af. test was vandaag duidelijker, dus dan ben ik al gerust gesteld (ietsjes dan hihi)

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Zwemmen is goed als ze verkouden zijn, doe ik dan juist. Komt goed los en hij slaapt daarna heerlijk!
    Wij mogen Bart ook niet meenemen met de 20 weken echo. Net lekker gezwommen en wat boodschapjes gedaan. Nu ligt Bart op bed en moet ik eigenlijk gaan schoonmaken waar ik geen zin in heb maar kwil het wel schoon ;)

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    doe anders een stukje ;)
    als je eenmaal aan de gang gaat. (teminste bij mij gaat 't dan gelijk goed)

ga strakjes nog een digitest doen :D ben benieuwd hoeveel hij aangeeft

Deel Deze Pagina