Stoppen met de pil juli 2011 -Deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @beckje ; denk dat ik het idd maar moet proberen. Ben benieuwd naar je digi test ;)
    Kga VNV pannenkoeken bakken daar heb ik nu al zin in ;)

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ga maar ff douchen en dan straks maar de test ff doen. ik laat 't wel weten hihi.
    heb trouwens uitgerekend hoever ik zou zijn en ben dan dus 3W+4D...
    terwijl iemand anders met dezelfde NOD dus veel verder is... best raar :p

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen die hadden ze niet gezegt dus heb hem gewoon meegenomen. Maar moet zeggen dat het niet echt handig was omdat hij heel druk was en erg graag aan alle knoppen wilde zitten.

@beckje fijn dat de test duidelijker is geworden vandaag.
    * ben benieuwd naar je digitest. Let wel op deze geven minder ver aan. Omdat ze rekenen vaaf de innesteling dus moet je er ongerveer 2 weken bij optellen.

Hier: de echo was helemaal goed. Gezichtjeen ruggetje zijn mooi dicht. En het is nog steeds een meisje :)
    We moeten alleen nog een keer terug omdat ze verkeerd lag om het hoofdje goed te meten. Hierdoor leek het of ze een te klein hoofdje heefd. Heel vervelend en moet ik over 2 weken terug.
    Maar snap wel dat ze zeggen om andere kids niet mee te nemen. Logan vond het wel heel leuk. Hij heeft ook even naar zijn zusje gewaaid. Heb wel het idee dat hij het nu meer begrijpt want hij heeft het er nu ook uit zichzelf over.
    Ga zo weer naar huis zit nu bij me ouders, zodst roy kon klussen. De vloer in de hal is gelegd hopelijk komen de kasten morgen of overmorgen. Dan kan ik ze inelkaar zetten en inrichten.

Nu eerst maar even logan wakker maken.
    Fijne dag dames

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    De digi zegt: zwanger!! 1-2 toch fijn die bevestiging. Zit op 12 a 13dpo. Klopt precies

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @beckje
    Jeeeeh, duidelijker kan je het niet hebben he!

@gyino
    Fijn dat de echo goed was voor zover mogelijk en heeeeel vervelend dat je over 2 weken terug moet haha
    Kaelyn is bij alle echo's geweest behalve de 20 weken, ze hebben ons niet gezegt dat ze niet meemocht maar ze zou zich gaan vervelen dus is ze lekker bij me mams gebleven

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @beckje; wat fijn!! Als die positief is dan zit het wel goed ;) we duinen voor je.

Hier nog steeds niks gedaan. Net bij m'n moeder geweest dozen uitgepakt en nu weer thuis. Maar ik kan nu niet meer beginnen met schoonmaken want moet zo stoppen als Bart wakker is dus we zien wel wanneer de volgende poging is ;) zo maar eens beginnen met de pannenkoeken!

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino; fijn dat alles goed is en nog steeds een meisje ;) toch fijn die extra bevestiging weer.

Is puma ondertussen al geweest?

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    idd! heb echt zo'n gevoel: als deze positief is komt het wel goed :D bruine afscheiding is ook gestopt volgens mij... *klimt voorzichtig weer op de paarse wolk :D

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje zo en dat midden op de dag. Super hoor.

Puma nee nog niks van haar vernomen.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ja hij deed er wel lang over, maar uiteindelijk kwam het toch :p dat was wel ff zweten.
    heb weer bruine afscheiding.. en zo'n rare druk down there... hopelijk houd het snel op. vind hetmaar eng

11. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben alles weer aan het bijlezen maar wil even wat kwijt.
    Beckje: van harte meid.

Ik zit hier gewoon bijna te janken voor je. Die stomme hormonen ook.
    Ga weer even verder lezen.

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha wat lief :D thnx!!!

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeej Beckje wat fijn, dat het nu echt duidelijk is!!! En ik snap dat je je zorgen maakt, maar niet doen!!! Buikpijn had ik ook trouwens (naast het bruin en rozeverlies). Nu lekker genieten!

14. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even een vraagje. Kiezen jullie voor een mobile boven de box of bed en zo ja, welke? Ik wil er alleen 1 boven de box, maar er is zoveel keus.

Wij hebben het kamertje gevonden. We gaan voor wit hoogglans. Zaterdag gaan we bestellen. En we hebben besloten dat we voor het kdv gaan. Dus ook morgen even inschrijven.

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lijkt net of er een bowlingbal in me buik zit, darmen zijn giga opgezet en heb hele rare druk op mijn vagina... is dat normaal eigenlijk :)
    ja heb veel vragen, sorry, maar ben beetje onzeker geworden

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hey beckje, ik ga ook nog een digi doen denk ik. morgen ff kopen en van het weekend doen. Dan is onze ( :D ) NOD. Dat mijn banner verder aangaf had te maken met mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ja had ik al door hihi, vind ook wel lastig te berekenen hoor :) iig lopen we nu helemaal gelijk :D ook leuk!

18. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had de eerste weken ook steeds een vervelend gevoel in mijn buik. Niet echt kramperig, maar wel zeurderig.

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beckje; Kijk dat is tenminste duidelijk zo'n digitale test!! Nogmaals gefeliciteerd meid! En die druk bij je vagina is vrij normaal, heb er een paar weken last van gehad! Bruin/ rozeverlies kan ook geen kwaad. Zoals Dotty al zei; zolang het niet helderrood en/of met kramp is....

@Gyino; Fijn dat alles in orde was bij de echo! En ergens wel spannend dat het hoofdje aan de kleine kant leek te zijn, maar ook fijn dat je over 2 weken nog een keer naar jullie meisje mag kijken!

@Lucky; Lekker je rust nemen hoor meid! (voor zover dat gaat als je er al 1 hebt rondhobbelen...) Hoe gaat het nu met Kaelyn in het grote bed? Is ze er nog vaker uitgevallen?

@Burningkarma; Dat is lang geleden dat we je hier gezien hebben! Maar dus ook zwanger zie ik?! Gefeliciteerd!

@Happy; ach als je geen zin hebt in poetsen, gewoon lekker een keer niet doen! Het loopt niet weg hoor.... :D

@All; ik voel me een partijtje beroerd vandaag! Ben echt helemaal op, al sinds ik ben gaan werken heb ik hoofdpijn. Echt hele dagen en paracetamol werkt gewoon niet! Ik ga morgen dus maar even in overleg en ik denk eigenlijk dat ik er het verstandigste aan doen om toch weer even thuis te blijven... We zullen zien waar het schip strand!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm hier voelt het of de boel binnen helemaal is opgezet en kurkdroog is... op wat afscheiding na dan als ik naar de wc ga
    heeeel raar :p naja zal wel goed zijn
    over paar dagen hopelijk een knaller. hoop over 3 dagen

Deel Deze Pagina