@ Jen hoop dat de test morgen weer positief is! @ Lucky was goed dat iedereen zo leuk gereageerd heeft!Maar het is dan ook heeeel leuk nieuws! @ anna spannnnned!!Positief blijven!!voor je het weet is het de 18e! @ sims, speelde ik vroeger altijd, wist niet eens dat het op facebook was! @ wordfeud speel ik ook, wel klein beetje klaar mee!Speel het op de iphone (geweldige telefoon, zeker aanrader!) @ ovulatie, zelfde als gister niet echt donkerder....snap het niet echt. Dit is nu dag 23 van mijn cyclus.... krijg er eerlijk gezegd beetje buikpijn van, als ik over na denk. Hoop dat ik morgen iets meer duidelijkheid krijg....Moet er in de ochtend heen. Dus ben er in de middag pas weer!
Pfff ben er nog, bedacht me ineens dat ik nog banden moest bestellen voor de auto. Hebben een beetje gladde voorbandjes.... Maar nu ben ik echt weg hoor..............
Hee meiden, Heb alles gelezen hoor. Maar was een pittig dagje op het werk. Moet keuzes gaan maken die ik eigenlijk niet wil maken. Zoals contracten die niet verlengd gaan worden e.d. ivm de bezuinigingen. Dus heb even geen zin om te reageren op alles. Ik kom misschien morgen nog even langs maar ga ook morgen weer in de winkel van mijn schoonouders helpen. Trusten meiden. X
Sorry hoor ben ik weer, dacht stuur toch nog ff een foto met mijn nieuwe testje. De onderste is dus vandaag en de andere zijn ma, di, woe. Zien jullie wel verschil tussen die van vandaag en die van gister? Thankssssssss alvast
@roze; dat lijken me heel vervelende beslissingen, sterkte met het doorhakken van knopen de komende tijd! Hier; vanmorgen toch maar die digi gedaan, maar wederom negatief.......Snap er echt geen zak meer van! Heb vandaag maar een dag verlof opgenomen, want ik kan echt niet meer....... Oh ja, temp is wel gunstig; 37,4 !!
@wordfeud, ik doe het ook zo verslavend @jen, toch maar snel naar kv die zijn toch het duidelijkst.hiervanmiddag om 13:00uur MvM op bezoek, dusnben benieuwd. Verder rustig dagje,
Goed zo gelukkig maar jen!!!! Je bent echt zwanger!!!!! Het is bij deze vastgesteld. Kruidvat testen zijn de beste. Heb alleen nog een hele doos zw&k testen staan. Voor het volgende kindje dan maar. Hihihihi!!!! Ik ga boodschappen doen en daarna in de winkel helpen. Fijne dag vandaag meiden. X
@ happy.. Zag net dat je 28 december ook een afspraak bij de vk hebt.. Krijg je dan ook een echo of heb je alleen intake.. ik heb dan intake + echo,,Wel grappig.. We lopen dan aardig gelijk.. Allebei op 1november de laatste duivels gehad, en allebei 28/12 eerste bezoek vk
Fotootje van vandaag staat ook in mijn album....... @roze; ja ik geloof het nu ook hoor! Maar ga mijn testjes wel ff opmaken, heb nu nog 3 kv'tjes liggen en wil ze wel donkerder zien worden.....hahaha
@Jen..zat nog niet helemaal op te letten heb je fototje ff gekeken,, met mobiel.. En daarop is het al duidelijk geen tuurstreep meer.. Nou hopen dat die blijft plakken.. Nogmaals, gefeliciteerd meid.. En dat testjes opmaken.. Heel bekend, kwam van deweek nog een kv test tegen, de laatste.. Lekker laten knallen
@jen: heb gekeken en duidelijk zichtbaar hoor! geen zorgen meer @afspraak VK, de 28e heb ik alleen een intake had het nog gevraagd, maar echo doen ze met 9/10 weken, dus half januari pas maar we gaan het toch iedereen vertellen met kerst en oud*&nieuw. mn baas weet het inmiddels ook al, heb alleen wel gevraagd of hij het stil kon houden. ze hadden het in functioneringsgesprekken al over gehad dat mn collega misschien weer werk kreeg van mij als ik weer zwanger zou zijn haha hij had er dus al rekening mee gehoude, dus ik dacht dan zeg ik het maar meteen, kan hij vast nadenken over hoe hij het wil, want hij is ook bezig met andere mensen aannemen voor onze afdeling dus kan hij er vast rekening mee houden. alleen die baan van mijn man schiet niet op wordt er echt verdrietig van, maar ja we wachte maar af.
@Happy; Oh wat balen dat je man nog geen werk heeft!!! Wanneer zit hij zonder? En wat zoekt hij? Misschien kunnen we meezoeken ofzo...??
@happy... Ik had gevraagt of ze t voor de kerst konden doen de echo,, maar was ook te vroeg,, dus dan maar erna.. Wij gaan het ook met oud en nieuw vertellen aan de rest van de familie en vrienden.. Onze ouders weten het al sinds sinterklaas
op dit moment zoek hij alles, maakt hem niet uit, enige wat hij niet wil is veel telefonisch/ verkoop. @lq, ik ga misschien ook nog eens vragen of ze niet een echo kunnen doen de 28e?
@Happy; en dan in Veenendaal zelf? Als je googled op vacatures Veenendaal komt er een heeeeeeele hoop tevoorschijn..... @All; De eerste afspraak bij de verloskundig is gemaakt! Dinsdag 27 december had ze nog een gaatje! Heb er nu al zin in!!